چین تب خوکی آفریقایی واکسن نشان می دهد پیشرفت در محاکمات

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 5:27:46 pm این Harbin Institute, نظارت آکادمی چینی ع

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 5:27:46 pm
assam pigs death, pork diseases, assam coronavirus cases, assam news, latest news, indian express این Harbin Institute, نظارت آکادمی چینی علوم کشاورزی گفت: در ماه مارس آن را به حال طراحی و توسعه یک واکسن زنده که ثابت شود بی خطر و موثر در تست آزمایشگاهی. (AP Photo/علامت Schiefelbein)

چین آزمایش در داخل کشور توسعه یافته واکسن تب خوکی آفریقایی در hog مزارع در سه استان و آزمایشات نشان داده اند پیشرفت, با توجه به رسانه های دولتی گزارش شده در وزارت کشاورزی وب سایت در روز چهارشنبه.

این واکسن از هاربین دامپزشکی موسسه تحقیقات مورد استفاده قرار گرفت در زمینه تست 3,000 خوک در شمال شرقی استان هیلونگجیانگ شمال غربی منطقه سین کیانگ و مرکزی استان هنان از آوریل تا ژوئن آن را گفت. واکسن حیوانات گرنجر به خوبی رشد با هیچ بالینی اختلال در حالی که اکثر بکارد هیچ سقط جنین. پس از ایمن سازی میزان مرگ و میر کمتر از 1% است.

این Harbin Institute, نظارت آکادمی چینی علوم کشاورزی گفت: در ماه مارس آن را به حال طراحی و توسعه یک واکسن زنده که ثابت شود بی خطر و موثر در تست آزمایشگاهی.

تب خوکی آفریقایی اولین شکست در چین در سال 2018 ویرانگر گله گراز در بالا و مصرف کننده و تولید کننده گوشت خوک و گسترش به کشورهای همسایه. جهانی محققين در مسابقه برای توسعه واکسن اولین بار در جهان.

موسسه زیست محیطی انجام شده انتشار تست در مارس و به دنبال آن تست رشته در استان آن را گفت. تست بیشتر در حال پیشرفت است و این موسسه در نظر دارد برای سرعت بخشیدن به تحقیقات و توسعه آن گفت: بدون هیچ بازه زمانی برای تولید تجاری.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب