چین به ما هشدار می دهد بیش از اقدامات 4 برابر بیشتر رسانه ها

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 2:09:23 pm حرکت جمعه توسط وزارت بازرگان

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 2:09:23 pm
Senior China diplomat says US seriously damaged hard-won mutual trust حرکت جمعه توسط وزارت بازرگانی ایالات متحده می تواند پیچیده مذاکرات هفته آینده میان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و همتای چینی خود, رئیس جمهوری چین با هدف د-افزایش یک اختلاف تجاری بین دو بزرگترین اقتصاد.

چین هشدار داده سهشنبه آن را به اقدامات متقابل پس از ایالات متحده اضافه شده چهار چینی در رسانه ها به یک لیست از سازمان است که باید در نظر گرفته شود "ماموریت خارجی" در ایالات متحده به دلیل روابط خود را با دولت و حزب کمونیست.

سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian حمله مغلوب ساختن پیشی جستن دولت حرکت به عنوان "نمونه دیگری از آمریکا را آشکار سیاسی سرکوب چینی رسانه" گفت: این امر با دخالت خود گزارش در ایالات متحده آمریکا و خیانت به تعهد آمریکا به آزادی مطبوعات است.

"ما به شدت اصرار ایالات متحده به رها کردن جنگ سرد ذهنیت و تعصب ایدئولوژیک و بلافاصله متوقف و صحیح این عمل اشتباه است که در خدمت هیچ کس علاقه. در غیر این صورت چین را لازم مشروع پاسخ" ژائو گفت.

تصمیم ایالات متحده روز شنبه به اضافه کردن چهار سازمان به لیست که در حال حاضر شامل پنج دیگران نمی کند به طور مستقیم مانع توانایی خود را برای انجام روزنامه نگاری اما زور می تواند به کاهش کارکنان در ایالات متحده است و به احتمال زیاد به بیشتر باعث بدتر شدن روابط بین دو کشور.

مقامات وزارت امور خارجه گفت: چهار سازمان از جمله وزارت امور خارجه-اجرای دوربین مدار بسته مورد نیاز خواهد بود برای ارائه هویت از تمام کارکنان در ایالات متحده و هر گونه املاک و مستغلات منابع فقط به عنوان آنها را اگر آنها سفارتخانه و یا کنسولگری.

پنج چینی دیگر سازمان بودند به کارگردانی کلاه تعدادی از مردم آنها را می توانید در ایالات متحده در ماه مارس — یک ماه پس از آنها تعیین شده به عنوان ماموریت خارجی.

چین در پاسخ لغو رسانه ها اعتبار از همه روزنامه نگاران آمریکایی در نیویورک تایمز وال استریت ژورنال و واشنگتن پست.

مقامات وزارت امور خارجه گفت: این سازمان اساسا رابط برای حزب کمونیست و دولت چین نه مشروع رسانه های خبری.

ایالات متحده تعیین شده شوروی رسانه های خارجی به عنوان ماموریت در طول جنگ سرد ، که نشان دهنده سابقه تلخ دولت در روابط بین ایالات متحده و چین که در تقابل بیش از مبدا و پاسخ به کروناویروس, تجارت, حقوق بشر و مسائل دیگر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب