چین در تلاش برای ساخت یک جاده به بهبود اقتصادی

توسط: نیویورک تایمز | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 3:22:34 pm کارکنان در محل کار در یک کارخانه متعلق به XC

توسط NEWSATROPAT در 11 مرداد 1399
توسط: نیویورک تایمز | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 3:22:34 pm
China economy, China economic recovery. China trade, China news, China coronavirus, world news کارکنان در محل کار در یک کارخانه متعلق به XCMG چین بزرگترین تولید کننده تجهیزات صنعتی در فرودگاه چین در تاریخ 12 ژوئن سال 2020 است. فروش قوی در ChinaÕs بزرگترین تجهیزات ساخت و ساز ساز نشان می دهد BeijingÕs استراتژی برای بازیابی پس از ویروس. اما در حالی که این شرکت XCMG prospering است بقیه اقتصاد در تلاش است. (Giulia Marchi/نیویورک تایمز)

نوشته شده توسط کیت Bradsher

در کاورنو کارخانه در شهرستان چینی از فرودگاه 100 کارگران جدید را فقط استخدام شده برای تولید لوله جرثقیل ساخت و ساز. نزدیکی در یکی دیگر از آلاینده کارخانه, کارکنان زحمت تا نیمه شب به جمع آوری حفاری و تونل زنی ماشین آلات. چند بلوک دور همکاران خود را در یک کارخانه است که باعث می شود کامیون کمپرسی باید دریافت سفارشات به اندازه کافی برای نگه داشتن آنها را مشغول به سال آینده.

این کارخانه و نیم دوجین بیشتر در این شهر همه متعلق به فرودگاه ماشین آلات ساخت و ساز گروه صنعتی دولتی کرگدن که تولید کننده انواع آستین ، ماشین آلات پس از چین در آخرین رونق ساخت و ساز.

شرکت چین بزرگترین تولید کننده تجهیزات ساخت و ساز است که در cen

منوده پکن استراتژی برای احیای اقتصاد این کشور در پی بیماری همه گیر کوروناویروس با دو برابر را در یک آزمایش استراتژی: سرمایه گذاری در پروژه های زیربنایی در خانه.

چین به نظر می رسد که عمدتا ریشه کن coronavirus در درون مرزهای آن. اما شیوع بیماری در خارج از کشور را ناشی از رکود اقتصادی در جای دیگر است که صدمه دیده است تقاضای خارجی برای صادرات چین از جمله کامیون ها و ماشین آلات ساخته شده در فرودگاه.

بازارهای خارجی کمک کرده و سوخت کشور با رشد سریع برای چهار دهه است. اما در حال حاضر چین به انجام کسب و کار با یک مشتری محلی: خود را. یک بار دیگر پکن به شدت سرمایه گذاری در این کشور زیرساخت های خود با استفاده از میلیون ها نفر از مردم نه فقط برای ساخت جاده ها و خطوط راه آهن و سیستم های فاضلاب بلکه به ایجاد تجهیزات لازم برای این پروژه.

"در این سال بسیار بد سال برای خارج از کشور قرارداد و من نمی توانم سفر گفت:" وینسنت کائو های حفاری و تونل زنی تجهیزات مدیر در شرکت بهتر شناخته شده توسط آن حروف XCMG. با وجود این محدودیت ها و کسب و کار پررونق است او گفت: "این یک سال خوب برای چین است."

در آن صورت استراتژی چین به نظر می رسد به کار. سرمایه گذاری های بزرگ کمک کرد چین عمده اقتصاد آن به اقتصاد تک به تک پس از شیوع با خروجی افزایش 3.2% از آوریل تا ژوئن در مقایسه با همان آخرین دوره سال است. اقتصاد چین است که احیای حتی به اروپا و رکود اقتصادی در حال حاضر به نظر می رسد به طور قابل توجهی عمیق تر از اصل انتظار و اقتصاد ایالات متحده در تلاش.

قبلی سرمایه گذاری کمپین داده اند چین برخی از بهترین زیرساخت ها در جهان از جمله سریعترین قطار و طولانی ترین دریا پل. اما آخرین فشار همراه با مجموعه خود را از خطرات قرار می دهد و چین در تقابل با چقدر از بقیه جهان است که دست زدن به رکود اقتصادی است.

عملا همه از چین در پروژه های زیربنایی در حال تامین مالی با بدهی بیشتر. اقتصاددانان هشدار می دهند که پرداخت بهره در تمام بدهی که ممکن است کشیدن در رشد آینده.

علاوه بر این, برخی از چینی اقتصاددانان گفت: کشور نیاز ندارد بیشتر شکستن رکورد megaprojects اما به جای بهره مندی از متوسط برنامه ها مانند ساختمان سازی بهتر فاضلاب خطوط نزدیک به خانه های مردم. در حالی که این کمتر-پر زرق و برق زیرساخت های پروژه های بهبود کیفیت زندگی مردم آنها را کمی شکوه یا سیاسی پاداش برای مقامات محلی که نظارت بر آنها.

چین پیشرو در بخش صنعت را رونق ساختمان کشور برتر پروژه های نه با بهبود محله خطوط فاضلاب. وانگ Min XCMG را دیرین صندلی گفت که او می خواست را به دستگاه های بزرگ برای پروژه های بزرگ یک فضای که در آن چند دیگر چینی کسب و کار می تواند به رقابت بپردازند.

وقتی گفت از فاضلاب خط جایگزین در فرودگاه با استفاده از تجهیزات ساخت و ساز از اندازه متوسط وانگ شد unenthusiastic. "همه شرکت های تولید می تواند این نوع از بیل بنابراین ما لازم نیست که هر نوع قدرت رقابتی," او گفت:. "اما از نظر مقیاس بزرگ بیل XCMG دارای یک مزیت است."

طولانی قبل از ساخت برخی از بزرگترین جرثقیل و بولدوزر XCMG خود را شروع تولید معادن زمین را برای مردم به ارتش آزادی در طول جنگ جهانی دوم است. در 1950s آن را به طور خلاصه تولید گاوآهن تا زمانی که آن را روشن ساخت ماشین آلات ساخت و ساز.

این شرکت که متعلق به فرودگاه شهری, دولت, هنوز جدایی ناپذیری در هم پیچیده با دولت و نظامی هر چند آن دیگر تولید سلاح. XCMG شده است بخشی جدایی ناپذیر از توسعه چین استراتژی به عنوان کشور دارای رونق, بنابراین بیش از حد این شرکت است.

در چین آخرین زیرساخت های شراب خواری در نظر گرفته شده به قید وثیقه این کشور از بحران مالی جهانی XCMG فروش افزایش یافت هشت گانه از سال 2008 تا 2010. زمانی که شی جینپینگ این کشور رهبر, نورد خود کمربند و جاده ابتکار در سال 2013 ارائه شده است که عظیم وام به کشورهای در حال توسعه به خرید چینی ساخته شده کالاهای XCMG وجود دارد تجاری در صادرات به کشورهایی مانند ونزوئلا و نیجریه.

در حال حاضر این شرکت در حال تغییر چرخ دنده ها دوباره. بسیاری از کشورهای در حال توسعه در حال مبارزه برای بازپرداخت بدهی های خود را به دولت متعلق به بانک های چینی و قادر به خرید بولدوزر و دیگر دنده. چین تقریبا به طور کامل مرزهای خود را بسته اضافه کردن یکی دیگر از چین و چروک دشواری برای XCMG مدیران در تلاش برای بستن معاملات در بازارهای دور.

اما چین نیز به دنبال به سمت داخل. یازدهم را تعیین کرده است کاهش فقر به عنوان کشور برتر اقتصادی هدف این سال است. بسیاری از چین فقیرترین مناطق دور افتاده روستاها و گسترش جاده ها و خطوط راه آهن به آنها نیاز به مقدار زیادی پل و تونل ساخت و ساز. که به معنی قرار دادن تعداد زیادی از مردم و بسیاری از XCMG تجهیزات به کار می کنند.

برتر لی کچیانگ چین دوم قدرتمند ترین رهبر نامیده می شود ممکن است برای بسیاری از این کشور را به هزینه های ساخت و ساز را به محل نزدیک به جایی که مردم زندگی می کنند. که آن را آسان تر برای میلیون ها نفر از کارگران روستایی که شغل خود را از دست در کارخانه های تولید محصولات برای صادرات به پیدا کردن کار جدید بدون مهاجرت به شهرهای دور.

دامنه چین آخرین رونق ساخت و ساز بسیار زیاد است و XCMG است که بازی در یک نقش محوری. سی و هفت شهرستانها چینی در حال ساخت در مجموع 150 جدید خطوط مترو و شرکت تولید تجهیزات مورد نیاز برای نیمی از آنها.

این کشور با سرعت بالا سیستم راه آهن که در حال حاضر متصل می شود بیش از 700 شهرها و شهرستانها در حال گسترش است به طوری سریع است که آن را در سال اقدام به خرید سه بار به عنوان بسیاری از رانندگان شمع به اروپا و آمریکا بازارهای ترکیب شده است. XCMG جهان بزرگترین تولید کننده شمع رانندگان را عرضه کرده است بسیاری از آنها را.

اما چین طرح ساخت راه خود را از آن همه گیر رکود در تضاد با سیاست های بسیاری از دولت های غربی. اقتصاددانان غربی به طور کلی توصیه انتقال پول به طور مستقیم به مصرف کنندگان به جای ساخت تا کنون بیشتر خطوط راه آهن و بزرگراه ها.

"این امر می تواند کارآمد تر به آنها پول از گذراندن دو سوم از آن در فولاد و نفت و هر چه گفت:" مایکل Tia یک استاد امور مالی در دانشگاه پکن در پکن.

تعدادی از دولت های محلی تجربه در بهار امسال با تلاش برای راه اندازی مجدد هزینه های مصرف کننده با صدور کوپن به ارزش چند دلار برای هر شخص را برای وعده های غذایی و دیگر outlays. اما دولت مرکزی را رد کرد و پس از آن که ایده هل دادن شهرها و استان ها به صرف عوض در زیرساخت ها است.

به عنوان یک نتیجه دولت های محلی در حال قرض گرفتن به شدت به پرداخت هزینه برای ساخت و ساز, اضافه کردن به, در حال حاضر بدهی های بسیار زیاد است که رهبران چین تلاش کرده اند برای سال های اهلی. اما پروژه ها در مناطق دور افتاده ممکن است عملکرد اندک بازده اقتصادی برای بازپرداخت بدهی. ده ها تن از جدید با سرعت بالا راه آهن ایستگاه های ساخته شده در شهرهای کوچک است که در نهایت ببینید چند مسافران پرداخت. در برخی از ایستگاه ها کمتر از سه قطار را متوقف می کند هر روز.

همه که ساخت و ساز خوب است برای XCMG کسب و کار.

این شرکت در حال حاضر در آستانه عبور John Deere برای تبدیل شدن به جهان سوم بزرگترین تولید کننده در بخش انتهایی تنها کاترپیلار و کوماتسو آن archrival. وانگ صندلی گفت که او در نظر گرفته شده برای این شرکت تبدیل به بزرگترین در صنعت در یکی دیگر از 15 سال است.

"این خواهد بود که رویای من," او گفت: "هدف من برای زندگی من است."

به این منظور او گفت: او برنامه ریزی تعمیرات اساسی این شرکت مالکیت این پاییز. شهر فرودگاه را حفظ 34 درصد مالکیت در شرکت است در حالی که اطراف استان جیانگ سو خواهد دست آوردن 17 درصد.

یکی دیگر از 47 درصد خواهد بود به فروش می رسد به طور مستقیم به یک گروه از بخش خصوصی و بخش عمومی سرمایه گذاران و نهایی 2% خواهد بود به دست آورد XCMG مدیریت. XCMG آغاز مصاحبه ممکن است مشاوران مالی برای مقابله گفت: وانگ که کاهش یافته است به منظور برآورد پتانسیل خود را ارزش.

در فرودگاه موفقیت این شرکت شنیده می شود در امان مضراب زدن از آن کاورنو کارخانه و منعکس شده است چربی اضافه کاری حقوق خود 20,000 کارکنان.

جرثقیل کارخانه به تنهایی برنامه ریزی شده دو روزهای یکشنبه یک ماه اضافی تولید, در علاوه بر این به یک استاندارد شش روز هفته کاری. کارگران, کسب درآمد, پرداخت, یکشنبه, گفت, آهنگ Decheng که منجر به یک تیم از کارگران ساختمان کوچک جرثقیل.

در عین حال که پول اضافی آهسته بوده است به شدت به کسب و کارهای دیگر. در حالی که XCMG موفق مناطق گسترده ای از چین و بخش هایی از فرودگاه خود را هنوز هم.

خریداران و تعمیرکاران استفاده می شود به ازدحام این شهر ساخت و ساز بازار مواد گرد و خاکی دو بلوک منطقه از مغازه های کوچک و متخصص در رنگ کابینت و سخت افزار. در اخیر بعد از ظهر آن را به طور کامل رها شد به جز برای فروشندگان است. شان Kehu یک ملات فروشنده گفت که تنها مشتریان که نشان داد شد اپورتونيست به دنبال انبار کردن کالا در قیمت کاهش می یابد.

"ما در حال تلاش برای نگه داشتن قیمت های خرده فروشی که در آن آنها قبل از," او گفت:.

نگرانی های مشابه در سراسر شهر در فرودگاه را در عمده فروشی مواد غذایی, بازار, بلوک های طولانی و پرپیچ و خم باز طرفه جراحی میریزد. یک فروشنده لوازم رستوران کائو نیش شکایت کرده است که از eateries عملا متوقف خرید ظروف و بشقاب.

در یکی دیگر از فروشنده غرفه نصف موز گرفتن بیش از حد رسیده برای فروش.

"آن واز خیلی بهتر گفت:" فروشنده میوه شین Xiaoli. "اما بعد فورا رفت واز به ما سطح نرمال نشده است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب