چین می گوید ما سفارشات را برای بستن کنسولگری خود را در هوستون

توسط: AP | پکن | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 3:20:56 pm در این تصویر ساخته شده از ویدئو موتور آتش دید

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399
توسط: AP | پکن | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 3:20:56 pm
Chinese Consulate, Houston, US در این تصویر ساخته شده از ویدئو موتور آتش دیده می شود در خارج از چینی کنسولگری در هوستون شنبه 21 ژوئیه سال 2020 است. گزارش های رسانه ای در هوستون گفت که مقامات در پاسخ به گزارش از آتش سوزی در کنسولگری. (KTRK از طریق AP)

چین روز چهارشنبه گفت که ایالات متحده دستور داده است تا از آن برای بستن کنسولگری خود را در هوستون در چه رسمی به نام ظالمانه و غیر قابل توجیه حرکت خواهد کرد که خرابکاری چین-روابط ایالات متحده.

سخنگوی وزارت خارجه وانگ Wenbin محکوم عمل که می آید به عنوان افزایش تنش بین دو کشور اقتصاد است. او هشدار داد شرکت اقدامات متقابل اگر آمریکا نمی معکوس تصمیم خود را.

"یک جانبه بسته شدن چین سرکنسولگری در هوستون در یک دوره کوتاه از زمان بی سابقه ای تشدید آن اقدامات اخیر علیه چین" وانگ گفت: در اخبار روزانه توجیهی.

هیچ فوری تایید یا توضیح از طرف ایالات متحده.

گزارش های رسانه ای در هوستون گفت که مقامات در پاسخ به گزارش از آتش سوزی در کنسولگری. گفته است که مردم سوختن کاغذ در آنچه به نظر می رسد سطل زباله هوستون کرونیکل گزارش با استناد به پلیس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن