چین می گوید بریتانیا تابعیت مسیر هنگ کنگ از ساکنان قوانین بین المللی را نقض

توسط: رویترز | شانگهای | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 7:13:32 am معترضان مرکز در پیراهن آبی و در سمت چ

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399
توسط: رویترز | شانگهای | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 7:13:32 am
معترضان مرکز در پیراهن آبی و در سمت چپ پیراهن سفید هستند بازداشت توسط ماموران پلیس آنها را جمع آوری در یک مرکز خرید در مرکز در طول یک طرفدار دموکراسی در اعتراض پکن به امنیت ملی قانون در هنگ کنگ (AP)

جدید انگلیسی, سیاست اجازه می دهد هنگ کنگ از ساکنان به ادعای تابعیت بریتانیا تخطی از قوانین بین المللی و تداخل با چین در امور داخلی چین سفارت خود در لندن گفت: در روز پنج شنبه.

انگلیسی, وزیر کشور Priti پاتل گفت: در هنگ کنگ مردم با انگلیسی, ملی در خارج از کشور ویزا قادر خواهد بود برای شهروندی اعمال می شود با شروع از ژانویه 2021.

بریتانیا ساخته شده بود که تصمیم با وجود مخالفت پکن و چین به شدت واکنش نشان خواهد داد اگر آن را معکوس به سفارت چین در بیانیه ای گفت.

حرکت "به شدت نقض (بریتانیا) خود تعهدات به طور جدی با دخالت در امور داخلی چین و به طور جدی نقض قوانین بین المللی و هنجارهای اساسی روابط بین المللی ،

لندن تصمیم گیری است که می تواند اجازه می دهد نزدیک به سه میلیون دلار هنگ کنگ از ساکنان به حل و فصل در بریتانیا پس از پکن تحمیل امنیت ملی قانون در این مستعمره سابق بریتانیا که دموکراسی مدنی گفته بود پایان آزادی وعده داده شده در سال 1997 زمانی که خاک شد بازگشت به قانون است.

بریتانیا می گوید که قانون نقض شرایط تحویل پیمان موافقت کرد در سال 1984. چین را متهم انگلیس از دخالت در هنگ کنگ و چین در امور.

"طرف چینی خواستار انگلیسی, سمت به رسمیت شناختن این واقعیت است که دلار هنگ کنگ بازگشت به چین, نگاهی به هنگ کنگ امنیت ملی قانون عینی و بلافاصله اصلاح آن اشتباهات" سفارت گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن