چین گزارش 28 جدید بدون علامت covid-19 موارد بیشتر در ووهان

توسط: PTI | پکن | به روز شده: مه 27 سال 2020 5:53:55 pm تعداد فزاینده ای از موارد بدون علامت باعث شد

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: PTI | پکن | به روز شده: مه 27 سال 2020 5:53:55 pm
China coronavirus, china coronavirus origin, China to evacuate its citizens from india, chinese people in india, wuhan china coronavirus, coronavirus news, covid 19 tracker, covid 19 india tracker, indian express تعداد فزاینده ای از موارد بدون علامت باعث شده است تا شهر ووهان مقامات برای انجام نوکلئیک اسید تست در تمام آن بیش از 11.2 میلیون نفر جمعیت دارد. (منبع: AP)

چین گزارش کرده است یکی از جدید تایید coronavirus مورد و 28 بدون علامت عفونت اکثر آنها از COVID-19 کانون ووهان مقامات بهداشت گفت: در روز چهارشنبه. ملی چین کمیسیون بهداشت (NHC) گفت: هیچ محلی منتقل coronavirus مورد گزارش شده در روز سه شنبه. یکی تایید COVID-19 مورد شناسایی شد.

از 28 جدید بدون علامت عفونت 22 گزارش شده از ووهان در نظر گرفتن تعداد کل چنین مواردی به 404 به NHC گفت.

تمام 404 بدون علامت بیماران از جمله 27 از خارج از کشور تحت آزمایشات پزشکی را گفت.

تعداد فزاینده ای از موارد بدون علامت باعث شده است تا شهر ووهان مقامات برای انجام نوکلئیک اسید تست در تمام آن بیش از 11.2 میلیون نفر جمعیت دارد.

همانطور که از شنبه, Hubei تا به حال پنج فعال تایید COVID-19 نفر از جمله یکی در شرایط بحرانی محلی کمیسیون بهداشت گفت. تعداد کل موارد بدون علامت تحت آزمایشات پزشکی در این استان 332 آن گفت.

بدون علامت موارد به عنوان یک مشکل مطرح بیماران تست شده COVID-19 مثبت اما توسعه هیچ علائمی مانند تب و سرفه یا گلو درد. اما آنها در برخواهد داشت خطر گسترش این بیماری به دیگران.

تعداد کل تایید COVID-19 نفر در چین در حال حاضر در 82,993. ویروس کشنده ادعا کرده 4,634 زندگی در این کشور تا کنون.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن