چین pro-پکن فعالان محکوم به 'دخالت' در هنگ کنگ

توسط: AP | هنگ کنگ | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 10:51:11 pm برچسب با پیام های جنبش دموکراسی خواهی در

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399
توسط: AP | هنگ کنگ | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 10:51:11 pm
برچسب با پیام های جنبش دموکراسی خواهی در سمت چپ توسط معترضان در خیابان در هنگ کنگ چهار شنبه, جولای 2, 2020. (عکس از آسوشیتدپرس)

دولت چین و طرفدار پکن فعالان در هنگ کنگ را محکوم کرد آنچه که آنها به نام خارجی دخالت در قلمرو امور در روز پنج شنبه به عنوان کشور نقل مکان کرد و به ارائه هنگ Kongers پناه و اعمال تحریم ها در چین بیش از یک امنیتی جدید قانون.

چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: هیچ فشاری از نیروهای خارجی می تواند "لرزش چین عزم و اراده برای حفاظت از حاکمیت ملی و هنگ کنگ رفاه و ثبات است."

او می خواست ما را به رعایت قوانین بین المللی و دخالت کردن در هنگ کنگ امور و امضای تحریم لایحه به قانون است.

نظرات خود را پس از مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه پیوست سنا در تصویب لایحه به ملامت چین بیش از آن سرکوب در هنگ کنگ با تحمیل تحریم ها بر گروه هایی که تضعیف این شهرستان در استقلال و یا محدود کردن آزادی های وعده داده شده به ساکنان آن است.

اگر این لایحه تبدیل به قانون "چین قطعا قوی مقابله و تمام عواقب خواهد بود منتقله توسط ما از طرف" ژائو گفت: در یک جلسه توجیهی روزانه.

در همین حال ده ها تن از طرفدار پکن فعالان و نمایندگان مجلس اعتراض در خارج از کنسولگری آمریکا در هنگ کنگ به تقاضا است که ما را متوقف دخالت. این گروه گفت: این جمع 1.6 میلیون امضا آنلاین در حمایت از آن تماس بگیرید.

Tam یی چانگ هنگ کنگ تنها نماینده به کنگره خلق ملی کمیته دائمی گفت: در پخش عمومی RTHK در روز پنج شنبه که امنیتی جدید قانون اعمال شده توسط پکن در هنگ کنگ بود نه سخت. اگر چنین بود هیچ کس جرات نقض قانون, او گفت:.

نظرات خود را یک روز پس از هزاران نفر از معترضان در راهپیمایی علیه امنیت قانون که در زمان اثر در هنگ کنگ در اواخر روز سه شنبه.

امنیت و قانون شکنان secessionist, خرابکارانه و تروریستی و همچنین هر گونه تبانی با نیروهای خارجی در افغانستان مداخله نظامی در این شهر امور.

منتقدان می گویند این قانون به طور موثر به پایان می رسد "یک کشور دو سیستم" چارچوب که در آن شهر وعده داده شده بود یک درجه بالایی از استقلال هنگامی که آن را واگردانی از انگلیسی به چینی حکومت در سال 1997.

حداکثر مجازات برای جرایم جدی تحت قانون حبس ابد و مظنون در برخی موارد ممکن است به ارسال محاکمه در سرزمین اصلی اگر پکن بداند که آن را به حوزه قضایی است.

قانون طول می کشد هدف در اقدامات رخ داده است که در طول تظاهرات ضد دولتی سال گذشته است. آن را می گوید تخریب دولت امکانات و آب و برق در نظر گرفته خواهد شد خرابکارانه در حالی که آسیب رساندن به حمل و نقل عمومی و امکانات و آتش سوزی را تشکیل می دهند اعمال تروریسم.

حدود 370 نفر دستگیر و پس از چهار شنبه تظاهرات از جمله 10 به ظن نقض امنیتی جدید قانون. برخی از کسانی که دستگیر و گفته می شود دارای مواد است که حمایت از هنگ کنگ استقلال.

پلیس هنگ کنگ بازداشت یک مرد در لندن-محدود پرواز اوایل روز شنبه به ظن داشتن چاقو یک افسر پلیس در بازو در طول چهار شنبه تظاهرات.

24-year-old man, surnamed وانگ دستگیر شد یک Cathay اقیانوس آرام پرواز بعد از پلیس دریافت ناشناس نکته در مورد برنامه سفر, پلیس گفت:.

ونگ تا به حال خریداری یک بلیط در روز چهارشنبه و سوار پرواز بدون چک در چمدان, پلیس گفت:. او در پاسخ به خدمه زمانی که آنها به نام او با نام بود و نه در صندلی تعیین شده. پلیس شناسایی او پس از انجام یک رفت و برگشت هواپیما.

در ضمن دو معترضان محکوم به چهار سال زندان و پنج خرابکاری بلیط ماشین در یک ایستگاه راه آهن در ماه سپتامبر سال گذشته است.

آنها در میان حدود 9,000 دستگیری توسط پلیس در ارتباط با تظاهرات ضد دولتی بین آخرین ماه های ژوئن و مه این سال است. دولت مرکزی تصویب قانون تامین هنگ کنگ باعث شده نگرانی از قلمرو سابق استعماری حاکم بریتانیا و کشورهای دیگر.

انگلیس چهارشنبه اعلام کرد که آن را گسترش حقوق اقامت تا 3 میلیون دلار هنگ Kongers واجد شرایط برای ملی بریتانیا در خارج از کشور گذرنامه و تأکید کرد که این امر رعایت آن وظیفه تاریخی به آن مستعمره سابق. کسانی که واجد شرایط خواهد بود قادر به کار و زندگی در انگلستان برای مدت پنج سال قبل از درخواست برای حل و فصل وضعیت و سپس دوباره برای شهروندی است.

ژائو وزارت امور خارجه سخنگوی محکوم به حرکت کرد و گفت که قبل از بازگشت از هنگ کنگ به چین و بریتانیا ساخته شده بود تعهد به کمک مالی BNO دارندگان حق اقامت در انگلستان.

?همه هنگ کنگ هموطنان از جمله کسانی که در برگزاری انگلیسی, ملی در خارج از کشور گذرنامه در حال شهروندان چینی,? ژائو گفت.

?انگلیسی نقض تعهد خود را در حال حاضر اجازه می دهد BNO دارندگان گذرنامه گزینه ماندن و بومی در انگلستان است.?

نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون گفت: خود دولت است و با توجه به مشابه حرکت برای ارائه ؟ پناهگاه امن? به هنگ Kongers و تایوان افتتاح یک دفتر برای کمک به هنگ Kongers حرکت به تایوان برای اشتغال و مقاصد دیگر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن