چین امتیاز برای میگو به عنوان coronavirus حامل ماهی قزل آلا پس از افتضاح

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 1:31:18 pm چین در ماه گذشته با اشاره به وارداتی ماهی

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 1:31:18 pm
coronavirus, china coronavirus, coronavirus spreading through food, coronavirus spread, how can coronavirus spread, coronavirus shrimp china چین در ماه گذشته با اشاره به وارداتی ماهی قزل آلا به عنوان مقصر ممکن است پکن را تازه Covid-19 شیوع جرقه تحریم از این ماهی به عنوان سوپر مارکت ها در زمان تولید کردن قفسه های خود را. (بلومبرگ)

چین گفت: نمونه های وارداتی میگو آزمایش مثبت برای coronavirus سوالات زیادی را در مورد اینکه آیا این پاتوژن می تواند گسترش از طریق مواد غذایی یا محصولات منجمد.

این ویروس آزمایش مثبت در هر دو داخل و خارج از میگو بسته بندی گفت: چین اداره کل گمرک. نمونه ها از سه اکوادور گیاهان و واردات از این پردازنده خواهد بود, متوقف, آن را گفت. پیشرو در اکوادور میگو صادر کننده مورد مناقشه یافته است.

"نتیجه آزمون معنا نیست که این ویروس مسری است اما نشان دهنده ضعف در شرکت مواد غذایی ایمنی و مقررات" گفت: بی Kexin مدیر مواد غذایی, واردات و صادرات, ایمنی اداره در بخش آداب و رسوم. "آداب و رسوم را بیشتر تقویت کنترل از ریشه های وارداتی سرد زنجیره ای مواد غذایی است."

چین در ماه گذشته با اشاره به وارداتی ماهی قزل آلا به عنوان مقصر ممکن است پکن را تازه Covid-19 شیوع جرقه تحریم از این ماهی به عنوان سوپر مارکت ها در زمان تولید کردن قفسه های خود را. چین نیز شروع به جرم تست سرد و واردات مواد غذایی در بنادر و مسدود شدن محموله از گیاهان گوشت در خارج از کشور است که گزارش شده عفونت در میان کارگران است.

شواهد نشان می دهد که آن را بسیار بعید است که به این ویروس منتقل می شود از طریق مواد غذایی گفت: Gorjan Nikolik دانشیار مدیر غذاهای دریایی در Rabobank.

"این مواد غذایی معمولی ترساندن" او گفت:. "من انتظار دارم آنها را بسیار کوتاه زندگی می کردند."

سازمان غذا و دارو با صدور بیانیه تازه در این موضوع گفت: هیچ مدرکی وجود ندارد که که Covid-19 است انتقال از طریق مواد غذایی و یا مواد غذایی بسته بندی.

اکوادور میگو صادر کننده سانتا Priscila سوال یافته و تاسف ضربه به این صنعت شهرت گفته مقامات چینی تا به حال حاضر به ارائه اطلاعات در این تست در هفته های اخیر.

"آنها در بر داشت یک مثبت غیر مسری آزمون 'در داخل دیوار کانتینر' به عنوان یک نتیجه از 227,934 نمونه های گرفته شده از ظروف که 0.0000043%" سانتا Priscila رئیس جمهور و بنیانگذار سانتیاگو سالم در بیانیه ای گفت.

کم خطر

مقامات چینی نیز در موافقت با جهانی که کارشناسان مواد غذایی وارداتی به شمار کم خطر انتقال ویروس است. که منجر به سردرگمی خارج از کشور بیش از, چرا چین در ادامه به آزمون و توقف حمل و نقل.

آزمون "یک اقدام مهم برای جلوگیری از خطر ابتلا به این ویروس منتقل می شود از وارد زنجیره سرد, مواد غذایی, کانال" بی گفت. "این یک اقدام ضروری است گرفته شده برای حفاظت از سلامت مردم و نه قطع عادی تجارت بین المللی است."

کارکنان در برخی از کشورها هنوز در حال کار و حتی پس از تبدیل شدن به آلوده به ویروس افزایش خطر آلودگی مواد غذایی دوجنسی گفت. از آنجا که بیماری همه گیر خوشه در برخی از خارج از کشور امکانات چین متوقف واردات گوشت از مجموع 23 گیاهان از جمله برزیل و انگلستان ایالات متحده و آلمان, او گفت:.

برای میگو چین بسیار بزرگتر است خریدار از آن است که برای ماهی قزل آلا, Rabobank را Nikolik گفت. چینی خرید در همان مقیاس که آمریکا و اروپا و اکوادور است یک تامین کننده پیشرو, او گفت:.

در سال گذشته اکوادور صادر 3.2 میلیارد دلار از میگو از جمله حدود 1.4 میلیارد دلار به چین در محموله که حدود سه هفته می رسند.

چین مقامات گمرکی نیز تست شده و در مجموع 227,934 نمونه و بقیه نمونهها منفی آن گفت. میگو که آزمایش مثبت تحویل داده شد به بنادر دالیان و Xiamen و نابود شده اند آن را گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن