چین معرفی جدید امنیت لایحه در مجلس به تشدید کنترل بر هنگ کنگ

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 11:02:42 am معترضان گفته بود آنها می ترسید "پای

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 11:02:42 am
China introduces new security bill in parliament to tighten controls over Hong Kong معترضان گفته بود آنها می ترسید "پایان هنگ کنگ" اگر چین آورده امنیتی جدید قانون. (AP)

چین روز جمعه معرفی پیش نویس یک بحث امنیت ملی قانون در هنگ کنگ در آن مجلس برای تشدید پکن کنترل بیش از این مستعمره سابق بریتانیا در چه چیزی می تواند بزرگترین ضربه را به این سرزمین خودمختاری و آزادی های فردی از سال 1997 هنگامی که آن را تحت چینی قاعده است.

پیش نویس این لایحه در ایجاد و بهبود سیستم قانونی و اجرای مکانیزم های هنگ کنگ منطقه ویژه اداری (HKSAR) برای حفاظت از امنیت ملی ارائه شد به کنگره خلق ملی (NPC) است که آغاز آن هفته جلسه در اینجا.

قانون جدید خواهد proscribe secessionist و فعالیت های خرابکارانه و همچنین دخالت خارجی و تروریسم در شهر – همه تحولات بود که نگران کننده پکن برای برخی از زمان, اما بسیاری pressingly بیش از سال گذشته به طور فزاینده ای خشونت آمیز تظاهرات ضد دولتی در هنگ کنگ مستقر در جنوب چین صبح پست گزارش شده است.

این حرکت نیز قابل توجه است که در چین دولت مرکزی به نظر می رسد اما داده اند امید است که در هنگ کنگ دولت موفق خواهد شد در عبور از قانون های محلی در این قانون در میان خصمانه سیاسی محیط زیست و عمیقا تقسیم شده شهرستان در این گزارش گفت:.

معترضان گفته بود آنها می ترسید "پایان هنگ کنگ" اگر چین آورده امنیتی جدید قانون.

این لایحه است که به تایید شده توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان لاستیک-تمبر مجلس برای آن روال تصویب طرح توسط حزب کمونیست چین (CPC) می آید در این زمینه بی امان اضطراب محلی هنگ کنگ مردم خواستار سیاسی و استقلال اداری و توافق با چین که آن را در زمان در اختیار داشتن این مستعمره سابق بریتانیا در جولای 1, 1997.

در حالی که هفت ماه است در تحریک سال گذشته است که در آن میلیون ها نفر در زمان فروکش طول coronavirus بحران از ژانویه تا آوریل, بازگشت معترضان به خیابان های این ماه, با این طرفدار استقلال و طرفدار آزادی قانونگذاران دست و پنجه نرم کردن با مقامات امنیتی محلی مقننه اعتراض به محدودیت. وانگ چن معاون رئیس کمیته دائمی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: پس از بازگشت از هنگ کنگ, چین شده است بصورتی پایدار و محکم اجرای اصول "یک کشور دو سیستم" "مردم هنگ کنگ حاکم هنگ کنگ" و درجه بالایی از استقلال است.

عمل "یک کشور دو سیستم" به دست آورد موفقیت بی سابقه در هنگ کنگ با توجه به توضیحی سند ارائه شده توسط وانگ دولتی صدای آمریکا خبر داد.

اما به طور فزاینده ای قابل توجه امنیت ملی خطرات در HKSAR را تبدیل به یک برجسته مشکل سند می گوید: با استناد به فعالیت های است که باید به طور جدی به چالش کشیده پایین خط "یک کشور دو سیستم" اصل صدمه حاکمیت قانون و تهدید حاکمیت ملی و امنیت و توسعه منافع. قانون مبتنی بر و پرقدرت اقدامات باید انجام شود برای جلوگیری از توقف و از جمله فعالیت های این سند است.

تعدادی از دموکراسی چهره ها در هنگ کنگ از جمله حزب دموکرات رهبر وو چی-وای گفت: اعلام مرگ "یک کشور دو سیستم". مدنی حزب مجلس دنیس Kwok گفت: "اگر این حرکت صورت می گیرد" یک کشور و دو سیستم را به طور رسمی پاک شده است.

این پایان هنگ کنگ است." همکارش تانیا چان افزود که این "غم انگیزترین روز در هنگ کنگ تاریخ". فعال دانشجویی و سیاستمدار جاشوا وانگ توییتی که این حرکت تلاش پکن برای "سکوت هنگ Kongers' صداهای منتقد را با زور و ترس".

آنچه باعث می شود این وضعیت تا آتش زا است که پکن می تواند به سادگی به دور زدن هنگ کنگ را انتخاب قانونگذاران و اعمال تغییرات یک گزارش است. چین می تواند آنها را به ضمیمه III از قانون اساسی را پوشش می دهد که قوانین ملی که پس از آن باید به اجرا در هنگ کنگ – یا توسط قانون یا فرمان.

معترضان ترس این قانون استفاده می شود به پوزه تظاهرات در مخالفت با آزادی های مندرج در قانون اساسی به عنوان قوانین مشابه در چین استفاده می شود به سکوت مخالفت با حزب کمونیست. در همین حال وزارت امور خارجه آمریکا گفت که "هر گونه تلاش برای تحمیل امنیت ملی قانون می کند که منعکس کننده اراده مردم هنگ کنگ خواهد بود بسیار بی ثباتی خواهد بود و ملاقات با محکومیت شدید".

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: ما واکنش نشان می دهند به شدت اگر چین به دنبال از طریق با طرح های پیشنهادی خود را بدون دادن جزئیات بی بی سی گزارش داد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب