چین و هند و گام برداشتن به "سهولت" وضعیت در امتداد مرز: مقام چینی

توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: 10 ژوئن 2020 10:34:22 pm یک فایل عکس از هندی و چینی پرسنل در لاک.

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: 10 ژوئن 2020 10:34:22 pm
یک فایل عکس از هندی و چینی پرسنل در لاک. (ANI)

چین روز چهارشنبه اعلام کرد که هندی و چینی نیروهای شروع اجرای "مثبت اجماع" رسیده توسط مقامات ارشد نظامی دو کشور در ژوئن 6 با هدف "کاهش" وضعیت در امتداد مرز.

چینی ها سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهارات یک روز پس از مقامات در دهلی نو پیشنهاد کرد که ارتش هند و چین انجام "محدود متارکه" در چند منطقه در شرق لاداخ در تظاهرات قصد خود را برای پایان دادن به مرز بست مسالمت آمیز پیش از دور دیگری از نظامی ایران در روز چهارشنبه.

خواسته در مورد این گزارش نیروهای نظامی در هر دو طرف disengaging و در حال حرکت به عقب به موقعیت های قبلی, چینی, سخنگوی وزارت خارجه Hua Chunying گفت: رسانه های مطبوعاتی در پکن است که هر دو طرف در حال گام برداشتن به راحتی وضعیت در امتداد مرز. "به تازگی دیپلماتیک و نظامی کانال های چین و هند برگزار شد, ارتباط موثر در مورد وضعیت مرز و مثبت رسیده اجماع" او گفت:.

"دو طرف پس از این توافق به اقدامات برای سهولت این وضعیت در امتداد مرزهای سخنگوی گفت. با این حال سخنگوی نیست به طور خاص به جزئیات بیشتر در مورد متارکه و یا خروج نیروهای مرزی دو کشور.

در ضمن در دهلی نو, مردم, آشنایی با کلی عمده در سطح ایران برگزار می شود در روز چهارشنبه گفت که در جریان دیدار بسیجیان فشرده برای ترمیم وضعیت موجود حول و حوش و خروج فوری از قابل ملاحظه تعداد سربازان چینی از تمام بن بست امتیاز. این گفت و گو که به طول انجامید بیش از چهار و نیم ساعت زمان در یک "فضای مثبت" با هدف سهولت بیشتر تنش بین دو طرف گفتند. این مذاکرات یک روز پس از آن دو سپاه آغاز شد و محدود به عدم مشارکت در چند زمینه در Galwan دره و چشمه های آب گرم در یک تظاهرات از قصد خود را برای پایان دادن به ردیف های مسالمت آمیز است.

اما هر دو طرف باقی مانده است درگیر در تهاجمی ذکراست در مناطق مانند Pangong Tso, Daulat التماس Oldie و Demchok. منابع نظامی در روز سه شنبه گفت: دو سپاه آغاز شد "متارکه" در اطراف گشت امتیاز 14 و 15 در Galwan دره و دیگری در بهار منطقه اضافه کرد طرف چینی است و حتی نقل مکان کرد تا 1.5 متر در دو حوزه. هندی و چینی سربازان مشغول شده اند پس ممکن است 5 پس از برخورد خشونت آمیز در Pangong Tso. در اولین تلاش های جدی برای پایان دادن به ردیف Lt General Harinder سینگ کلی افسر فرمانده از له مبتنی بر 14 سپاه و فرمانده نظامی تبت منطقه Maj Gen لیو لین برگزار گسترده در جلسه روز 6 ژوئن.

آخرین مذاکرات روز شنبه یک روز پس از این دو کشور برگزار شد دیپلماتیک parleys که در طی آن هر دو طرف توافق کردند که برای رسیدگی به خود را "تفاوت" را از طریق مسالمت آمیز بحث در حالی که احترام به یکدیگر و حساسیت و نگرانی. هند در امور خارجی وزارت روز یکشنبه گفت: سپهبد-سطح مذاکرات صورت گرفت در یک "صمیمی و فضای مثبت" است و دو طرف توافق کردند که "در اوایل قطعنامه" از این موضوع می تواند منجر به توسعه بیشتر روابط میان دو کشور ، ماشه برای رو کردن چین بود سفت مخالفت هند تخمگذار کلید جاده در انگشت اطراف Pangong Tso دریاچه علاوه بر ساخت و ساز از دیگر جاده اتصال Darbuk-Shayok-Daulat التماس Oldie جاده در Galwan دره. جاده ها در این منطقه انگشت در Pangong Tso در نظر گرفته شده است بسیار مهم برای هند به انجام گشت. هند در حال حاضر تصمیم به غرفه هر مرز پروژه های زیربنایی در شرق لاداخ در نظر چینی ها شد.

وضعیت در این منطقه رو به وخامت گذاشته و پس از حدود 250 چینی و هندی سربازان درگیر در خشونت آمیز چهره در مارس 5 و 6. این حادثه در Pangong Tso شد و پس از یک حادثه مشابه در شمال هند در مارس 9. هند و چین مرز اختلاف را پوشش می دهد 3,488-متر-خط طولانی از کنترل واقعی (لاک). چین ادعا می کند آروناچال پرادش به عنوان بخشی از جنوب تبت در حالی که هند و مسابقات آن است.

هر دو طرف شده است تصریح می کند که در انتظار قطعنامه نهایی از مرز موضوع لازم است برای حفظ صلح و آرامش در مناطق مرزی. در تاریخی خود نشست رسمی در چین در شهر ووهان در سال 2018 نخست وزیر نارندرا مودی و رئیس جمهور چین بر اهمیت حفظ صلح و آرامش در همه مناطق هند و چین مرز منطقه به نفع توسعه روابط دو جانبه. این اجلاس قرار گرفته بود ماه پس از 73 روز نظامی, چهره بین دو ارتش در Doklam که مطرح ترس از یک جنگ بین دو غول. در مذاکرات خود را در ژوئن 6, هر دو طرف توافق کردند که به دنبال گسترده تصمیمات گرفته شده توسط مودی و شی جین پینگ در ووهان اجلاس برای اطمینان از صلح و آرامش در کنار لاک.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن