چین افزایش بودجه دفاع تومان به 179 میلیارد و نزدیک به سه بار که از هند

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 3:50:09 pm در این چهار شنبه, مه 20, 2020, عکس,

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 3:50:09 pm
chinese defence budhet, china military budget, chinese budget, indian express, india military budget, india budget, india defence, India china border, indian express در این چهار شنبه, مه 20, 2020, عکس, چینی شبه نظامی پلیس نگهبانی در نزدیکی میدان تیان آن من و تالار بزرگ مردم در پکن. (AP Photo/علامت Schiefelbein)

چین دومین نظامی spender پس از آمریکا در روز جمعه پیاده دفاع از خود در بودجه 6.6 درصد به دلار 179 میلیارد و نزدیک به سه بار که از هند کمترین افزایش در سال های اخیر در میان عظیم اختلال ناشی از به کمونیست غول اقتصاد توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

چین که بزرگترین ارتش از دو میلیون سرباز و ادامه خواهد داد به کاهش دفاع از خود در بودجه نرخ رشد به 6.6 درصد در سال 2020 با توجه به پیش نویس بودجه گزارش ارائه شده در روز جمعه به کنگره ملی خلق (NPC) این کشور را بالا برد.

2020 دفاع بودجه همچنان به دیدن تک رقمی رشد برای پنجمین سال متوالی است. این است که پایین ترین نرخ رشد در سال های اخیر دولت-اجرای رادیو فردا خبر داد.

چین دفاع از بودجه سال جاری خواهد بود در اطراف 1.27 تریلیون یوان (در حدود دلار 179 میلیارد دلار) برابر سال گذشته دلار 177.61 میلیارد دلار با توجه به پیش نویس ارائه شده به شرکت ملی صنایع پتروشیمی.

چین در مجموع هزینه های دفاعی در سال 2019 تنها به میزان یک چهارم است که از ایالات متحده, بزرگترین دفاع spender, در حالی که سرانه مصرف شد فقط حدود یک هفدهم این گزارش گفت:.

در روز پنج شنبه ژانگ Yesui سخنگوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در یک جلسه رسانه برگزار کردن انتقادات در مورد عدم شفافیت در چین هزینه های دفاعی کشور که دفاع تحلیلگران می گویند با توجه به گسترش سریع پکن نظامی و سلاح های مدرن است که به مراتب بالاتر از آنچه اعلام شده است.

ژانگ گفت: چین تا به حال هیچ "پنهان نظامی صرف".

چین شده است با ارائه گزارش ها در هزینه های نظامی خود را به سازمان ملل هر سال از سال 2007 او گفت:.

"از کجا پول می آید از برای چه این پول استفاده می شود, همه چیز حساب" ژانگ گفت.

با توجه به تحقیقات صلح بین المللی استکهلم موسسه (SIPRI) که هزینههای نظامی و ارقام از چین هزینه های دفاعی در سال 2019 به مبلغ 232 میلیارد.

در حالی که چین در مقایسه با آن هزینه های دفاعی کشور با ما که دفاع بودجه با توجه به SIPRI شد دلار 732 میلیارد پکن عظیم دفاع نوسازی درایو است فشار هند و تعدادی از کشورهای دیگر به پیاده روی خود دفاع بودجه برای اطمینان از تعادل منطقی از قدرت است.

هند بودجه برای سال 2020 به مبلغ 66.9 میلیارد (تومان 4,71,378 کرور) با توجه به نوشتن در موسسه دفاع و تجزیه و تحلیل (IDSA). چین آخرین بودجه از دلار 179 میلیارد دلار است که حدود 2.7 برابر بیشتر از آن از هند است.

چین دفاع صرف شده است ماندن در حدود 1.3 درصد از تولید ناخالص داخلی خود را برای بسیاری از سال و زیر متوسط جهانی است از 2.6 درصد ژانگ گفت.

چین دفاع بودجه در سال های اخیر به دست آورد موردتوجه وتماشای عموم به عنوان آن را سوار بر یک نوسازی درایو که شامل تعدادی از هواپیماهای حامل هواپیماهای رادارگریز توسعه سریع و مدرن نیروی دریایی ناوچه.

اما این رشد در هزینه های دفاعی کاهش پیدا کرده است و از آنجا که جنگ تجاری بین چین و ایالات متحده است. این تحت فشار قرار دادن اقتصاد چین در حال حاضر بیشتر بروز COVID-19 بیماری همه گیر.

چین تولید ناخالص داخلی رشد 6 درصد در سه ماه به 30 سپتامبر 2019 در سه ماهه ضعیف ترین نرخ رشد از سال 1992 و از 6.2 درصد در ماه آوریل تا ژوئن دوره با توجه به آمار دولت. آن را نیز از دست رفته دمای هوا از 6.1 درصد پیش بینی شده توسط تحلیلگران.

دفاع بودجه اعلام می آید به عنوان چین باقی می ماند قفل شده است و در اختلافات ارضی با کشورهای همسایه از جمله هند و ژاپن و ویتنام است.

مرز تنش بین هند و چین را نیز گرفت و ارتش این دو کشور که به درگیری دو بار در ماه مه در Ladakh و هند. روابط بین چین و آمریکا نیز تحت فشار با واشنگتن سرزنش پکن برای پوشش coronavirus بیماری همه گیر.

پس از رئیس جمهور چین به قدرت رسید چین اصلاحی خود دفاع نیروهای برش ارتش توسط سه لاخ نیروهای نظامی و افزایش آن نیروی دریایی و نیروی هوایی به عنوان پکن گسترش نفوذ خود در خارج از کشور.

چین در حال حاضر یک هواپیما حامل یک دوم تحت محاکمه در حالی که سومین ساخته شده است. با توجه به گزارش رسانه های رسمی چین قصد دارد به پنج تا شش هواپیما حامل در آینده نزدیک برای به چالش کشیدن همه ما در سراسر جهان از جمله در پکن حیاط خلوت دریای چین جنوبی (SCS).

پکن ادعا می کند تقریبا تمام SCS به عنوان قلمرو آن است. ویتنام و فیلیپین و مالزی و برونئی و تایوان را مخالف در آن است.

چین مشغول به شدت مورد بحث اختلافات ارضی در دریای چین جنوبی و دریای چین شرقی. پکن ساخته شده و militarised بسیاری از جزایر و صخره های آن را به کنترل در منطقه است. هر دو مناطق اعلام می شود سرشار از مواد معدنی و نفت و دیگر منابع طبیعی و نیز حیاتی برای تجارت جهانی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن