چین گسترش دامنه هنگ کنگ قانون امنیت

توسط: رویترز | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 8:41:58 am رئیس جمهور چین تحسین در جلسه

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: رویترز | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 8:41:58 am
China expands scope of Hong Kong security legislation رئیس جمهور چین تحسین در جلسه افتتاحیه از چین ملی (NPC) در تالار بزرگ مردم در پکن یکشنبه, مارس 22 سال 2020 است. (AP Photo/Ng هان Guan فایل)

پکن گسترش دامنه پیش نویس امنیت ملی قانون شامل سازمان و همچنین افراد رسانه ای گزارش داد روز چهارشنبه در یک حرکت است که به احتمال زیاد به تشدید نگرانی های بیش از آزادی در مالی توپی.

این خبر پس از پکن هفته گذشته پیشنهاد قوانین امنیت ملی به خود جلب کرد که سریع ملامت از حقوق بین المللی گروه ها و دولت های غربی با ایالات متحده نام تجاری آن "ناقوس مرگ" در شهر استقلال.

قانون بود که تجدید نظر به پوشش نه فقط رفتار و یا عمل به خطر افتادن امنیت ملی بلکه فعالیت های محلی, پخش RTHK و جنوب چین صبح پست گزارش شده است.

"سرزمین اصلی وکلا که به کار گرفته اند امنیت ملی موارد در گذشته می گویند این تغییر می تواند نه تنها افراد بلکه سازمان های تحت دامنه قانون" RTHK گفت.

توضیح داد | چگونه چین به دنبال کنترل بیشتر در هنگ کنگ

این قانون امنیت می تواند راه را برای سرزمین اصلی سازمان های امنیتی برای باز کردن شعبه در هنگ کنگ ، آن اهداف تجزیه طلبی براندازی تروریسم و دخالت خارجی -شرایط است که به طور فزاینده ای مورد استفاده توسط مقامات برای توصیف سال گذشته طرفدار دموکراسی تظاهرات.

قانون زنده کرده است تظاهرات گسترده توسط تظاهرکنندگان که می گویند چین با هدف محدود کردن آزادی لذت می برد در هنگ کنگ یکی از مراکز مالی جهان با گسترده استقلال.

مقامات در پکن و هنگ کنگ اصرار دارد و هیچ تهدیدی برای این شهر آزادی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن