چین که در تحریک آمیز سرکوبگر نظامی فعالیت های همسایه از جمله هند: کاخ سفید گزارش

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 8:26:21 am رئیس جمهور چین تحسین در جلسه افت

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 8:26:21 am
China engaged in provocative, coercive military activities with neighbours, including India: White House report رئیس جمهور چین تحسین در جلسه افتتاحیه از چین ملی (NPC) در تالار بزرگ مردم در پکن یکشنبه, مارس 22 سال 2020 است. (AP Photo/Ng هان Guan)

چین درگیر تحریک آمیز و سرکوبگر نظامی و شبه نظامی فعالیت با کشورهای همسایه از جمله هند, کاخ سفید روز پنجشنبه گفت یک روز پس از یک دیپلمات آمریکایی حمایت هند را به شدت مقاومت در برابر چینی تجاوز به قلمرو خود را.

"پکن در تضاد با آن فصاحت و بلاغت و flouts تعهدات خود را به همسایگان خود با درگیر شدن در تحریک آمیز و سرکوبگر نظامی و شبه نظامی فعالیت های زرد دریای شرق و جنوب چین دریاها تنگه تایوان و چین و هندی در مرز مناطق گفت: در یک گزارش.

این گزارش 'ایالات متحده رویکرد استراتژیک به جمهوری خلق چین, ارسال شده به این کنگره مورد نیاز بود دفاع ملی مجوز عمل 2019 که موظف کل-از-دولت استراتژی با توجه به چین است.

"چین رشد کرده است در قدرت طوری است که تمایل و ظرفیت حزب کمونیست چین (CCP) به استخدام ارعاب و اجبار در تلاش خود را برای از بین بردن تهدید درک شده به منافع خود و پیشبرد آن اهداف استراتژیک در سطح جهانی" در این گزارش اعلام کرد.

"پکن اقدامات افترا چینی رهبران سیاسی که آنها در مخالفت با تهدید یا استفاده از زور نیست دخالت دیگر کشورها در امور داخلی و یا متعهد به حل و فصل اختلافات از طریق صلح آمیز و گفت و گو" را گفت.

یک روز پیش از آن یک تهمت اداره دیپلمات حمایت هند را به شدت عقب راندن چینی تجاوز به خاک خود را با گفتن این که دومی الگوی ثابت از تلاش برای تغییر وضعیت موجود به مقاومت است.

"اگر شما نگاهی به دریای جنوب چین وجود دارد یک روش در اینجا به عملیات. آن است که ثابت پرخاشگری مداوم تلاش برای تغییر هنجارها به تغییر وضعیت موجود. که باید در برابر, آیا آن را در دریای چین جنوبی که در آن ما انجام داده ایم یک گروه بادبان با هند و یا اینکه آیا آن را در هند را حیاط خلوت خود هر دو بر روی زمین و همچنین در اقیانوس هند" آلیس چاه های خروجی اصلی معاون دستیار وزیر امور خارجه در امور جنوب و مرکزی در امور آسیا گفت: واشنگتن دی سی-بر اساس فکر می کنم تانک.

"برای هر کسی است که تحت هیچ توهمی در مورد که چینی تجاوز شد تنها لفظی و من فکر می کنم آنها نیاز به صحبت می کنند به هند که در آن هند, هفتگی, ماهانه, اما قطعا بسیار منظم است و به تجربه pinpricks از یک چینی نظامی" ولز گفت.

"این یک یادآوری از آنچه در خطر است در ایجاد یک نظم جهانی که و حفظ یک نظم جهانی که احترام به حق حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر و همچنین احترام به قوانین تجارت بین المللی که اجازه داده اند دوباره به طوری که بسیاری از صدها میلیون نفر می شود از فقر" او گفت:.

چین در تلاش برای تسلط بر بازار جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنعت از طریق شیوه های ناعادلانه منعکس شده است در مقررات تبعیض آمیز مانند National Cyber Security قانون که نیاز به شرکت مطابق با اطلاعات محلی سازی اقدامات است که قادر به CCP دسترسی به خارجی داده آن را گفت.

غالب در رقابت استراتژیک با چین نیاز به همکاری تعامل با ذینفعان چندگانه و دولت متعهد به ایجاد مشارکت به ایالات متحده رویکرد استراتژیک برای حفاظت از منافع مشترک و ارزش ها.

ایالات متحده آمریکا کاخ سفید گفت: همچنین ساختمان تعاونی مشارکت و توسعه مثبت جایگزین خارجی با متحدان و شرکای تجاری و سازمان های بین المللی برای حمایت مشترک اصول و باز سفارش.

با توجه به کاخ سفید ایالات متحده در حال کار در کنسرت با دو طرف تراز سند چشم انداز و روش هایی مانند انجمن های جنوب شرقی آسیا کشور چشم انداز در هند و اقیانوس آرام در ژاپن را باز و آزاد اقیانوس هند و آرام چشم انداز امنیتی هند و رشد برای همه در منطقه سیاست استرالیا در اقیانوس هند و آرام و مفهوم جمهوری کره جدید در جنوب, سیاست و تایوان جدید عازم جنوب سیاست.

"هدایت از بازگشت به اصولی رئالیسم ایالات متحده آمریکا است که در پاسخ به CCP را به چالش مستقیم با تصدیق کرد که ما در یک رقابت استراتژیک و حفاظت از منافع ما مناسب" کاخ سفید گفت.

خانه خدمات مسلح کمیته رتبه بندی عضو مک Thornberry گفت که دولت گزارش خوبی است برای اولین بار شروع به تبیین یک کل دولت رویکرد به چین است.

"تنها با تمرکز بر تمام عناصر قدرت ملی ما می تواند به طور موثر در رقابت با چین و, جلوگیری از چین بدگویی فعالیت در هند و اقیانوس آرام در منطقه و سراسر جهان است. این استراتژی همچنین تقویت نیاز به سرمایه گذاری در نظامی عناصر است که استراتژی و همچنین افزایش تعامل ما با متحدان و شرکای خود," او گفت:.

کنگره مایک راجرز خانه امنیت داخلی کمیته رتبه بندی عضو گفت که حزب کمونیست چین نشان دهنده یک تهدید وجودی برای ارزش های دموکراتیک در سراسر جهان است.

"توتالیتر خود حکومت له حقوق بشر را تضعیف نهادهای دموکراتیک و تهدید راه ما از زندگی," او گفت:. چین سیاست هدف قرار دادن زیرساخت های حیاتی, بهره برداری از امریکا در سطح جهانی موسسات آموزشی و دولتی, سرقت مالکیت معنوی خود ادامه خواهد داد به ارائه یک چالش است که وزارت امنیت داخلی و وزارت دفاع و دیگر سازمان های فدرال را مبارزه برای آینده قابل پیش بینی راجرز اضافه شده است.

در یکی دیگر از بیانیه کنگره مایکل McCaul جمهوری خواه و رهبر در روابط خارجی مجلس کمیته تحسین کاخ سفید برای به رسمیت شناختن نیاز به بازگشت به اصولی رئالیسم " با توجه به CCP.

"CCP همیشه قاب ارتباط آن با ایالات متحده به عنوان یک قدرت بزرگ رقابت و ما دیگر نمی تواند انکار این واقعیت است. با این رویکرد استراتژیک به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تنظیم برای معکوس دهه خوشنودی به سمت CCP و به نحو بهتری به رهبری آمریکا در صحنه جهانی" راجرز گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب