چین ادعا می کند 1,000 سال حاکمیت بر دریای چین جنوبی; را انکار می کند و به ما اتهام ساختمان 'دریایی امپراتوری'

توسط: PTI | پکن | به روز شده: ژوئیه 14 سال 2020 9:12:42 pm پکن مانع فعالیت های تجاری مانند ماهیگیری یا

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399
توسط: PTI | پکن | به روز شده: ژوئیه 14 سال 2020 9:12:42 pm
US rejects nearly all Chinese claims in South China Sea پکن مانع فعالیت های تجاری مانند ماهیگیری یا اکتشاف مواد معدنی توسط کشورهایی مانند ویتنام و فیلیپین و مدعی است که مالکیت قلمرو متعلق به چین برای صدها سال. (بازنمودی)

رد ما اتهامات ساختمان "دریایی امپراتوری" در مورد مناقشه دریای چین جنوبی و چین روز سه شنبه ادعا کرد که صلاحیت آن بیش از اقیانوس عظیم وجود داشته و برای بیش از 1000 سال و متهم واشنگتن از تلاش برای ایجاد اختلاف بین چین و کشورهای جنوب شرق آسیا.

در عمده سیاست سخنرانی روز دوشنبه وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: جهان اجازه نخواهد داد که چین برای درمان مهم استراتژیک دریای چین جنوبی (SCS) به عنوان "دریایی امپراتوری" و قول داد که به حمایت نگران کشورهای جنوب شرق آسیا در برابر پکن "کمپین قلدری" برای کنترل منابع غنی منطقه است.

در واکنش به Pompeo بیانیه, چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: رسانه های مطبوعاتی در پکن که وزیر امور خارجه سخنان نادیده گرفته شده از تاریخ و حقایق در مورد SCS. سخنان خود همچنین نقض دولت ایالات متحده باز تعهد به در نظر گرفتن موقعیت حاکمیت مربوط به مسائل SCS ژائو گفت.

او مورد مناقشه ما اظهارات که چین با آن نه خط نقش برآب در SCS در سال 2009 به گوشت گاو تا از ادعای خود را.

"آمریکا می گوید چین اعلام کرد یک خط نقطه چین در SCS در سال 2009. این درست نیست. چین حقوق و حاکمیت دارای سابقه طولانی است. ما موثر صلاحیت بیش مربوطه جزایر صخره و آب در SCS شده است وجود دارد برای بیش از 1000 سال ژائو شده است.

"در اوایل سال 1948 چین را رسما منتشر خط نقطه چین است که در مواجهه با هر کشور در منطقه, او گفت:, و اضافه کرد که چین از حقوق قانونی و تاریخی بر اساس.

در مورد حکم یک دادگاه بین المللی در لاهه در سال 2016 آن را رد کرده بود چین ادعا می کند در SCS و تحویل یک جارو ملامت در پکن رفتار از جمله آن ساخت جزایر مصنوعی ژائو گفت: داوری سوء اختیار و نقض اصل رضایت.

دادگاه گفت: چین هیچ پایه و اساس قانونی برای ادعای "تاریخی حقوق" به منابع در SCS و آن را نقض کرده فیلیپین' مستقل حقوق در آبهای مورد مناقشه.دادگاه طرفه مستقیما با فیلیپین که در مورد داوری "در تقریبا همه ادعاهای" Pompeo گفت.

ژائو گفت: این جایزه بر اساس شواهد ناقص و بی جا استفاده از قانون است. ما به کرات تا داوری برای پیشبرد دستور کار خود چین را هرگز قبول آن است.

ژائو گفت که چین متعهد به حل و فصل این موضوع را با نگران کشور است. آمریکا در حال رانندگی گوه بین چین و کشورهای منطقه است.

Pompeo گفته بود که امریکا می ایستد و با آن جنوب شرقی آسیا متحدان و شرکای خود در حفاظت از خود را مستقل حقوق به منابع دریایی سازگار با حقوق و تعهدات خود تحت قوانین بین المللی. نظرات خود را به عنوان ما دو هواپیما حامل – USS Nimitz و USS Ronald Reagan – حفر با هم در SCS هفته گذشته میان چین دریل در اطراف جزایر پاراسل از SCS که پکن ادعا می کند به عنوان Xisha سلیمان.

پکن ادعا می کند تقریبا همه از 1.3 میلیون مایل مربع در جنوب دریای چین به عنوان آن قلمرو حاکمیت. چین شده است ساختمان پایگاه های نظامی در جزایر مصنوعی در این منطقه همچنین ادعا برونئی و مالزی و فیلیپین و تایوان و ویتنام است.

پکن مانع فعالیت های تجاری مانند ماهیگیری یا اکتشاف مواد معدنی توسط کشورهایی مانند ویتنام و فیلیپین و مدعی است که مالکیت قلمرو متعلق به چین برای صدها سال.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب