چالش های COVID-19 در امریکا لاتین ترین نابرابر منطقه در جهان

برخی از شرکت های توزیع محصولات خود به آسیب پذیر جوامع است. این پرسش: چرا آنها این کار را انجام نمی قبل از ؟ در

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

برخی از شرکت های توزیع محصولات خود به آسیب پذیر جوامع است. این پرسش: چرا آنها این کار را انجام نمی قبل از ؟ در مناطق با کمبود آب که در آن این منابع طبیعی شده است خصوصیسازی کنند در حال حاضر شرکت های ارائه به توزیع آن به صورت رایگان. در برخی از کشورها مانند کلمبیا و گواتمالا و پرو بومی مردم همچنان منتظر عواقب آن برای دفاع از خود منابع آب در مقابل زغال سنگ و معدن شرکت.

در بسیاری از موارد متاسفانه این بیماری همه گیر است که استفاده می شود به عنوان بهانه ای برای حذف حقوق کارگری و اجتماعی دیگر مقررات حفاظت. انجمن های کسب و کار و شرکت های اعمال شده بسیار زیاد فشار بیش از بسیاری از دولت های آمریکای لاتین به استراحت اقدامات برای جلوگیری از گسترش عفونت با این استدلال که اقتصاد باید برای اولین بار می آیند و این که مردم می میرند اگر اقتصاد ندارد "بازگشایی".

علاوه بر این بخش خصوصی و دولت از شمال امریکا و اروپا و آسیا-اقیانوس آرام که در حال حاضر به آرامی عبور اوج این بیماری همه گیر در حال هل دادن برای امریکا لاتین-بر اساس شرکت های وابسته به زنجیره تامین خود را برای از سرگیری تولید - بی توجهی به بهداشت و ایمنی اقدامات لازم برای مردم برای زنده ماندن.

نادیده گرفتن درس از مناطق دیگر ما شاهد نگرش غیر مسئولانه توسط دولت مانند برزیل و نیکاراگوئه که خود را رئیس جمهور عمدا چشم پوشی سازمان بهداشت جهانی توصیه; یا اکوادور که در آن بالا بودن تعداد قربانیان نشان داد حاد کمبود تخت های بیمارستانی و تجهیزات که در آن پزشکی و بهداشتی کارکنان شده اند دریافت حقوق خود و یا به عنوان در مکزیک که در آن تجهیزات اساسی برای محافظت از خود در دسترس نیست در هر منطقه است.

ما تحت پوشش نمونه از معدن و تولید و کشاورزی شرکت خواستار کارکنان خود را در ادامه کار به عنوان اگر چیزی اتفاق می افتد و ثبت نام کرده اند نرخ های بالاتر از سرایت. در حالی که برخی از مردم از خانه کار می کنند و برخی دیگر در "ضروری" بخش نمی تواند این واقعیت است که میلیون ها نفر از کارگران مهاجر تحویل و کارگران حمل و نقل, مواد غذایی, بازار کارکنان ، کارگران و مردم در اقتصاد غیررسمی هستند تحت یک خطر بسیار بیشتری در این لحظه.

برخی از شرکت ها در حال مشاجره هستند که خود را در فعالیت های کسب و کار است "ضروری" برای حفظ اقتصاد در حال حرکت و فعال لابی برای تغییر قوانین و مقررات. برای مثال وزارت محیط زیست در هندوراس دارای سرعت بالا تایید محیط زیست مجوز برای معدن و پروژه های برق آبی.

دیگر معدن پوشاک و صادرات شرکت با استفاده از یک روایت از حفظ برخی از مشاغل کلیدی برای حفاظت از اقتصاد ملی. اما آنها نیز با استفاده از انعطاف پذیر مالیاتی مهلت منافع اقتصادی و اورژانس' اقدامات و تفسیر مجوزها در راه است که اجازه می دهد تا آنها را به اخراج بسیاری از کارکنان بدون هیچ گونه غرامت اجتماعی (به عنوان در پرو و کلمبیا و یا بدتر در السالوادور و هندوراس که در آن مقامات به سادگی نادیده می گیرند این عمل).

زاویه دیگری از اورژانس است که با چه شرکت ها باید حمایت خود را از زنان کارگر رنج و خشونت و جنس دیگر مربوط به سوء استفاده. در پوشاک گل موز و دیگر بخش های زنان و کارگران در نظر گرفته نمی شوند با وجود این تبعیض و ستم آنها رنج می برند در هنگام کار در خانه رنج می برند نر خشونت و یا حضور در محل کار به شدت جنسیتی بخش های اجتماعی که در آن فاصله است نه تمرین و ایمنی دنده ارائه شده است. علاوه بر این در برخی موارد زنان باردار شده اند برای اولین بار به اجازه رفتن از شغل خود بدون دلیل تضمین و جبران خسارت.

آینده

این بار سخت. کارشناسان و سازمان های بین المللی مانند سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد می گویند که ملت ما خواهد بود از جان گذشته به بهبود می یابند. اما بهبود از بحران باید در هسته اجتماعی و حقوق بشر ملاحظات بیش از رشد اقتصادی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن