چالش های بوجود می آیند در وزن حیات وحش حفاظت با تفریح و سرگرمی

وقتی که می آید به شمال می رسد دولت اغلب این به معنی ایجاد یک تعادل بین حفاظت از محیط زیست اولویت ها و فرصت های

توسط NEWSATROPAT در 5 مرداد 1399

وقتی که می آید به شمال می رسد دولت اغلب این به معنی ایجاد یک تعادل بین حفاظت از محیط زیست اولویت ها و فرصت های تفریحی — یعنی وسیله نقلیه همه زمین استفاده کنید.

"این یک موضوع حساس و درستی پس با سابقه از مسیرهای پیاده روی و جاده ها و چه تفاوت هایی بین آن دو و چگونه آنها استفاده می شود. وجود دارد بسیاری از ابهام من فکر می کنم در اطراف هر دو آن شرایط" نلسون گفت.

های اخیر درگیری های مربوط به پتانسیل ATV مسیرهای پیاده روی و حفاظت از زمین در, Crow Wing County نشان می دهد تنش است که گاهی اوقات وجود دارد که منابع مالی و دولت های محلی باید در اولویت های مختلف برای یک بسته از زمین. در ماه ژوئن, جلسه, شهرستان, کمیسیون ابراز نا امیدی بر دولت تحمیل محدودیت های جدید موتوری نوین توسعه در 360 هکتار از املاک در گوشه شمال غربی شهرستان و در نزدیکی Whitefish زنجیره ای از دریاچه ها. حفاظت صندوق راه اندازی شد برای به دست آوردن زمین از PotlatchDeltic یک تیمبرلند املاک و مستغلات سرمایه گذاری اعتماد و انتقال مالکیت به, Crow Wing County است.

گرفتن ؟ سرمایه گذاری برای املاک خرید از منزل میراث صندوق خزانه که پر فروش دلار مالیات جمع آوری شده از طریق 2008 میراث متمم. این Lessard-Sams, هوای آزاد, میراث فرهنگی, شورای — که باعث می شود توصیه به مینه سوتا مقننه که در آن پروژه باید دریافت کمک های مالی از این صندوق اظهار داشت: آن را نمی خواهد اجازه می دهد هر دنباله جدید توسعه در اموال به عنوان یکی از شرایط اعطای.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این لمس عصب با برخی Crow Wing County کمیسیون که در سال 2016 خود را آماده برای یک نبرد دادگاه با Lessard-Sams بیش از همان موضوع است. قبلی موضوع مربوط به 2000 هکتار حفاظت از زمین به دست آورد و با 11 میلیون دلار از, هوای آزاد, صندوق میراث یک پروژه است که در نهایت محافظ بیش از 9 مایل از هم پیوسته می سی سی پی رودخانه ساحلی از توسعه است.

اعضای شورای استدلال Crow Wing County را تصویب 11.5 مایل نوین سیستم در این بسته به مبلغ سرپیچی از قانون اساسی امور خارجه اجازه می دهد ATVs در زمین در نظر گرفته شده برای حفاظت از زیستگاه های حیات وحش. Crow Wing County مقامات نگهداری آنها واضح و روشن در مورد چگونه زمین خواهد بود موفق از همان آغاز از جمله پتانسیل دنباله تعیین. این اختلاف به پایان رسید و در یک سال 2017 سازش بستن همه مسیرهای پیاده روی بخشی از سیستم دنباله تفریحی وسایل نقلیه موتوری. محدود تعیین متفاوت از سیاست در بسیاری از شهرستان 105,000-plus هکتار از زمین های جنگلی که در آن موتوری استفاده مجاز است مگر اینکه پست شده بسته شده است.

"این یک راه برای بیرون میراث بودجه به نوع قرار دادن یک سبد در پتانسیل موتوری استفاده در Crow Wing County جنگل خواص" کمیسر داگ Houge گفت: در ماه گذشته در شهرستان نشست. "ما یک county of متنوع فعالیت های تفریحی. اما ما شروع به قرار دادن تمام این مسدود کننده وجود دارد که ما را محدود به آنچه که استفاده ما می توانیم بر روی آنها است."

این پروژه در انتظار نگه داشته در حال حاضر به عنوان نلسون و Crow Wing County زمین خدمات کارکنان آغاز تغییرات پتانسیل برای اعطای زبان است که اجازه می دهد خالص صفر دست آوردن دنباله توسعه — معنی اگر مسیرهای جدید شد درخواست شده توسط ATV باشگاه همان مسافت پیموده شده از مسیرهای پیاده روی و یا جاده جنگل در جای دیگر در اموال خواهد بود بسته شده است. اما نلسون اشاره کرد PotlatchDeltic هنوز صاحب ملک و باید آن را انتخاب کردن نه برای تمدید مهلت قرارداد آن خواهد بود که حق زمین اعتماد به فروش زمین به مالکیت خصوصی.

کمیسیون با اشاره به تاثیر اقتصادی سواران ATV که به گفته آنها صرف پول در جامعه زمانی که آنها بازدید از دریاچه های منطقه به گذشتن از مسیرهای پیاده روی. Crow Wing County خانه به درصد بالاتری از ثبت نام ATVs از سهم خود را از جمعیت این ایالت.

با توجه به وزارت منابع طبیعی مینه سوتا, 9,263 ATVs ثبت شد در Crow Wing County در سال 2019 از 309,742 مجموع در دولت تعدادی است که در ادامه به افزایش است. این به این معنی این شهرستان دارای 3 ٪ از دولت ATVs در حالی که حسابداری برای 1.2 ٪ از جمعیت. چه این آمار را نشان نمی دهد اما چگونه بسیاری از این ATVs برای استفاده تفریحی دنباله اهداف در مقابل فایده استفاده از اموال خصوصی.

DNR حفاظت افسر Chelsey رابطه گفت: در حالی که اکثر مردم در حال سازگار با تی قوانین هجوم آورده با آن بسیاری از سواران بی تجربه است که نا آشنا با الزامات. هر کسی که متولد بعد از سال 1987 مورد نیاز است برای شرکت در ATV آموزش ایمنی سوار شدن به یک, اما او گفت: تعداد قابل توجهی از مردم او متوقف می شود و برای تخلف از این بی اطلاع هستند. در میان بزرگراه عملیات و نوجوانان کلاه نقض تفریحی خاطی یکی از شایع ترین موارد نقض بهترین گفت که او اشاره می کند.

"شاید آنها سوار بر یک اتومبیل برفی دنباله را از طریق تالاب جایی که آنها قرار نیست به" بهترین گفت. "اگر برخی از سواران ATV دیدن یک دنباله مهم نیست که چه استفاده از آنها فقط. آن را ایجاد یک موضوع با تالاب اختلال."

این سوء استفاده از سیستم دنباله و حاصل آسیب به زیستگاه های حیات وحش — مرتکب شده درصد کمی از سواران — است که با این حال تاثیرگذار و در قلب چرا بسیاری از حفاظت از فکر مردم و سازمان ها مردد هستند برای تشویق رشد در استفاده در حساس زمین.

نلسون گفت: واقعیت این جاده جنگل مورد استفاده برای چوب برداشت نیز اغلب مورد استفاده توسط ATV سواران چیزی است که نمی توان نادیده گرفت که مذاکره معاملات زمین با حفاظت در ذهن است. یک درهم آمیخته از مقررات متفاوت از شهرستان به شهرستان در دولت پیچیدگی می افزاید: به کسانی که مکالمات و محوری در پشت منابع مالی مختلف می توانید حتی بیشتر در لایه های تصمیم گیری.

"وجود دارد یک گفتگو بزرگتر من فکر می کنم که باید به حال در مینه سوتا در مورد چگونه ما با همه این نیازهای مختلف از این گروه و این زیستگاه های حیات وحش منابع مالی قادر به منسجم زمین پایه است که با این نسخهها کار برای بیش از چیزی است؟" نلسون گفت. بوده است وجود دارد نبود واقعا سیاست های خاص در محل و آن را بسیار دشوار است به گفتگو مگر اینکه چیزی واقعا سخت در محل."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن