غار خانه 'نوزاد اژدها' رفتن بر روی صفحه نمایش برای اولین بار در اسلوونی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 13 ژوئن 2020 8:20:15 pm یک بچه اژدها. (منبع: قانونی MAKO

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 13 ژوئن 2020 8:20:15 pm
یک بچه اژدها. (منبع: قانونی MAKOVEC/AFP)

بازدید گردشگران اسلوونی معروف غار Postojna به زودی قادر خواهد بود برای دیدن سه بسیار نادر آبزی موجودات محبوب شناخته شده به عنوان 'بچه اژدها' رویترز روز جمعه گزارش داد. رسما به نام olms این موجودات به دست آورده خود را به نام مستعار در طول دوران قرون وسطی که مردم محلی بر این باور بودند که آنها فرزندان اژدها خود را به دلیل مارمولک مانند ظاهر.

سه نوجوان 'olms' به عنوان آنها به طور رسمی به نام نگه داشته شود در یک ویژه قنات آکواریوم که در آن عموم مردم قادر خواهد بود برای دیدن آنها را برای اولین بار از آنها از تخم در سال 2016.

"ما مفتخریم به ارائه سه نفر از 21 کودک olms مشهور در جهان 'اژدها ' فرزندان' که ما آن را نگه داشته و چشم و نزدیک در پس از سال 2016" غار Postojna مقامات در بیانیه ای گفت. تنها 30 بازدید کنندگان در هر روز خواهد بود و مجاز به دیدن در زیر آب شکارچیان در گوشت با توجه به این بیانیه.

سه رفتن بر روی صفحه نمایش در میان 21 فرزندان که از تخم در سال 2016 زمانی که یکی از Olms در غار دراز حدود 60 تخم مرغ است. با توجه به این که میانگین الم تخم مرغ تنها یک یا دو بار در یک دهه مبهم 'نوزاد اژدها' در غار Postojna شده اند از نزدیک تحت نظارت پس از تولد خود را.

در تلاش برای محافظت از موجودات و جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد آنها غار مقامات نگهداری آنها به مراتب از بازدید کنندگان در یک غار آزمایشگاه با توجه به گزارش های نگهبان.

این رنگ صورتی مارماهی مانند موجودات به طور کامل نابینا هستند و اغلب به نام "انسان ماهی' به دلیل طولانی خود را نازک و بدن و چهار پا. Olms یافت می شوند به طور انحصاری در آبهای تاریک غارها در جنوب اروپا کارست منطقه است. آنها می تواند به رشد یک پا در طول ساخت آنها بزرگترین غار-خانه حیوانات.

این موجودات به دست آورده خود را به نام مستعار در طول دوران قرون وسطی که مردم محلی بر این باور بودند که آنها فرزندان اژدها خود را به دلیل مارمولک مانند ظاهر. محققان ادعا می کنند که olms شده است زندگی در Postjona غار برای بیش از یک میلیون سال AFP گزارش شده است.

نوزاد اژدها' در حال قرار دادن بر روی صفحه نمایش تنها چند روز پس از غار برجسته کانون گردشگری در اسلوونی — بازگشایی شد و پس از سه ماه از بسته شدن با توجه به در حال انجام Covid-19 بیماری همه گیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب