مراقبت در مورد مراقبت اجتماعی

در کاری که من انجام داده اند در طول زندگی من وجود داشته است سه وحدت تم ، جنسيت ، نژاد و طبقه اجتماعی. داشتن در

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

در کاری که من انجام داده اند در طول زندگی من وجود داشته است سه وحدت تم ، جنسيت ، نژاد و طبقه اجتماعی. داشتن در حال حاضر سمت چپ بریتانیا برای زندگی در ترکیه, من می خواهم به خصوص علاقه مند به صحبت کردن در این مورد به زنان در کشورهای دیگر. من توضیح دهد که چرا.

در سال 1980 زمانی که من در لستر Outwork, کمپین است که سازمان به خوبی تامین می شود ما تا به حال محل ما تا به حال مدیر. پشتیبانی به طوری که به عنوان کارکنان ما می تواند انجام این کار. زمانی که Leicester City Council زد صفحه اصلی مراقبت از سیستم در چه بود به نام "خدمات اجتماعی' به مراقبین شد و در مناسب شرایط و ضوابط. خوب, آنها هنوز هم کم پرداخت می شود. مشکلات وجود دارد. اما وجود یک زیرساخت ها است. اما سی سال پیش یا بیشتر یک تغییر رخ داده است که باقی می ماند یک تم پس زمینه در طول کل این روایت – به تفکیک در زیرساخت ها در بریتانیا آغاز شد. شغل خیلی تغییر کرده. بسیاری از مردم شد حسابداران آنها شد مدیران و آنها شروع به خواسته می شود به پلیس همه چیز. در بریتانیا ما ندارد و زیرساخت های هر بیشتر.

من تا به حال مشاغل مختلف قبل از من شد که مراقب تغذیه به تجربه من. من یک رفاه حقوق افسر در بخش خدمات اجتماعی از لستر شورای شهر برای 5 سال کار در کنار مددکاران اجتماعی, حمایت از کودکان کارگران و غیره و من مشغول به کار در گروه های مختلف مردم – یک سال برای مثال در افراد مسن است. پس از آن من مشغول به کار در یک پروژه برای پنج سال با homeworkers – که در لستر فوق العاده lowpaid زنان شاغل در بزرگ ، overlock و lockstitch ماشین آلات دوخت در خانه های خود ساخت لباس برای مارکس و Spencers, Jaegers در همه جا. وقتی جوراب بافی تجارت کاهش یافته و در لستر و کارخانه ها بسته شده و همه این صدها و صدها نفر از زنانی که مشغول به کار در خانه برای کمک هزینه مختصر گفته شد که آنها خود اشتغالی و بنابراین حق ندارد به هر افزونگی پرداخت. من نماینده مردم در دادگاههای مشاوره است که آنها در واقع کارکنان.

طوری بود که من علاقه مند شد و در استخدامی حقوق. من پس از آن آموزش دیده برای تبدیل شدن به یک استخدام وکیل و کار برای Thompsons وکلای انگلستان, اتحادیه صنفی, قانون شرکت از سال 2005 برای چندین سال. بعد من با بی خانمان ها; و من راه اندازی یک مشاوره طرح برای افراد بی خانمان در لستر. اما بعد از مدتی در بین دو شغل به عنوان یک زن بیش از پنجاه من نمی توانستم یک مصاحبه و البته همانطور که می دانید بالاترین نرخ بیکاری در بریتانیا است که در میان زنان بیش از 50. من در زندگی لستر و اگر شما یک زن هستید و می خواهید یک کار وجود دارد تنها شغل در دسترس هستند در مراقبت کار می کنند. بنابراین من فکر کردم "خب من ناامید هستم, بنابراین من انجام این کار است. من از شما درخواست به مراقبت آژانس است." و من به مراقبت از محل کار به مدت شش ماه در سال 2011.

من خیلی خوشحالم که من انجام داد. من یاد گرفتم خیلی از آن است. کار برای مراقبت آژانس مطلق چشم بازکن. ما بسیار بسیار پایین پرداخت می شود. ما نمی پرداخت می شود, زمان سفر و یا بنزین به طوری که دستمزد واقعی شما به پایان رسید تا با ناچیز. آن است که بسیار منزوی, نقش, چون این homecare – آژانس استخدام افراد برای رفتن به خانه کسی. در این COVID-19 عصر ما در حال حاضر در نهایت جلسه در مورد مراقبت از خانه اما مراقبت در منزل مردم نیست و در واقع یک نگاه حتی در حال حاضر در رسانه ها. کارکنان نمی شد واقعا روت متوجه شدم. وجود دارد یک تفاوت فیزیکی مراقبت – که آنها را دریافت خواهید کرد و هر نوع آنچه که من اسمش را یک رویکرد انسان. بنابراین وجود دارد هیچ توجه به بهداشت روانی و یا کسی کیفیت زندگی است. بسیار از آن نوع پزشکی مدل فیزیکی.

بنابراین برای مثال مراقبین نمی زمان را به نشستن و صحبت کردن با مردم و یا به گوش دادن به مردم اجازه صحبت کنید. ما وجود دارد برای تمیز کردن خوراک به موقع دارو. ما وجود دارد برای نوشتن یادداشت ها که باز کردن دیگر تمام لانه زنبور از مشکلات به دلیل کاغذ بازی زمانی که شما وارد در کار بود و اغلب از دست رفته – آن را هرج و مرج. وجود دارد بومی مشکلات مانند اشتباه تشخیص داده می شود, برای مثال, چون اگر کسی فقیر سواد و آنها را به پانزده دقیقه و یا سی دقیقه به صفحه اصلی مراجعه کنید و آنها را یادداشت و آنها را به روز رسانی و بررسی دارو است که در حال اجرا است – آن است که یک ظرف غذا بزرگ. وجود دارد هرگز زمان کافی آن را بومی – به کن لوچ به تصویر می کشد تا به وضوح در عرض پوزش ما از دست رفته شما می باشد.

در ماه اول در کار من من فرستاده شد برای مراقبت از یک زن بنگلادشی که به زوال عقل است. زمانی که من وارد دو وجود دارد مراقبین ایستاده بر زن و فریاد او و اشاره در چهره او. من بسیار جدید مراقب بود که تا به حال طبقه متوسط شغل تا آن نقطه: این دو مراقبین انجام شده بود این مشاغل برای سال. بنابراین من احساس بسیار در تضاد است اما من تا به حال به چیزی می گویند. بنابراین من به آرامی مداخله کرد و گفت: "شما نمی فریاد در افراد مبتلا به زوال عقل و از آن خواهد شد بسیار ترسناک برای این زن اگر شما در حال ایستاده بر او و او نشسته است و شما در حال اشاره در چهره او. "من رفت و برگشت به مدیران و گفت: "من واقعا نمی خواهم کسی به مشکل دریافت کنید – این چیزی است که این مورد است – اما زمانی که من این سفر من آگاه بود که سرپرستان واقعا نمی دانم که چگونه به مسئولیت رسیدگی به افراد مبتلا به زوال عقل." مدیران خوب بود – همه واقعا خوب – اما این دو مدیران به من نگاه کرد و گفت: "اوه نه – ما نه به حال ما آموزش زوال عقل یا نه!" به طوری که از معرفی من به مراقبت در لستر.

در طول شش ماه کار برای مراقبت آژانس یک چیزی که من متوجه شدم این بود که BME مردم تمایل به داده خود را به عنوان موارد بسیار پیچیده تر و دشوار و پیچیده ساکنان – مردم با مشکلات متعدد حاد جسمی و بیماری های مزمن و همچنین زوال عقل است. وجود دارد به طور کلی عدم پشتیبانی از آنها. بسیاری از مدیران و شما می دانید چگونه آن را درست مثل در جنس نر سلسله مراتب تبلیغات رو داده بر اساس که شما می دانید و با. شما می توانید ببینید که چگونه سیاه و آسیایی, زنان در لستر شدند از دست دادن و با توجه به بدتر شغل.

من عضو حزب کارگر زمانی که جرمی Corbyn شد رهبر در سال 2015 و من کاملا فعال به صورت محلی. من به یاد داشته باشید نشستن در یک جلسه در این تاون هال با پیتر Don از لستر شهردار و نه یا ده نفر از ما در اتاق. ما صحبت در مورد یک کمپین او می خواست به انجام به صورت محلی برای ترویج حزب کارگر. ما بحث در مورد مسائل ممکن است و به من گفت که با توجه به اینکه لستر و شرق میدلندز به طور کلی تا به حال بسیار کم دستمزد اقتصاد بسیار زیادی از اقلیت های قومی/BME زنان مشغول به کار در مراقبت های اجتماعی, من فکر کردم که این امر می تواند یک راه خوب برای ارتباط با مردم هنگامی که ما رفت و canvassing و درب ضربه زدن به افزایش این مسائل و مردم صحبت کردن و گوش دادن به داستان های مردم و به ویژه به زنان درگیر است. پاسخ او بی اعتقاد بود. او گفت: "اوه ما ندارد و موضوع را با مراقبت اجتماعی در لستر...". من فک کاهش یافته است و او باید متوجه شده چرا که او گفت: "بسیار خوبی "نه من جدی است. این بسیار نادر است که ما هر گونه مسائل مطرح شده در مراقبت های اجتماعی." من فکر کردم که بسیار در نوع خود جالب توجه به آنچه که من می دانستم که در مورد وضعیت مراقبت اجتماعی در لستر.

اینجا در ترکیه, من شده اند پس بی سی و کانال 4 اخبار در حال تحول COVID-19 وضعیت در انگلستان است. دقیقه آنها گفت که آنها به تمرکز در بیمارستان به خودم گفتم "اوه خدای من چه اتفاقی برای مراقبت بخش؟" این فوق العاده است که Keir Starmer بالا بردن برخی از مسائل در حال حاضر در اواسط ماه مه – اما چرا آنها را ترک آن را به Piers Morgan? چرا نبود حزب کارگر بالا و پایین پریدن از شروع و گفت: "مردم در حال رفتن به شروع به در حال مرگ در مراقبت از خانه."

دلیل آنها این است دلیل آن است که هنوز هم تا حد زیادی از زنان را موضوع یک کارگر زنان مسئله است. بعضی از مردان وجود دارد اما شدیدا این BME زنان موضوع – یک مسئله زن. فقط به عنوان پیتر Don فکر نمی کنم این یک مسئله استقرار رسانه ها و مردم فکر نمی کنم آن است که یک موضوع در حال حاضر به دلیل آن را در رادار خود – آنها را از وجود آن آگاه است و آنها علاقه مند هستند. مهم نیست که چگونه بسیاری از زمان شما آن را می گویند چرا که آنها در حال گوش دادن نیست. و من فقط فکر می کنم شاید از آن خواهد شد به شما خواهد شد که در نهایت در آن خانه مراقبت با زوال عقل!

پس از آن در سال بعد من برای حدود یک سال آموزش مدیران در سازمان های مراقبت و مراقبت از خانه. مقامات محلی از من خواست آن را انجام دهد چرا که در آن زمان آنها با داشتن چنین مشکل در حفظ مراقبین. مردم اغلب در سمت چپ مشغول به کار در مراقبت های اجتماعی اما چیزی که آنها پیدا شد که در واقع آنها در نقل مکان به دیگر مراقبت از خانه و homecare سازمان. چیزی انبوه مهم برای ساکنان به من توضیح داد که به مدیران این است که ثبات در مراقبت. این شرم آور است که سرپرستان خود را نمی تواند دریافت آموزش به دلیل و همچنین اطلاعات در مورد در حال اجرا از خانه های من برای آموزش مدیران در اشتغال خوب شیوه استخدام و کارکنان حفظ و چگونه برای ایجاد انگیزه در مراقبین. من استفاده می شود بسیار زیادی از قانون استخدام دانش, بنابراین من آنها را در استخدام حقوق, تبعیض و برابری و تنوع است. و دقیقا چگونه مهم آن بود که شامل سرپرستان در توسعه و سیاست.

البته این هرگز اتفاق افتاده است. اما حیف – چون همانطور که با بسیاری از مشاغل که شما مراقب شما باید خانواده خود را به اجرا; گاهی اوقات شما می خواهید در اتوبوس بین homecare شغل; شما فوق العاده lowpaid و شما نمی کردم یک ماشین; شما واقعا تاکید کرد. و هنگامی که شما شروع به کار به عنوان یک مراقب شما hounded و گفت: به عنوان خوانده شده کل توده از سیاست. سیاست های سرگرم کننده بزرگ هنگامی که شما می خواهید برای جلوگیری از, می گویند یک مددکار اجتماعی از اخراج چرا که به عنوان یک وکیل و دفاع از خود را استخدام حقوق شما می دانید که هر مدیر تفسیر آنها متفاوت – و دلیل این امر این است که هیچ کس تا کنون با توجه به زمان کافی برای خواندن است که توده ای از سیاست و یا به بحث در مورد آنها و از آنجا که ما نمی شامل افرادی که در انجام کار در توسعه یا اجرای این سیاست است.

مشکل دیگر این است که شما به سادگی هرگز به اندازه کافی مراقبین. اینجا در ترکیه من فکر می کنم وجود دارد حدود سه صد هزار مراقبت از خانه که متعلق به دولت است اما در بریتانیا 85 درصد از مراقبت از خانه های خصوصی هستند.

خصوصیسازی یک مشکل عظیم را در خود دارد و قبل از اینکه شما شروع به در که هیچ زیرساخت برای خصوصیسازی کنند مراقبت از خانه. وجود دارد مراقبت با کیفیت کمیسیون (CQC) اما آن را مناسب برای هدف یا. همانطور که با هر چیز دیگری مانند HSC وجود ندارد به اندازه کافی بازرسان به پلیس آن است. بنابراین این مراقبت از خانه بسیار رایگان برای همه. اما یک چیز است که آنها را نگه می دارد در جای ترس از شکایت کرد. و این دقیقا همان چیزی که برای مقامات محلی. بنابراین این فرهنگ ترس در سراسر این بخش است. و هیچ ادغام و هیچ پاسخگویی چرا که پس از سال 2012 مراقبت بهداشتی و اجتماعی عمل می کنند, همه چیز شکسته شد. همه شما تا به حال بالغ مراقبت اجتماعی مبارزه برای گلدان کمی از پول; بهداشت در تلاش برای حفظ خود گلدان کمی از پول; مسکن تلاش برای آویزان بر روی آنها گلدان کمی از پول است. زیرساخت های ما شده بود تقریبا نابود شده است. این یک شکسته سیستم.

یک بار دیگر در آن مراقبت خصوصی و خانه های افرادی که در انجام کار نیست و درگیر شدن در بحث است. پس اول از همه شما باید این موضوع را از چگونه شما دریافت ورودی و سازمان از مراقبین با توجه به اینکه این جمله را بر زنان! بدون پول و امکانات اختصاص داده شده به حمایت تمام وقت منطقه ای افسران در اتحادیه های کارگری برای کار با مراقبین من نمی بینم هر یک از این تغییر است. من تو را دیدم این را به عنوان یک وکیل کار برای اتحادیه های کارگری. برخی از زنان هستند unionised. صدایی در حال انجام یک کمی از کار بر روی این. اما در لستر وجود ندارد هر کار اتحادیه در حال انجام با این زنان چون دوباره نر سلسله مراتب از اتحادیه های کارگری اجرا توسط مردان در بالا. آن را بسیار دشوار است برای زنان به شنیده می شود و برای مسائل و مشکلات خود را به پخش شد. در عین حال ضروری است که این زنان آمده تا با برخی از راه حل به این مشکلات و همچنین بقیه از ما.

هنگامی که من سمت چپ بریتانیا پس از Corbyn تحمل کرده من فقط فکر کردم "خب که در آن است." و من به طور کامل در نظر گرفته شده برای بازنشستگی به روستا و خواندن رمان را محض دلسردی. اما پس از آن البته من نمی تواند انجام دهد آن را می توانم ؟ آن را نگه داشته به آینده را به من امد و شد زیاد. تمام داستان نگه داشته به آینده را به من. بنابراین من شروع به نگاه در DiEM25 و من فکر کردم بله بدون همکاری های بین المللی بدون پیوست نیروهای قرار دادن فشار خواسته رسم اتصالات بین مردم به طوری که ما یک ایالات صدای در سراسر مرزهای – من فکر می کنم از آن خواهد شد بسیار دشوار است برای مبارزه با به عقب. من عمیقا نگران چشم انداز انگلستان و آمریکا معامله تجاری می دهد که تا تمام باقی مانده حقوق کارگران به عنوان بخشی از بسته یک هیچ معامله خروج از اتحادیه اروپا. بنابراین در حال حاضر من فکر می کنم تنها چیزی که من می توانید انجام دهید این است که سعی کنید و ایجاد لینک با دیگر افرادی که در مورد مراقبت از این مردم از جاهای دیگر. من امیدوار به ایجاد برخی از DiEM25 اتصالات در ازمیر دو و نیم یا سه ساعت به دور از جایی که من زندگی می کنند با وجود ترک بودن خیلی افتضاح. شما احساس بسیار نا امید, اما پس از آن شما را از خواب بیدار و به نوعی شروع به احساس بسیار امیدوار دوباره... بنابراین من برای انجام.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن