کارت درمان کیسه را محلی اولین پاسخ دهندگان' روز

دو چنگال بزرگ زنان به پایان رسید تا با 10 بار است که بسیاری از کارت های – بیش از 500 – تشویق و به اندازه کافی

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399

دو چنگال بزرگ زنان به پایان رسید تا با 10 بار است که بسیاری از کارت های – بیش از 500 – تشویق و به اندازه کافی تنقلات و نوشیدنی برای پر کردن 300 کیسه های. رفتار و تنقلات که شامل بطری های آب و نوشابه کارت هدیه به صورت رایگان غذا از رستوران های محلی و آب نبات پر جداول چند در امید میثاق کلیسا و Tupa و هاگن تا به حال به تماس داوطلبان برای کمک به کیسه آنها.

Tupa و هاگن تصور ایده خود را برای نشان دادن حمایت خود را برای اولین پاسخ دهندگان و اجازه دهید آنها را می دانم که آنها در حال empathizing با مشکل موارد آنها پرداخته ام با طول دو هفته گذشته Tupa گفت.

کودی هولته یک چنگال بزرگ, افسر پلیس, درگذشت, on May 27, در حالی که او با کمک چنگال بزرگ کلانتر نمایندگان بودند که اخراج بر توسط یک مرد آنها خدمت اخراج مقالات. Corp. ران Nord بزرگ کلانتر گروه طالبان نیز زخمی طی درگیری با اشرار در ساری آپارتمان.

هفته آینده دو نیروی هوایی بودند که اعضای چنگال بزرگ پایگاه هوایی 319th شناسایی بال کشته در تیراندازی در یک خوابگاه در پایه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"آن احساس می کند مانند آن بود و تنها چیزی که پس از چیزی پس از چیز برای اولین پاسخ دهندگان" Tupa گفت: "ما متوجه این بخش شده اند تحت تاثیر از آنچه اتفاق افتاده است."

در ضمن او و هاگن همچنین می خواستم که اولین پاسخ دهندگان می دانم که اعضای جامعه قدردانی پشت صحنه کار مانند بازدید از مدرسه و کلاس های درس و آرامش اعضای خانواده است که درگیر شده اند در یک تراژدی است که آنها انجام Tupa گفت.

Tupa و هاگن در ابتدا در نظر گرفته شده به چند کارت و تنقلات هر یک به چنگال بزرگ شهرستان کلانتر, Grand Forks, اداره پلیس Altru خدمات اورژانس Grand Forks, Fire Department, Grand Forks پایگاه نیروی هوایی و پرسنل, East Grand Forks اداره پلیس و UND اداره پلیس.

"ما فقط به فکر بچه های ما می تواند رنگ برخی از تصاویر و ایجاد یک کارت شخصی به اجازه دهید آنها را می دانم که ما به فکر آنها" Tupa گفت.

در عرض چند روز در Facebook صفحه زنان ایجاد شده برای این رویداد تا به حال بیش از 1 ، 000 ارائه می دهد کمک های مالی.

"ما کاملا شوکه شده" Tupa گفت.

به جای Tupa و هاگن کیسه کردن تنقلات و کارت در Tupa را به عنوان اصل برنامه ریزی شده آنها حمل و نقل آنها را به امید کلیسا که در آنها استخدام داوطلبان به راه اندازی خطوط مونتاژ.

کمک های مالی پر چند جدول و آنها با استفاده از یک کامیون به ارائه کمک های مالی در روز پنج شنبه ژوئن 11, Tupa گفت.

چنگال بزرگ County Sheriff اندی اشنایدر که بخش هنوز از وضعیتی وخیم از حوادث خشونت بار اخیر گفت: او غرق شنبه تحویل و دیگر کمک های مالی از مواد غذایی خود را از وزارت دریافت کرده است در طول دو هفته گذشته.

"در حال حاضر جامعه ما نگه داشتن رفتن" اشنایدر گفت:, و اضافه کرد که قدردانی و حمایت از اعضای جامعه تقویت به اجرای قانون محلی سازمان چرا آنها انجام آنچه آنها انجام می دهند.

Grand Forks رئیس پلیس Mark Nelson گفت: پس از Tupa و هاگن تحویل که او فروتن با غلیان احساسات محبت از اعضای چنگال بزرگ جامعه است.

نلسون طولانی خود گفت افسران که شغل خود را به محافظت از اعضای چنگال بزرگ جامعه است. شفقت و نگرانی اعضای جامعه نشان داده اند نشان می دهد که در گرند فرک احترام و نگرانی یک خیابان دو طرفه است.

"جامعه همچنان به گام رو به جلو وجود داشته باشد برای ما. این واقعا به معنی زیادی" نلسون گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن