کانادا سیک نماینده مجلس خواستار MP a 'نژادپرستانه'; حذف از مجلس

توسط: PTI | تورنتو | به روز شده: 18 ژوئن 2020 6:22:24 pm حرکت خود را نیز به نام دیگر پاسخگویی اقداما

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399
توسط: PTI | تورنتو | به روز شده: 18 ژوئن 2020 6:22:24 pm
Canada's Sikh lawmaker calls MP 'racist'; removed from Parliament حرکت خود را نیز به نام دیگر پاسخگویی اقدامات مربوط به RCMP از جمله یک بررسی کامل از استفاده از زور توسط اعضا و آموزش ماموران با توجه به گزارش.

کانادا هندی-منبع سیک MP Jagmeet سینگ حذف شد از پارلمان پس از او به نام یک نماینده مجلس "نژادپرستانه" برای انکار تصویب یک حرکت خواستار سیستمیک نژادپرستی در نیروی پلیس با توجه به گزارش رسانه ها. حزب دموکرات جدید (NDP) رهبر گفت که او می ایستد و با کلمات خود را حتی پس از او برداشته شد و از مجلس عوام برای فراخوانی بلوک Quebecois خانه رهبر آلن Therrien یک نژادپرست برای انکار تصویب مورد نیاز برای حرکت خواستار سیستمیک نژادپرستی در Royal Canadian Mounted Police (RCMP), CTV News گزارش شده است.

"من دان از ایستاده به نژاد پرستی. من فکر نمی کنم آن منافع را برای من به مردم نام من عصبانی بود در حال حاضر و من ایستاده آن را" سینگ به خبرنگاران گفت: پس از حادثه روز چهارشنبه.

"در آن لحظه من هم عصبانی شدم اما من غمگین هستم به دلیل این که چرا ما نمی توانیم عمل می کنند ؟ چرا ما نمی توانیم کاری برای نجات مردم زندگی می کند ؟ ما می توانید انجام دهید چیزی و چرا کسی می گویند هیچ به که؟", او گفت:.

سینگ به دنبال اتفاق آرا موافقت مجلس عوام به تصویب یک حرکت خواستار به رسمیت شناختن وجود دارد سیستمیک نژادپرستی در RCMP و دولت برای بررسی بودجه خود را به عنوان به خوبی به عنوان قانون فدرال است که بر نیروی انتظامی.

حرکت خود را نیز به نام دیگر پاسخگویی اقدامات مربوط به RCMP از جمله یک بررسی کامل از استفاده از زور توسط اعضا و آموزش ماموران با توجه به گزارش. آن را به نظر می رسد که همه احزاب دیگر بودند در سمت با حرکت اما قابل شنیدن هیچ آمد از این منطقه در مجلس عوام که در آن بلوک Quebecois حزبی نشسته آن را گفت.

سینگ و Therrien دیده می شد درگیر در یک بحث گرم قبل از بلوک Quebecois MP و شلاق کلود DeBellefeuille به نام در مجلس عوام سخنران آنتونی روتا به تماس برای سفارش و گفت: در فرانسه که NDP رهبر توهین کرده بود او همکار بود و با استفاده از unparliamentary زبان این گزارش گفت:.

سینگ پس از آن افزایش یافت و گفت: در فرانسه: درست است من او را به نام یک نژادپرست است. هنگامی که از او پرسیده شد که به عذر خواهی او حاضر و پس از آن مجلس روتا گفت که سینگ قادر به شرکت در باقی مانده از روز را نشسته است.

"در این لحظه که در آن مردم بومی کشته می شوند و مورد تعرض وحشیانه مردم سیاه و سفید کشته می شوند و مورد تعرض وحشیانه در کانادا. ما دیده نمی شود هر گونه اقدام است. و در آن لحظه ما را به جلو این حرکت اما من فکر کردم که ما با توجه به آنچه در جریان است با توجه به عدم اقدام در اینجا چیزی است که ما می توانید انجام دهید مشخص به واقع تفاوت نوع شوکه شده است که هر کسی می گویند هیچ به این حرکت" سینگ به خبرنگاران گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن