کانادا و ایالات متحده به احتمال زیاد به گسترش محدودیت های مسافرتی تا 21 ژوئن

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 11:21:58 am خبری از درخواست برای 30

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 11:21:58 am
Canada, U.S. are likely to extend travel restrictions until June 21 خبری از درخواست برای 30 روز تمدید شد اولین گزارش شده توسط کانادا گلوب و ایمیل روزنامه. (بازنمودی)

کانادا و ایالات متحده به نظر می رسد به احتمال زیاد به گسترش ممنوعیت غیر ضروری سفر تا 21 ژوئن در میان رمان coronavirus همه گیر دولت کانادا منبع و یک مقام آمریکایی روز چهارشنبه گفت:.

دو همسایه موافقت کرده بود در مارس 18 به گسترش مرز محدودیت تا مارس 21 که موارد این بیماری در ادامه به افزایش در هر دو کشور. کانادا در حال حاضر فشار برای اقدامات باقی می ماند برای یک ماه دیگر.

"این خیلی زود به محدودیتهای بنابراین ما در حال کار به سمت یک فرمت گفت:" دولت کانادا منبع توصیف مذاکرات با واشنگتن به عنوان مثبت است.

چاد گرگ, بازیگری, U. s. Department of Homeland Security, منشی, گفت: بعد از روز چهارشنبه که محدودیت در سراسر مرز با کانادا و مکزیک به احتمال زیاد تمدید شود. صحبت با خبرنگاران در سن دیگو گرگ گفت: مسئولان از کانادا و مکزیک بودند حاضر به ادامه اقدامات "حداقل در کوتاه مدت."

به طور جداگانه یک مکزیکی منبع دولتی گفت: تمدید برای یک دوره محدود به نظر می رسید به احتمال زیاد. روز سه شنبه رئیس کانادا بهداشت عمومی افسر گفت: ایالات متحده – که در آن موارد در حال افزایش به طور پیوسته – ارائه یک خطر است.

خبری از درخواست برای 30 روز تمدید شد اولین گزارش شده توسط کانادا گلوب و ایمیل روزنامه. این توافقنامه اجازه می دهد تا جریان کالا در سراسر مرز است که امتداد 5,525 مایل (8,891 متر) و یک نقطه عبور برای یکی از بزرگترین دو جانبه روابط تجاری.

در ایالات متحده با 75 ٪ از تمام کانادا کالا صادرات است. نخست وزیر جاستین ترودو گفت: مذاکرات در مورد مرز "به خوبی پیش میرود و ما با اعتماد به نفس در مورد اینکه قادر به ادامه به نگه داشتن کانادایی امن است."

کل کانادا مرگ و میر نیز با بیش از 3% به 5,209 از 5,049 روز سه شنبه اطلاعات رسمی نشان میدهد در روز چهارشنبه. داده ها یکی دیگر از نشانه های شیوع بیماری در کانادا رو به کاهش است در حالی که این وضعیت در بخش هایی از ایالات متحده است که بیشتر به چالش کشیدن.

کانادا, استان انتاریو و کبک همسایه ایالت نیویورک آمریکا کانون این بیماری است. کانادا مقامات بارها و بارها فشرده در مورد خطر بالقوه ناشی از ورود رانندگان کامیون.

ترزا Tam کانادا رئیس بهداشت عمومی افسر گفت: coronavirus "می تواند به سرعت خاموش" مگر در مواردی که احتیاط شدید اعمال شد در مورد آرامش ممنوعیت. "ایالات متحده آمریکا که یک کشور که هنوز موارد است و هنوز هم در تلاش برای مدیریت شیوع ... ارائه یک خطر به کانادا از این دیدگاه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب