کانادا جاسوسی آژانس هشدار داد از "امواج شوک" از دستگیری Huawei موسس دختر

توسط: رویترز | تورنتو | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 3:52:40 pm Meng متهم توسط مقامات ایالات متح

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399
توسط: رویترز | تورنتو | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 3:52:40 pm
Huawei executive Meng Wanzhou gets new bail term: detention in a million home Meng متهم توسط مقامات ایالات متحده از تقلب در بانک به صورت گمراه کننده HSBC در مورد Huawei رابطه با یک شرکت فعال در ایران, قرار دادن HSBC در خطر جریمه و مجازات برای شکستن تحریم های ایالات متحده در تهران ، (رادیو فردا: الکساندر Bibik)

کانادا هوش آژانس هشدار داد که دستگیری دختر میلیاردر Huawei بنیانگذار رن ژنگ خواهد مجموعه ای جهانی "امواج شوک" و به طور جدی تحت تاثیر قرار دهد, روابط با چین, فقط قبل از بازداشت در ونکوور در آمریکا استرداد درخواست جدید اسناد دادگاه نشان می دهد.

منتشر شده در جمعه, اسناد و مدارک نشان می دهد دخالت Canadian Security Intelligence Service (CSIS) در دسامبر 2018 دستگیری Meng Wanzhou که soured روابط دیپلماتیک بین اتاوا و پکن است. Meng است رئیس امور مالی از چین فن آوری های غول پیکر, Huawei Technologies Co., Ltd شرکت در مرکز نسل بعدی فن آوری بی سیم 5G و طولانی در حال اجرا اختلاف دولت از رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

یک CSIS گزارش فاش شد در اسناد دادگاه به عنوان بخشی از Meng را استرداد رسیدگی است. در یک redacted 1 دسامبر 2018 یادداشت CSIS گفت: آن توصیه شده توسط ایالات متحده آمریکا اف بی آی از طرح دستگیری Meng هنگامی که او وارد یک پرواز به فرودگاه بین المللی ونکوور بعد از آن که در همان روز.

"بازداشت شده است به احتمال زیاد برای ارسال تکان سراسر جهان" CSIS گفت. "برنامه ریزی رویداد بزرگی خواهد بود در نتیجه در سطح بین المللی و به صورت دوطرفه" این گزارش گفت:.

Huawei وکلا به نام اسناد و مدارک اثبات این که مقامات در برابر توطئه های Meng. Meng متهم توسط مقامات ایالات متحده از تقلب در بانک به صورت گمراه کننده HSBC در مورد Huawei رابطه با یک شرکت فعال در ایران, قرار دادن HSBC در خطر جریمه و مجازات برای شکستن تحریم های ایالات متحده در تهران ، Meng وکلا استدلال کرده اند مورد باید پرتاب کردن چون کانادا ندارد, تحریم ها علیه ایران است. Meng می گوید: او بی گناه است.

ماه گذشته کانادا قاضی مجاز مورد به ادامه دفاع رد استدلال که ایالات متحده اتهامات علیه Meng را تشکیل جنایات در کانادا. جدید اسناد دادگاه نشان می دهد CSIS نگران بود در مورد زمانی که Meng بازداشت ممکن است تبدیل شده است. وکیل او با اشاره به نقطه از علاقه خاص از نخست وزیر کانادا جاستین ترودو تهمت و رئیس جمهور چین بودند حضور در اجلاس G20 در آرژانتین و ناهار خوری را هم در شب از دسامبر 1.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن