می تواند عدالت واقعی انجام می شود از راه دور?

مدت کوتاهی قبل از بریتانیا coronavirus 'مستند' اعلام شد نخست وزیر صحبت کردم که یکی از مشتریان من ربکا (این اسم

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

مدت کوتاهی قبل از بریتانیا coronavirus 'مستند' اعلام شد نخست وزیر صحبت کردم که یکی از مشتریان من ربکا (این اسم واقعی او نیست) در مورد آینده دادگاه در مورد او. در آن زمان هدایت توسط HM دادگاه ها و دادگاه های خدمات (HMCTS) بود که جلسات باید همچنان به صورت عادی اما این وضعیت در حال تغییر بود و هر روز با افزایش تعداد موارد تایید شده از ویروس.

من پیشنهاد به ربکا که ما می تواند از دادگاه درخواست برای برگزاری جلسه با ویدئو کنفرانس و یا تلفن در صورتی که آن غیر ممکن است برای هر کس که برای حضور در فرد است. این بود که یک جلسه مقدماتی و من فکر کردم این امر می تواند امکان پذیر است – اگر چه ایده آل نیست – برای شنیدن به ادامه 'از راه دور' به طوری که ما می توانید سعی کنید بهترین های ما برای پیشرفت با این مورد.

ربکا از یک زن جوان که جان خود را در مراقبت از دولت است. او را مورد استنطاق به دختر او را از مرگ شنیده می شود در یک پزشکی قانونی دادگاه. من به آن تماس بگیرید 'پرونده', اما البته این دادگاه که بدون پدر و مادر تا به حال خواسته یا انتظار برای تجربه است که هیچ خانواده ای تا کنون انتخاب نقش داشته باشد. شنیدن شواهد در مورد چگونه یک دوست مرده و همچنین در مورد نحوه های مختلف تصمیمات یا اقدامات ممکن است مانع مرگ خود را می تواند به شدت دردناک است.

طبعا ربکا نگرانی اصلی این بود که آیا یک کنترل از راه دور شنوا در آن او به خانواده او و تیم حقوقی خواهد بود از لحاظ فیزیکی دور از پزشکی قانونی و سایر اشخاص علاقه مند در استنطاق – عمومی بدن که ممکن است مسئولیت برای دختر او را از مرگ می تواند به عنوان موثر به عنوان یک فرد شنوایی.

برای من به عنوان یک وکیل یک "موثر" شنوایی است که به احتمال زیاد به یکی که در آن ما رسیدن به نتیجه ما به دنبال صرف نظر از اینکه چگونه و یا جایی که آن را می گیرد. اما برای افرادی که واقعا در قلب این مورد آن است که چیزی بیش از آن و عدالت در حال انجام است و دیده می شود که باید انجام شود – باید خود را حضور موثر در دادرسی. پس از همه آنچه که در یک جلسه اگر نه یک فرصت برای احزاب بود – و احساس می کنید که آنها شده اند – شنیده می شود ؟

من نمی تواند وعده ربکا که او views شنیده می شود (و یا دیده می شود شنیده می شود) توسط پزشکی قانونی در راه همان است و اگر این جلسه برگزار شد از راه دور.

به عنوان coronavirus مربوط به محدودیت افزایش یافته است در اواخر ماه مارس پزشکی قانونی تصمیم گرفت که آن را نمی ممکن است به برگزاری این جلسه در فرد است که به جای برگزاری آن از راه دور, در این جلسه می توان دوباره مرتب برای یک تاریخ در برخی از نقطه بعد از سپتامبر. در آن زمان متاسفانه بیش از سه سال تصویب خواهد شد که پس از مرگ ربکا دختر.

همانطور که با بقیه جامعه عدالت سیستم تا به حال برای انطباق سریع به غیر معمول و نگران کننده وضعیت که این همه گیر ایجاد کرده است. در ابتدا قبل از اعمال این مستند پیام بود که این عملیات از دادگاه باید کسب و کار به عنوان معمول'. این به زودی قابل دفاع و HMCTS ارشاد در حال حاضر برای جلوگیری از فیزیکی در جلسات و ترتیب جلسات از راه دور در هر کجا که ممکن است.

در دادگاه های جنایی جدید هیئت منصفه محاکمه شده اند به حالت تعلیق پس از 23 مارس (اگر چه تعداد محدودی هستند که با توجه به سر از هفته آینده با اقدامات ایمنی در محل) و به همان اندازه کار که ممکن است در حال اجرا از راه دور از جمله برنامه های کاربردی برای وثیقه و صدور حکم جلسات. "مصاحبه پروتکل' توافق شده است بین پلیس خدمات تاج دادستان و نماینده نهادهای کیفری برای دفاع وکلا به عنوان یک راهنمای برای چگونه و چه زمانی مظنون باید مصاحبه در ایستگاه های پلیس از جمله ارائه مجازی برای مصاحبه.

این آسان نبوده است: زمانی که تصمیم گیری که آیا برای حضور در ایستگاه پلیس مصاحبه در فرد برخی از وکلا جنایی توصیف کرده اند یک تنش بین prioritising سلامت خود و یا منافع مشتری خود را. آن حیاتی خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که ایمنی از همه شرکت در محاکمه با حضور هیئت منصفه – و همچنین دیگر فرد در جلسات دادگاه – می تواند تضمین.

در عمران و دادگاه خانواده اولویت است که با توجه به ضروری ترین موارد و جلسات در حال اقدام از راه دور که در آن ممکن است. بهداشت عمومی اورژانس و دولت پاسخ به آن را نیز افزایش داده و به دادخواهی اغلب در رابطه با گروه های آسیب پذیر و کسانی که با تعامل و یا تکیه بر دولت مانند افراد معلول زندانیان و افراد بازداشت شده تحت مهاجرت قدرت. وجود دارد پیشنهاد چالش های قانونی مربوط به تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان بهداشتی نیاز به یک پرس و جو عمومی به دولت را از دست داده و همه گیر و حتی قانونی بودن مستند محدودیت.

قبل از این بحران وزارت دادگستری اعلام کرده بود سرمایه گذاری £1bn به اصلاحات دادگاه و محکمه به منظور ساخت "یک سیستم مدرن برای اجرای عدالت" از جمله حل ساده اختلافات آنلاین و افزایش دیجیتال کار در سراسر جنایی و مدنی دادگاههای خانواده. برای سیستم عدالت نیاز به صورت فیزیکی فاصله به سرعت گسترش ویروس است و سریع ردیابی گسترده و فوری در گسترش استفاده از مجازی و تلفن جلسات دادگاه.

در حال حاضر این است که یک پاسخ اضطراری به یک بحران: ورزش در ساخت بهترین از یک وضعیت دشوار. اما, به عنوان مستند محدودیت ها کاسته و زندگی شروع به بازگشت به چیزی نزدیک به حالت عادی وجود دارد را باید به دقت در نظر گرفتن میزان که سیستم عدالت همچنان به استفاده از تکنولوژی به عنوان یک جایگزین به فرد در جلسات دادگاه.

هر کس با سهم عمده ای در چگونگی سیستم عدالت در عمل – که همه ما باید با تأمل در آنچه ما باور به مهم برای عدالت است. چه مطلق اصول در هسته از ما ایده از عدالت ؟ آیا ما شنده فقط نتیجه بیش از هزینه بهره وری و اگر چنین است چه پیامدهای کند که باید برای زمانی که و چگونه جلسات را می توانید از راه دور? چه اصل عدالت باز – که مردم باید قادر به دیدن و مورد مداقه قرار دادن چگونه کار می کند قانون – معنی استفاده از تکنولوژی ؟

هنگامی که ما صحبت در مورد افرادی که نیاز به دسترسی به عدالت این را نمی توان به سادگی توانایی حضور در دادگاه و قطعا باید شامل قادر به شرکت به طور موثر در مجموعه مقالات – آیا در مورد نگرانی اتهامات جنایی علیه شما خانواده خود را خانه خود و یا هر گونه اختلاف در مورد حقوق قانونی خود هستند. مشارکت موثر ممکن است نیاز به وکیل و ممکن است نیاز به حضور فیزیکی در یک دادگاه با قاضی یا هیئت منصفه تصمیم گیری در این مورد.

همچنین ممکن است انواع شنوایی است که می تواند به طور موثر برخورد با از راه دور, اما ما نباید در خواب راه رفتن به اولویت بندی بهره وری و یا اداری راحتی بیش از عدالت است. ما باید به دقت فکر می کنم در مورد زمانی که از راه دور جلسات مناسب هستند – و اطمینان حاصل شود که آنچه از دست داده است و نه بیشتر از صرفه جویی مالی – قبل از اقدامات اضطراری به تصویب رسید و در طول این مستند تبدیل شدن به یک ،

احترام و رعایت قانون بستگی به شهروندان و اعتقاد داشتند که ما باید یک سیستم است که ارائه عدالت: که اگر آنها به آن نیاز دارید آنها را به یک دادرسی عادلانه قبل از مستقل دادگاه که منجر به یک نتیجه. اگر سیستم قضایی بیشتر می شود 'از راه دور' از افرادی که با استفاده از آن جمعی ما ایمان به آن ممکن است در معرض خطر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن