می تواند به تمرکز حواس کمک به ما در میان COVID-19 - و فراتر از آن?

در طول 12 ماه گذشته تغییر و تحول شده است در حال اجرا یک سری خاص در "ذهن آگاهی و تغییر اجتماعی" طراحی شده برای

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399

در طول 12 ماه گذشته تغییر و تحول شده است در حال اجرا یک سری خاص در "ذهن آگاهی و تغییر اجتماعی" طراحی شده برای کشف روابط میان غور و شیوه های مانند مراقبه فردی تجارب استرس و قدرت و مسائل ساختاری در جامعه مانند نژادپرستی و تبعیض جنسی و نابرابری.

یکی فکر می کنم که این لینک می تواند به ویژه در زمان هایی که در حال حاضر زمانی که بیماری همه گیر کوروناویروس مکان استثنایی فشار بر افراد و نشان می دهد که این فشارها هستند نابرابر توزیع شده با توجه به اجتماعی و اقتصادی و موقعیت. اما آیا این درست است ؟

برای پیدا کردن من خواست چهار متفکران پیشرو و پزشکان در تمرکز حواس جنبش را به من نمایش خود را. برای اولین بار است که راشل Lilley, یک محقق و پزشک در دانشگاه بنگور که با این نسخهها کار بر روی آموزش تمرکز حواس برای بهبود تصمیم گیری ها و همکاری در میان کارمندان دولت در دولت ویلز. در اینجا چیزی است که او به من گفت:

"یک بحران ایجاد یک تصمیم خاص ساخت محیط که در آن کوتاه مدت و سریع در معرض خطر و خلاق مداخلات مورد نیاز هستند. چگونه می توانم به شما منجر شود و تصمیم گیری خوب در طول Covid-19 با هیچ تجربه قبلی و یا آموزش به اطلاع شما ؟ یک مدیر ارشد در برخورد به طور مستقیم با کلید های خدمات بهداشتی و درمانی اشاره کرد که در بیش از 35 سال "من هرگز با آن مواجه چیزی شبیه به این را در کل حرفه ای; من چیزی برای قرعه کشی" - یک جدی فکر می کردم.

اما با توجه به او و دیگر کارمندان دولت سخن گفته اند, من به بینش از تمرکز حواس, برنامه همراه با نظریه های شناختی تعصب و اخیر علم بر احساسات نیز بدان معنی است که آنها احساس بیشتر آماده و قادر به مقابله با عدم اطمینان آنها در حال تجربه و با احساسات غرق شدن است. یکی گفت که قبلا او می شده اند فلج یا بیشتر احتمال دارد به فشار مشکلات بر روی افراد دیگر به جای برخورد با آنها را شخصا. تمرکز حواس کمک می کند تا او را به عقب بروید و ببینید او فرآیندهای فکری برای آنها چه هستند - اغلب تحت سلطه و یا در واکنش به ترس و شک و تردید.

یکی دیگر از توصیف یک عضو از تیم خود که بود که بیش از حد منفی در یک جلسه زمانی که تصمیم گیری های مهم تا به حال ساخته شود فوری. 'قبلا من ممکن است آنها را تعطیل, به خصوص که ما نیاز به سرعت عمل" او به من گفت اما این بار او کنجکاو در مورد منفی با توجه به بینش ارزشمند موجود در فرد را نقد. با درک احساسات به عنوان تنگاتنگی متصل به فکر ما و نه به عنوان انسان نقص است که نیاز به سرکوب و یا تنها استقبال آنها مثبت هستند - کارمندان دولت با استفاده از آنها را به کار به طور موثر با دیگران است.

توجه به ایجاد جهان از آنچه که ما به حضور می شود زندگی ما, ما تصمیم گیری ها و رفتارهای ما. در این معنا, تمرکز حواس در هنگام تدریس از طریق اجتماعی و سیستم های قاب نه فقط در مورد افرادی که می تواند درک و تنظیم خود را, اما همچنین در مورد بهبود چگونه گروه ها, سازمان ها و سیستم ها می توانند به کار به طور موثر در یک بحران پیچیده. ما حضور و با هم فکر می کنم نه به تنهایی و تحت تاثیر روابط ما محیط زیست ما و خود ما داخلی متحده است."

Mark Leonard که کمک به ایجاد آکسفورد حضور ذهن, مرکز تماس این چشم انداز گسترده تر "اجتماعی تمرکز حواس است."

"تمرکز حواس آثار در دو راه اصلی: آن را افزایش می دهد آگاهی از احساسات در بدن و تنظیم احساسات کمک به مردم برای آگاهی از احساسات است که در پاسخ به یک حس مخرب و...و پس از آن متوقف قبل از واکنش mindlessly. گرفتن نفس اجازه می دهد تا نیاز به تصویب و به ما می دهد یک فرصت برای فکر می کنم واضح تر و ماهرانه تر عمل. این می تواند به ما کمک کند تا از اقدامات موثر برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض عفونت در بیماری های همه گیر و کاهش بار در خدمات بهداشتی و درمانی.

حس تهدید به احساس ما از خود درایو مشکل ما حل ذهن به کار کردن آنچه به انجام به ما احساس خوب است. ما با تکیه بر این مهارت به ما " حق " به هر آنچه که ما می خواهیم با نگرانی کمی برای تاثیر این ممکن است بر دیگران. بنابراین اگر ما می خواهیم توالت رول آن است تا ما را به رفتن و خرید آنها را برای خودمان - آن ما نیست به نگرانی در مورد پیدا کردن پرستاران چیزی در سمت چپ بر روی قفسه های سوپر مارکت هنگامی که آنها خود را تغییر.

اجتماعی و چالش های مستند و ترس ما در مورد آینده ما به دنبال راه هایی برای مدیریت اضطراب و خستگی. ما ممکن است منحرف کردن اذهان خودمان را با جشن گرفتن در خصوصی ما اسپاگتی کوه ها و یا شراب خواری-تماشای جعبه مجموعه در Netflix بکشد. COVID-19 اما به ما این فرصت را به نگاه خوب در خودمان و تعجب می کنم اگر یک دنیای بهتر امکان پذیر است. اگر ما آماده برای انجام این مدیتیشن با تمرکز حواس می تواند در یک نقش متفاوت از آن است که هدف ساخته شده برای کمک به ما چهره حقایق ناراحت کننده.

تمرکز حواس کمک می کند تا ما را به درک چگونگی احساس ما از خود شکل گرفته است با تجربه ما در جامعه و چه اجتماعی ما برنامه نویسی پرورش رفتار است که باعث هولناک سطح از درد و رنج انسان و از بین بردن ذخیره گاه زیست کره. به عنوان یک متفکر و تمرین می توان آن را وسیله ای برای رسیدن به یک احساس بیشتری از خود که ما را آزاد می گذارد از یک سراب بی فکر و خود خدمت انگیزه."

David Forbes که می آموزد البته در 'بحرانی تمرکز حواس در آموزش و پرورش' در CUNY مرکز تحصیلات تکمیلی در نیویورک می استدلال یک مرحله بیشتر با پرسیدن " چه هستند که ما فکر از?' به عنوان او می گوید:

"پتانسیل برای تکامل بیشتر پست-همه گیر جامعه است که در حال حاضر در اینجا. بحران را مجبور سیاسی و اجتماعی تغییرات در دولت, محل کار, آموزش و پرورش و بهداشت و درمان و مردم را بررسی فرضیات و عادات. هنوز هم طمع محور شرکت های ضد دموکراتیک و غیر اخلاقی سیاستمداران و جناح راست و موسسه رسانه ای باقی می ماند نیروهای قدرتمند که به نفع و سود بیش از عمومی خوب است. آیا این نیروها برنده خواهد شد که در بخشی بستگی به کسانی از ما که سازماندهی مقاومت و مبارزه برای یک دنیای بهتر. می توانید تمرکز حواس بازی بخش در این مبارزه کنید ؟ پاسخ این است که بله اگر ما اتصال ما به غور و تعمق شیوه با واقعیتهای اجتماعی.

حضور ذهن نسبت به خود ما الگوهای تاریخی ما کمک می کند تا به بررسی و مقابله با گذشته را انتخاب کنید و به تفسیر و تغییر چگونه ما زندگی می کنند. اجتماعی تمرکز حواس می تواند به ما کمک کند کشف و منعکس کننده در مورد چگونه گذشته است مشروط ما ضمنی و باورها ، عقاید و ارزش ها و تجربه های شخصی از جمله صدمات. ما را ردیابی می تواند استرس زا فردی رقابتی و مادی افکار و نگرش ها و تجربیات خود را به لحاظ اجتماعی-مشروط ریشه. ما می توانیم شاهد نگه دارید و اجازه رفتن از این چیزهایی که به عنوان یکی از راه های درمان و خودمان را تبدیل روابط ما و ما نهاد.

از تصور آینده ما می تواند برنامه ریزی و ایجاد نوعی از جامعه ما می خواهیم یک فراهم می کند که اتصال به مراقبت و معنای شخصی و تحقق برای همه است. در همان زمان ما می تواند درگیر در تمرکز حواس تمرین نمی دانستنداز باز بودن به آنچه که مطرح می شود در راه های غیر قابل پیش بینی. به عنوان یک دوره از قطعیت پست-همه گیر جهانی تولید خواهد شد هر دو اضطراب و خلاقیت است. وجود دارد ممکن است گسترش نگران کننده بار است که در آن روال حل و آداب و رسوم خود را از دست دادن به معنی مردم فرم جدید هنجارها و شیوه های. کسانی که با افسردگی می تواند یک زمان سخت تر دوباره درگیر شدن در معنی دار فعالیت اجتماعی است.

اجتماعی تمرکز حواس می تواند کمک به ما برای دیدار با این چالش ها توسط درمان درد شخصی و ایجاد ارتباطات جدید است که کاهش انزوا و رنج و حمایت از ما برای مقابله با استرس های زندگی از طریق COVID-19 همه گیر و آماده سازی ما برای چه می آید بعدی. اما باید بیش از آن است. در یک پست-همه گیر جهان, تمرکز حواس می تواند به ما کمک کند انتقال به تکامل بیشتر روابط شخصی بهتر نهادها و ساختارهای جدید از جامعه است."

با این وجود, به عنوان بث Berila امتیاز - یک حضور ذهن معلم و مدیر از جنسیت و مطالعات زنان در خیابان دانشگاه – قرار دادن تمرکز حواس در زمینه اجتماعی مثل این به معنی تصدیق چرا مردم باید تجارب مختلف از ناراحتی.

"بسیاری از ما احساس امواج شدید واکنش به وضعیت فعلی جهان: اضطراب و غم و اندوه و ترس و غم و اندوه و نا امیدی و خشم و تنهایی...همه اوج ساختاری واقعیت از دست دادن کار ، بی ثباتی اقتصادی و انزوا و عدم مراقبت های بهداشتی و عدم ایمنی.

ما مشروط شده اند برای جلوگیری از ناراحتی در تمام هزینه. ما فروشگاه Netflix شراب خواری انجام هر کاری برای جلوگیری از نشستن با احساس groundlessness و عدم کنترل است. این دولت نشان می دهد که واکنش های دفاعی که ظهور زمانی که ما الگوهای مورد جهان در حال متزلزل. هنگامی که ما احساس ترس و عدم اطمینان - که طبعا در دوزهای بالا در حال حاضر ما در مواجهه با ما "به به" مقابله/اجتناب از مکانیسم.

ظهور ضد ژاپنی و آسیایی-آمریکایی نژاد پرستی تجلی این الگو (یک با یک تاریخ عمیق). یکی بسیار شایع دفاع به ریشه پارادایم است که برای ایجاد یک ما/آنها و پیدا کردن کسی که مقصر است. که کسی معمولا کمتر قدرت و سابقه بودن Othered. به جای نشستن با ترس از ناشناخته ها بیش از حد بسیاری از مردم به شدت انتقاد کرد کسی مقصر در راه است که تداوم نژادپرستی و خشونت را بدست آورد.

این مثال نشان می دهد تفاوت بین ناراحتی و تروما است. به عنوان یک طبقه متوسط سفید, فرد, من ممکن است ناراحت کننده با ماندن در خانه قیمومیت اما من نا امن است. من ممکن است احساس ترس از قرار گرفتن در معرض ویروس زمانی که من برای پیاده روی بروید و جاگر اجرا بیش از حد به من نزدیک است. کسانی که ترس واقعی اما آنها نه ضربه.

اما آسیایی و آمریکایی های آسیایی تبار هستند viscerally ناامن در حال حاضر که هر دو تولید تروما و استمرار تاریخی تروما. آرون توماس توصیف می کند که چرا او مردد به پوشیدن یک ماسک خانگی به دلیل "ترس از اشتباه یک دزد مسلح است که بیشتر از ترس من از COVID-19." بسیاری از مردم از رنگ ها مجبور به این وضعیت بدون برنده به دلیل racialized خشونت است.

هر دو واقعه و ناراحتی و ارتباط بین آنها - نیاز به حسابداری در این زمان. زمانی که تروما می رود unhealed آن اغلب باعث آسیب بیشتری به فرد آن را تجربه و به دیگران آن را به عنوان ضربه شلاق. نیز وجود دارد که یادگیری عمیق بود در ناراحتی من شرح داده شده است. به جای واکنش در راه های عادی که تداوم این چرخه ما می تواند زخم التیام یابد, تغییر قدرت پویایی و اجازه می دهد که عدم اطمینان به باز liberatory راه های اتصال.

به عنوان یک جامعه ما می توانید بپرسید: آیا ما آماده برای انتشار به طوری که چیزی جدید ممکن است ظهور? تحول مستلزم آن است که ما از طریق آن ناراحتی و درمان از تروما. در طرف دیگر دروغ امکانات جدید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن