با شماره های: تهمت می خواند رونق اقتصادی به شغل داده

توسط: AP | شیکاگو | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 10:10:41 pm مغلوب ساختن پیشی جستن تمایل به دریاف

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399
توسط: AP | شیکاگو | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 10:10:41 pm
US recession, Us economy recession, US lockdown recession, donald trump economy, us president donald trump, trump news, latest news مغلوب ساختن پیشی جستن تمایل به دریافت خلاق با شماره اوایل آغاز شده است. (AP/فایل)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همواره اعداد بزرگ مرد. او ثابت ماهر در نظر گرفتن حتی grimmest اعداد و خود پت در پشت و یا با تکیه بر خلاق و استفاده از داده های خود را به نگاه خوب است. اما بیانیه خود را که غیر منتظره شیب در نرخ بیکاری مشخص شده احتمالا "بزرگترین گشت در تاریخ آمریکا" بود که سطح قابل توجهی از اغراق و حتی برای او.

"این است که به خصوص مثال روشن از عدم وجود خود را از پیچیدگی شناختی" گفت: Brian Ott ورودی مدیر ارتباطات مدرسه در ایالت میسوری دانشگاه و نویسنده کتاب " توییتر ریاست جمهوری: Donald J. Trump و سیاست های سفید خشم.'

وزارت کار گزارش روز جمعه که 2.5 میلیون آمریکایی اضافه شد به غیرکشاورزی در ماه مه بود که به وضوح از اخبار خوب است. در پیشبرد اقتصاددانان بوده است طرح کاهش 8.3 میلیون شغل در ادامه اقتصادی حجامت ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس که موجب بالاترین سطح بیکاری پس از رکود بزرگ.
اما اقتصاددانان می گویند این تصور که coronavirus-کتک اقتصاد در حال حاضر در یک مسیر سر خوردن به بازیابی glosses بیش از برخی از حقایق سخت است که کارگران آمریکایی را برای ماه اگر نه سال است.

جاستین Wolfers یک دانشگاه میشیگان اقتصاددان اشاره می کند که coronavirus اقتصاد تحت فشار قرار دادند به یک سوراخ که از آن باقی مانده است در یک جای بد.

"این ماه افزایش non-farm payrolls +2.5 میلیون است (به راحتی!) بزرگترین افزایش ماهانه تا کنون ثبت شده" Wolfers توییتی. "اما آن را هنوز هم تنها یک هشتم از ماه گذشته هیولا کاهش -20.7 میلیون. (همچنین یک رکورد است.)" رئیس جمهور زودرس ادعا می کنند برای پیروزی اقتصادی نشان دهنده حیله گر رابطه با اعداد است که مغلوب ساختن پیشی جستن به مدت طولانی نمایش داده می شود.

مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها در پاسخ به هنوز هم رو به افزایش آمریکا مرگ و میر از این کوروناویروس "بیش از 109,000" گفت که اگر او تصمیم به محدود کردن سفر از چین و اروپا و دیگر مراحل ایالات متحده می تواند از دست داده اند "شاید حتی 2.5 میلیون یا بیشتر زندگی" را به عنوان او قرار داده و آن روز جمعه است. "حرکت بزرگ بستن آن را" مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه شده appreciatively.

در اوایل این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان به توییتر به نقطه را به یک واشنگتن پست–ABC اخبار نظرسنجی نشان داد که مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان بیشتر مشتاق در مورد رای گیری برای او از مردم به احتمال زیاد برای رای دادن به احتمال زیاد دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن. Left unsaid بود که در همان نظرسنجی نشان داد بایدن برگزار شد 10 درصد سرب در میان پاسخ دهندگان به عنوان انتخاب خود را در ماه نوامبر.

مغلوب ساختن پیشی جستن تمایل به دریافت خلاق با شماره اوایل آغاز شده است. او در سال 1987 کتاب در مورد ظهور خود را در نیویورک املاک و مستغلات جهان, 'هنر ایران' تهمت نوشت که "کمی اغراق هرگز لطمه می زند." او قاب ورشکستگی خود را به عنوان هوشمند حقوقی مانور.

"مردم می خواهم به این باور است که چیزی است که بزرگترین و بزرگترین و دیدنی ترین. ... آن را به عنوان یک شکل از اغراق و یک فرم بسیار موثر برای ترویج" مغلوب ساختن پیشی جستن در کتاب خود نوشت.

به عنوان او شمردن با ساخت یک کاخ سفید اجرا در سال 2011 مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: عدم تمایل خود را به اجرا شد و با توجه به داشتن "شماره 1 نشان می دهد در ان بی سی." که کشش: مغلوب ساختن پیشی جستن شده است این شبکه دارای امتیاز بالا نشان می دهد که در هفته قبل از مصاحبه اما زد سوم برای شبکه برای کل فصل.

در اولین روز خود را در خانه مغلوب ساختن پیشی جستن اعزام دبیر مطبوعاتی خود در زمان شان اسپایسر به نادرست اصرار به خبرنگاران گفت که تهمت کشیده بودند "بزرگترین مخاطبان تا کنون شاهد افتتاح دوره." اقتصاد یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن مکان های مورد علاقه به چرخش یک چرخش خوب اعداد نسبت داده شده به خود را پاسداشت.

با 2.5 میلیون نفر از کارگران اضافه شده به حقوق و دستمزد در مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: یک بار توقیف اقتصاد در حال آمدن است با "صدای بلند." اما با نرخ بیکاری هنوز ایستاده در 13.3 درصد -- به طور قابل توجهی بالاتر از نقطه کم از رکود بزرگ سال 2008– رئيس جمهور در ebullience را منعکس نمی کند این واقعیت است که صعود به عقب در زمان خواهد بود و می تواند پر از دست انداز گفت: کلودیا Sahm, مدیر اقتصاد کلان سیاست در واشنگتن مرکز رشد عادلانه.

"این یک روز خوب برای او" گفت: Sahm, که در خدمت به عنوان یک اقتصاددان ارشد در شورای مشاوران اقتصادی در دولت اوباما. "اما او چه بود یک روز خوب ساخته شده و آن را هذلولی." مارک زندی اقتصاددان ارشد در مودی تجزیه و تحلیل هشدار داد که مغلوب ساختن پیشی جستن نامتناسب سرزندگی می تواند نتیجه معکوس.

"اگر کاخ سفید طول می کشد از این و کنگره از این است که ما لازم نیست دور دیگری از محرک است که برای رفتن به یک مشکل" زندی گفت. "در طرف دیگر روز کارگر, اقتصاد برای رفتن وری و یا حتی بازگشت به رکود اقتصادی چرا که همه از نجات پول است رفتن به صرف روز کارگر."

مغلوب ساختن پیشی جستن با استفاده از یک باغ گل رز رویداد روز جمعه به نمایش گذاشتن شغل جدید گزارش و به پیشنهاد یک اقتصاد قوی تر می تواند کمک به برابری نژادی.

Left unsaid توسط رئیس جمهور بود که آفریقایی آمریکایی بیکاری رشد شاخص تا 16.8 درصد در ماه گذشته بالاترین آن بوده است در بیش از یک دهه. آسیایی, کارگران آمریکایی' نرخ بیکاری نیز افزایش یافت و از 14.5 درصد به 15 درصد است. اسپانیایی بیکاری کاهش یافته و از 18.9 درصد به 17.6 درصد است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در تمسخر یک آمریکایی آفریقایی تبار خبرنگار که با اشاره به قطع ارتباط بین مغلوب ساختن پیشی جستن از نظرات و چه اقلیت کارگران پایدار. "شما چیزی دیگری" او جواب.

بایدن بخشی گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن trumpeting داده شد كه به "دار زدن یک ماموریت انجام بنر" یک مرجع به رئیس جمهور جورج دبلیو بوش پیش از موعد اعلام پیروزی در جنگ عراق کمتر از شش هفته به یک درگیری که در سال.

"او در خارج وجود دارد خونتان توپ کاملا بی اعتنا به ده ها میلیون نفر از افرادی که در مواجهه با بزرگترین مبارزه زندگی خود را" بایدن گفت: از مغلوب ساختن پیشی جستن.

Ott, the Missouri State تحلیلگر گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن را گلگون را در وضعیت بیکاری بخشی از تلاش گسترده برای چرخش تاریک اعداد به طلا. "اگر خورشید می آید تا مغلوب ساختن پیشی جستن بر عهده دارد و آن را زیبا ترین طلوع خورشید در تاریخ این سیاره" Ott گفت. "زمانی که چیزی منفی اتفاق می افتد تهمت و سرزنش دیگران حتی اگر او مسئول مستقیم آن است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن