Buttigieg, Heitkamp بگویید ND دموکرات انتخابات در مورد 'ارزش های عالی در آمریکا سالانه فرماندار شام

Buttigieg سابق شهردار South Bend, Ind., گفت: دموکرات ها در خصوصی جمع آوری کمک برگزار شد و عملا از طریق زوم که

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399

Buttigieg سابق شهردار South Bend, Ind., گفت: دموکرات ها در خصوصی جمع آوری کمک برگزار شد و عملا از طریق زوم که این انتخابات بود در مورد "حس تماس به مقادیر بالاتر."

او گفت: ارزش ها و کسانی که از بسیاری از دموکرات ها او می ایستد با مرکز در اطراف امنیتی این کشور آن را به عنوان مربوط به جهانی بهداشت, آب و هوا, حملات سایبری, انتخابات, دموکراسی و برابری.

Heitkamp و Buttigieg گفت: "بهتر رهبری مورد نیاز بود" در میان غم و اندوه از این هفته با ملت و رسیدن به 100,000 مرگ و میر به دلیل COVID-19 و مرگ یک مرد سیاه پوست به دست پلیس در مینیاپولیس است که آنها گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تبدیل به یک نقطه صحبت در مورد خود.

هفته بدتر شده در دولت با مرگ یک چنگال بزرگ افسر پلیس که تا به حال روابط خانواده Heitkamp گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هر دو بلندگو در فرمانداری شام — یک رویداد به نام سابق دولت دموکراتیک فرمانداران ویلیام مرد, هنر, لینک و جورج گناهکار—انداخت حمایت خود را پشت presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن.

اولین چیزی که بایدن به ارمغان آورد تا در مورد تفرقه بار است که "روح ملت در خطر است" Buttigieg گفت.

با که در ذهن برای اولین بار آشکارا گی مرد به پیروزی اولیه حزبی به عنوان او را در آیووا گفت که او تا به حال هیچ مشکل پرتاب حمایت خود را به بایدن پس از حذف از مسابقه.

Heitkamp گفت: او می داند که بایدن هرگز برنده خواهد شد داکوتای شمالی در انتخابات ریاست جمهوری, اما او معتقد است که دموکرات ها می تواند به کاهش حاشیه پیروزی در این دولت برای مغلوب ساختن پیشی جستن او به عنوان برنده به آسانی در 2016.

با اشاره به فرصت از امید در انتخابات ریاست جمهوری در ایالت مانند داکوتای شمالی Buttigieg گفت: رئیس جمهور سابق باراک اوباما برنده ایندیانا در سال 2008 و Heitkamp با اشاره به یک نظرسنجی منتشر شد که نشان داد بایدن پشت مغلوب ساختن پیشی جستن تنها با 4 امتیاز در میسوری.

Buttigieg گفت: او می داند که بسیاری از دموکرات ها هستند wringing دست خود را بدانم در مورد چگونه برای کمک به مبارزه با اجتماعی فاصله گرفتن از این بیماری همه گیر. او خواست اعضای حزب به داوطلب برای تلفن بانک و پیدا کردن راه های دیگر برای کمک به نامزدهای انتخابات از خانه های خود.

انتخابات آینده است "یک بار در طول عمر فرصت برای ساخت بهتر و قوی تر و مهربانتر کشور," او گفت:.

پس از ترک ریاست جمهوری او کار کرده است با یک عمل سیاسی کمیته و گروه غیر انتفاعی به نام برنده شدن در این دوران به انتخاب همفکر نامزدها "بالا و پایین انتخابات است," او گفت: از شهرستان سرپرستان به سناتور ایالات متحده آمریکا.

Buttigieg شناخته شده در مبارزات انتخاباتی به بحث در مورد خود را در میانه ارزش گفت: این اهداف به سرمایه گذاری در آموزش و پرورش عمومی به همه شانس برابر توانمند سازی کارگران برای دستمزد حفظ دموکراسی از طریق انتخابات است که او گفت می تواند نسبتا برگزار شده توسط پست الکترونیکی-در برگه های رای و در یک مرجع به ایمان مذهبی برای کمک به مظلوم و رانده شده است.

"خدا تعلق به هیچ حزب سیاسی" او گفت:.

Heitkamp که کار کرده است در او و سابق ایالت ایندیانا Joe Donnelly یک کشور پروژه را به روستایی رای دهندگان به حزب دموکرات گفت: حامیان همچنین می توانید پاسخ به "دروغ" بر روی رسانه های اجتماعی و بحث با همسایگان و دوستان خود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب