صاحبان کسب و کار به اشتراک گذاری همه گیر بازیابی چالش های ترس در جنوب شرقی مینه سوتا

عضو کمیته مجلس در کسب و کار کوچک برگزار شد یک جلسه مجازی دوشنبه, جولای 6, به شنیدن بازخورد از جنوب شرقی مینه س

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

عضو کمیته مجلس در کسب و کار کوچک برگزار شد یک جلسه مجازی دوشنبه, جولای 6, به شنیدن بازخورد از جنوب شرقی مینه سوتا جامعه کسب و کار در مورد کسب و کارهای کوچک امداد از جمله قانون توسط کریگ امضا و به قانون بیش از آخر هفته گسترش چک Protection Program (PPP) از طریق Aug. 8.

هر چند کسب و کار بهره گیری از فدرال اداره کسب و کار کوچک برنامه روند تقاضا برای تسکین می تواند مشکل Burnsville اتاق بازرگانی رئیس جمهور جنیفر Harmening گفت.

رئیس جمهور Krista Jech از همسایه Lakeville منطقه اتاق بازرگانی مشترک مشابه اظهارات, اضافه کردن اتاق های بازرگانی شده اند کمک به صاحبان کسب و کارهای در تماس با سازمان های دولتی به سوالات خود پاسخ داده است.

"این بسیار سخت در حال حاضر به دریافت از طریق به مردم و ما نیاز به چند تماس" Jech گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کریگ گفت: او منتقل کسانی که نگرانی به سر SBA اقتصادی آسیب فاجعه وام برنامه زمانی که او صحبت می کرد قبل از خانه کسب و کار کوچک کمیته در اوایل این ماه.

لیک سیتی بانک فدرال است که در میان ده ها تن از تصویب SBA وام دهندگان در مینه سوتا است. رئیس جمهور جیم مک گفت: این بانک پردازش 39 PPP وام به طور متوسط کمی بیش از 16000 $در هر.

"بنابراین آنها نسبتا کوچک اما مردم خوشحال هستند که آنها را دریافت کنید," او گفت: وام.

PPP طراحی شده است برای کمک به کسب و کار نگه داشتن کارمندان در, حقوق و دستمزد, با وام واجد شرایط برای بخشش اگر حفظ معیارهای ملاقات کرد. کریگ نیز معرفی قانون اجازه می دهد تا کسب و کار به 100 نفر از کارکنان است که تا به حال درآمد کاهش 50% به درخواست برای دور دیگری از PPP وام از $130 میلیارد باقی مانده در برنامه است.

این پیشنهاد است که در صنایع سخت ترین ضربه COVID-19 اثرات مانند خرده فروشان کنوانسیون ها و رستوران کریگ گفت.

"کار داشتن با حدود 400 کسب و کار در طول بحران بهداشت عمومی من و تیم من چه من درک می کنم این است که هر کسب و کار شده است آمار همان" او گفت:.

تنظیم فصلی نرخ بیکاری به رشد 9.9 درصدی در ماه مه قبل از مرحله به مرحله بازگشایی noncritical بخش کسب و کار با توجه به شماره های اخیر بیشتر از مینه سوتا وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی است. اوقات فراغت و مهمان نوازی بخش ریخته 141,731 شغل در مقایسه با آوریل 2019.

یک نگرانی مشترک رهبران کسب و کار به اشتراک گذاشته دوشنبه بود که عدم اطمینان در مورد بازگشایی مدارس در پاییز و این که آیا کسب و کار نیاز به آماده شدن برای کارکنان ماندن در خانه با کودکان خود.

کسب و کار در Red Wing منطقه به اشتراک گذاری این نگرانی در مورد مدارس, اتاق بازرگانی و رئیس جمهور Patty قهوه ای و افزود: در آن پر استرس در بهار امسال برای کارگران عامل کسب و کار از خانه در حالی که همچنین کمک به کودکان آموزش از راه دور.

"من می دانم که مردم بسیار عصبی که در مورد تصمیم این سقوط در مورد آنچه که به مانند" براون گفت.

مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش در حال همکاری با وزارت بهداشت برای نظارت بر همه گیر و برنامه ریزی برای ترم پاییز. سه سناریو وجود دارد تحت نظر گرفتن:

  • فرد در یادگیری برای همه دانش آموزان;
  • یادگیری ترکیبی با سخت اجتماعی فاصله و ظرفیت محدود; و
  • آموزش از راه دور تنها.

یک تصمیم برای سال 2020-\21 سال تحصیلی انتظار می رود که ساخته شده این هفته از 27 ژوئیه با توجه به MDE.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن