اتوبوس حملات بمب های کنار جاده ای در جنوب افغانستان; نه کشته

توسط: AP | کابل | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 4:59:45 pm یکی دیگر از پنج مسافران زخمی شدند, در ا

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: AP | کابل | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 4:59:45 pm
یکی دیگر از پنج مسافران زخمی شدند, در انفجار, گفت: سخنگوی بشیر احمدی. مسافران همه شهروندان سفر از یک منطقه به دیگری هنگامی که اتوبوس اصابت بمب. (بازنمودی تصویر/AP)

یک بمب گذاری کنار جاده ای در جنوب افغانستان چهار کشته و نه مسافران سفر در یک اتوبوس از طریق ولایت قندهار یک سخنگوی والی گفت.

یکی دیگر از پنج مسافران زخمی شدند, در انفجار, گفت: سخنگوی بشیر احمدی. مسافران همه شهروندان سفر از یک منطقه به دیگری هنگامی که اتوبوس اصابت بمب.

او گفت: این سومین حادثه انفجار ماین پس از مختصری آتش بس اعلام شده توسط طالبان به صورت عمده مسلمان تعطیلات به پایان رسید در ماه گذشته.

طالبان کرده اند هر یک از این حملات اما آنها می گویند که آنها انجام یک حمله در افغانستان پس از عید فطر تعطیلات.

بس نبود رسما تمدید شده اما نه از طرف متخاصم به نظر می رسد می خواهید به بازگشت به یک مبارزه است.

در یکشنبه شب یک بمب که در داخل یک مسجد در پایتخت افغانستان از کابل به کشته شدن دو نفر از جمله مسجد امام و رهبر انقلاب و زخمی شدن هشت نفر دیگر.

همچنین روز سه شنبه گروه دولت اسلامی مسئولیت مرگبار بمب گذاری های کنار جاده ای در طول تعطیلات آخر هفته که آمار یک اتوبوس متعلق به یک ایستگاه تلویزیون محلی در کابل به قتل حداقل هفت غیرنظامی از جمله یک زن و چند فرزند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن