Bursack: عمل جراحی تصمیم گیری برای بزرگسالان باید در نظر ریسک در مقابل سود

در حال حاضر خطر ابتلا به کروناویروس ساخته شده است همه چیز ترسناکتر. او می گوید که او را تکیه بر عمل جراحی به د

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399

در حال حاضر خطر ابتلا به کروناویروس ساخته شده است همه چیز ترسناکتر. او می گوید که او را تکیه بر عمل جراحی به دلیل تمام خطرات. برادر من می گوید که ما نیاز به "زور" او به عمل جراحی وقتی دکتر می گوید او آماده است. خواهرم می گوید: این عمل جراحی بسیار خطرناک است به خصوص با این ویروس و ما باید با اجازه او باشد. من پاره پاره بین دیدگاه های خود را. چه کسی درست است ؟ — GT.

عزیز GT: این یک چالش کشیدن نقطه برای یک فرد مسن تر می شود اما گزینه های مانند این ممکن است حتی سخت تر برای فرزندان برای آمدن به شرایط با. واقعیت این است که در حالی که شما و خواهر و برادر خود می خواهید بهترین برای پدر شما چه "بهترین" یعنی برای پدر شما است به او.

تصمیم گیری در مورد عمل جراحی باید با یک خطر در مقابل سود طرز فکر در هر سنی اما تعادل سخت تر است برای تعیین سن افراد پس به طور کلی خطرات ناشی از عمل جراحی را افزایش دهد. علاوه بر این زمان خطر ابتلا COVID-19 در طول بستری در بیمارستان یا پس از آن در حالی که هنوز در شرایط ضعف باعث می شود این تصمیم در عین حال پیچیده تر است.

او نیاز به درک هر چند که در بیمارستان در حال توسعه سیستم های است که می تواند ابتلا به ویروس وجود دارد در حالی که خطر بسیار کمتری. ویروس کنار پدر شما درست است که احتمال سکته مغزی و یا بدتر از او به عنوان دستخوش این روش و یا حتی بعد از آن نیست و قابل اغماض است. شانس او را برای داشتن یک واکنش منفی به حال بیهوش در این سن نمی ناچیز یا نه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اینها همه نگرانی های مشروع. اما پس از اعمال جراحی مانند قلب دور می زند نجات جان او نباید اخراج ایده بدون در نظر گرفتن دقیق از حرکت رو به جلو.

آیا جایگزینی برای جراحی وجود دارد مانند بهبود رژیم غذایی و ورزش ؟ حتی اگر این چنین است این است که او مایل به ایجاد این تغییرات? او قاضی به شدت نه. بسیاری از افراد به سادگی در قاب ذهن به ایجاد تغییرات است که احتمالا می تواند به بهبود سلامت خود را و دوباره به او.

نگه داشتن ذهن باز کنید و سعی کنید به کار با پدر خود در چرا او را مقاومت در برابر طوری که شما می توانید درک خود را مشاهده. کمک به او پیدا کردن یک تعادل بین ترس خود را و پیش بینی شده اما نامشخص به دست آورید. اخذ نظر دوم ممکن است کمک به او را به یک تصمیم صدا و همچنین.

بسیاری از ما می خواهید به نگه داشتن پدر و مادر ما "امن" اما تصمیم گیری های زندگی مانند این به طور کلی در مورد تجارت آف. پدر خود را آگاه است که وجود یک خطر برای او در هر صورت.

آنچه شما می توانید انجام دهید این است که کمک به او را ببینید مثبت در هر دو انتخاب. این واقعیت است که او سه مراقبت از کودکان نمی توانند توافق بر بهترین انتخاب فقط نکات برجسته این واقعیت است که هیچ پاسخ ساده وجود دارد.

بایگانی: جزئیات بیشتر از کارول Bradley Bursack را مراقبت بزرگان ما ستون

کارول Bradley Bursack جانباز مراقب و تاسیس مقاله نویس. او همچنین یک وبلاگ نویس و نویسنده کتاب "مراقبت بزرگان ما: مراقبان خود را به اشتراک بگذارید داستان های شخصی." برادلی Bursack میزبان یک وب سایت حمایت از مراقبان و بزرگان در www.mindingourelders.com. او را می توان از طریق فرم تماس در وب سایت خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب