Bursack: این استخدام پرستار گرفتن بیش از حد نزدیک به پدر ؟

من نمی خواهید به بیش از حد مشکوک اما من گاهی اوقات تعجب می کنم چرا که من به عنوان خوانده شده در مورد افراد مسن

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399

من نمی خواهید به بیش از حد مشکوک اما من گاهی اوقات تعجب می کنم چرا که من به عنوان خوانده شده در مورد افراد مسن به ویژه مردان مسن شدن اهداف برای پول خود را. چگونه من می دانم اگر این فقط یک واقعا دلسوز کسی است که با افراد مسن و یا اگر او "نظافت" پدر من به نوبه خود بیش از دارایی های خود را و یا چیزی ؟ من پارانوئید حتی نگرانی در مورد این ؟ کاترین.

عزیز KT: در حالی که آن را نمی فوق العاده رایج نظافت افراد مسن به منظور کلاهبرداری آنها اتفاق می افتد تحت شرایطی که شما توصیف شده است. البته آن را نیز اتفاق می افتد در خانواده که در آن برخی از فرزندان نمی خواهید برای دیدن که پول "تلف" در ارائه مراقبت. بنابراین درست مانند جسمی و/یا عاطفی سوء استفاده از افراد مسن این نوع از تقلب است نه محدود به پرداخت مراقبان و یا خانه های سالمندان.

مرتبط:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به طور معمول, هنگامی که ما به عنوان خانواده و مراقبان شاهد نزدیکی واقعی بین استخدام مراقبان و مشتریان ما احساس خوش شانس. من شاهد ویژه نزدیکی با برخی از دست در مراقبت از ارائه دهندگان که برای مراقبت پدر و مادرم در خانه سالمندان. این نزدیکی زندگی من ساخته شده به مراتب آسان تر از هیچ یک از اعضای خانواده می تواند در همه زمان ها وجود دارد.

در سطح عملی رابطه خود را به من کمک کرد تا احساس اعتماد به نفس است که من می خواهم مطلع می شود هر زمان وجود دارد مشکلات و یا سوالات. در سطح شخصی من بود ممنون از آنجا که پدر و مادر من بودند شادتر از آنها در غیر این صورت می شده اند.

در یک شرایط بیشتر شبیه به مال شما عموی مراقبان در منزل خود به بسیاری از ساعت های روزانه و او هم تا به حال مورد علاقه های شما. طبیعی است که این مراقبان صرف ساعت با مردم آنها مراقبت است. او را ترک دو مراقبان برخی از پول هنگامی که او درگذشت اما نبود یک مبلغ گزاف, بنابراین ما فکر کردیم که این خوب بود.

در حالی که وجود دارد استثنا دارد من احساس می کنم که شما ممکن است برخی از حفاظت های استخدام از طریق یک آژانس. یک آژانس معتبر انجام می شود باید کامل چک پس زمینه در کارکنان خود را. علاوه بر این, آنها ممکن است محدودیت در آنچه که کارکنان خود را می توانید به عنوان هدیه از افراد تحت مراقبت خود را. البته اگر شخص واقعا جنایی, آنها می خواهم به احتمال زیاد می دانید که چگونه به دور زدن قوانین و مقررات.

احساس من این است که ما نیاز به آگاهی از امکان scammers بلکه محتاط در مورد متهم از افراد بدون اثبات. ما اعضای خانواده و می دانم که آنها آسیب پذیر هستند اما ما نیز نیاز به دیگران برای مراقبت در مورد آنها.

مگر اینکه شما می بینید نشانه های غیر قابل توضیح بودن پول تعیین شده به این فرد و یا احساس می کنید که آنها در تلاش هستند تا فاصله خود را از پدر و خانواده اش, این احتمال وجود دارد که این مراقبت ارتباط مثبت است برای هر کس نگران است.

بایگانی: جزئیات بیشتر از کارول Bradley Bursack را مراقبت بزرگان ما ستون

کارول Bradley Bursack جانباز مراقب و تاسیس مقاله نویس. او همچنین یک وبلاگ نویس و نویسنده کتاب "مراقبت بزرگان ما: مراقبان خود را به اشتراک بگذارید داستان های شخصی." برادلی Bursack میزبان یک وب سایت حمایت از مراقبان و بزرگان در www.mindingourelders.com. او را می توان از طریق فرم تماس در وب سایت خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن