Bursack: چگونه برای پیدا کردن یک سالمندان مراقبت های مدیریت از راه دور

من می دانم که او به کمک نیاز دارد اما چگونه من شروع حتی با اجتماعی فاصله در بازی ؟ او بودجه نیست نامحدود و من

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

من می دانم که او به کمک نیاز دارد اما چگونه من شروع حتی با اجتماعی فاصله در بازی ؟ او بودجه نیست نامحدود و من احتمالا نیاز به کسی برای رفتن به خانه اش درست است ؟ — OT.

عزیز OT: مراقبت از راه دور همواره یک چالش است اما مانند همه چیز مربوط به مراقبت از آن را در حال حاضر حتی سخت تر است.

گرفتن کمک مورد نیاز است که برای افراد مسن در خانه باقی می ماند پر از لکه برای برخی از زمان بسته به مردم محل و مقدار COVID-19 عفونت در حال حاضر در آن منطقه وجود دارد اما امید است. مدیکر و مدیکید را سست برخی از الزامات مورد نیاز به طوری که گزینه های بیشتری برای مراقبت در خانه هستند و قرار است پوشش داده شود. بسیاری از مراقبت گروه ها با احتیاط خوش بینانه این است که این شل مورد نیاز ممکن است در محل باقی می ماند و در خانه مراقبت مقرون به صرفه تر به آینده نیز هست.

البته فقط زمان خواهد شد بگویید. متاسفانه به دلیل COVID-19 در برخی از مناطق هنوز هم سخت به پیدا کردن کسی که مایل به رفتن به یک, مسن, بزرگسالان در خانه حتی اگر این سرویس پرداخت می شود. این یک مشکل است که باید با گذشت زمان کاهش می دهد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

نیاز به ارائه مراقبت از افراد مسن در خانه های خود باقی خواهد ماند حتی اگر بیشتر لازم آتن در آینده ما, بنابراین در حال حاضر زمان برای نوآوری. از آنجا که برخی از سراسر کشور در خانه مراقبت سازمان های فعال تبلیغاتی برای استخدام من فرض کنید که آنها در حال توسعه روش های ارائه مراقبت با ایمنی نسبی. مانند بسیاری از دیگر تصمیمات مردم را به تعادل و خطر در مقابل بهره مند شوند.

در ضمن مشکل شما این است که در آن شما پیدا کردن یک فرد که می تواند به ارائه نظارت که نیاز به مادر خود که شامل تحقیق و تنظیم آن مراقبان که می توانید با خیال راحت به خانه و/یا کمک به آینده حرکت می کند به زندگی کمک.

سالمندان مراقبت از مدیران, همچنین شناخته شده به عنوان پیری مراقبت از زندگی حرفه ای تخصص در ارائه این خدمات است. وجود مکان های مختلف که در آن شما می توانید نگاه برای یک GCM از جمله به سادگی با انجام یک جستجوی آنلاین اما رفتن را از طریق www.aginglifecare.org توصیه می شود زمانی که ممکن است.

اکثر GCMS باید در گذشته انجام شده مصرف جلسات در فرد و این که هنوز هم ترجیح داده شده است. اما اگر شما نمی توانید پیدا کردن کسی که با خیال راحت به انجام این نوع آماده سازی, شما ممکن است قادر خواهید بود به ترتیب یک جلسه آنلاین از طریق یکی از برنامه های مانند زوم. در راه است که شما می توانید در "حضور" ملاقات با مادر خود را.

بله GCM هزینه خواهد شد اما حتی یک زن و شوهر از جلسات می تواند به شما کمک کند با برنامه ریزی خود را. شما همچنین ممکن است بخواهید سعی کنید یکی از این منابع:

همه چیز در شار در حال حاضر OT اما با عزم راسخ شما به احتمال زیاد می تواند برخی از پیشرفت.

بایگانی: جزئیات بیشتر از کارول Bradley Bursack را مراقبت بزرگان ما ستون

کارول Bradley Bursack جانباز مراقب و تاسیس مقاله نویس. او همچنین یک وبلاگ نویس و نویسنده کتاب "مراقبت بزرگان ما: مراقبان خود را به اشتراک بگذارید داستان های شخصی." برادلی Bursack میزبان یک وب سایت حمایت از مراقبان و بزرگان در www.mindingourelders.com. او را می توان از طریق فرم تماس در وب سایت خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب