وعده های شکسته قرار دادن افراد بیشتر در معرض خطر خشونت خانگی در COVID-19 اروپا

تنها لوکزامبورگ, مالت, نروژ و اسلوونی ملاقات این هدف همراه با لیختن اشتاین است که امضا کنوانسیون اما تصویب آن

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

تنها لوکزامبورگ, مالت, نروژ و اسلوونی ملاقات این هدف همراه با لیختن اشتاین است که امضا کنوانسیون اما تصویب آن است.

موج نگاه وضعیت در 46 کشور اروپایی در شبکه خود را بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها امضا شده تا به این وعده توصیف چگونه کنوانسیون "هنوز هم مجموعه بحرانی استاندارد برای ارائه خدمات است که همه کشورها باید به دنبال".

ایتالیا در حال حاضر کشور های اروپایی سخت ترین ضربه COVID-19 شد و در حال حاضر فاقد حدود 87 درصد از آن توصیه می شود پناهگاه تخت با توجه به گزارش. آن را تصویب معاهده در سال 2013 شده است و تحت یک ملی مستند از مارس.

هنگامی که زنان در اوکراین به خیابانها در 8 مارس به مناسبت روز بین المللی زنان آنها خواستار آن شدند که خود را دولت تصویب کنوانسیون. این کشور فاقد حدود 97 درصد از این توصیه می شود پناهگاه فضاهای.

سازماندهی واکنش

در این گزارش برای اولین بار در استانبول کنوانسیون پیشرفت از شورای اروپا که گروهی از کارشناسان در مورد خشونت علیه زنان (GREVIO) گفت که خدمات برای بازماندگان هستند "هنوز کافی" و بودجه برای آنها "فرار".

آن را نیز شرح داده شده سازمانیافته واکنش است که محدود کنوانسیون تاثیر جمله "عمدی گسترش نادرست روایات" که "تحریف" آن اهداف و باید از آن برگزار شد "گروگان به ترس غیر منطقی و خاص داخلی برنامه های سیاسی".

"ارزش های سنتی" گروه ها از جمله در کرواسی باید در اعتراض به این کنوانسیون تعریف جنسیت به عنوان "اجتماعی, نقش رفتارها و فعالیت ها و ویژگی های است که یک جامعه خاص در نظر گرفته مناسب برای زنان و مردان".

در سال 2018 به اسلواکی رابرت فیکو نخست وزیر حاضر به تصویب کنوانسیون چرا که او در نظر گرفته آن را در تقابل با کشور خود قانون اساسی "تعریف ازدواج به عنوان یک پیوند بین یک مرد و یک زن".

بلغارستان نیز انصراف پشتیبانی برای پیمان در حال رشد در میان اپوزیسیون از احزاب سیاسی محافظه کار در مبارزات انتخاباتی گروه ها و کلیسای ارتدکس که ادعا پیمان "درب باز می شود به فروپاشی اخلاقی".

Kate, the مادرید-کمپین بر اساس گروه که مورد حمایت راست سیاستمداران و بخشی از فوق العاده محافظه کار کنگره جهانی خانواده شبکه نیز هدف این پیمان خواستار آن است که کلمه "جنسیت" بود از آن حذف شده به طور کامل.

انگلستان امضا کنوانسیون در سال 2012 اما هنوز نشده و تصویب آن. در عوض دولت جدید پیشنهاد شده در قوانین ملی است که مورد بحث بوده است برای حذف کلید استانبول کنوانسیون توصیه هایی برای حمایت از زنان مهاجر به ترک سوء استفاده از روابط بدون ترس از دست دادن خود را در وضعیت اقامت.

خیلی دیر و خیلی کوچک

در طول زمان coronavirus اضطراری بسیاری از کشورهای اروپایی باید اقدامات لازم برای حمایت از خشونت خانگی بازماندگان.

در هر دو کشور اسپانیا و فرانسه به عنوان مثال خدمات پشتیبانی برای بازماندگان شده اند طبقه بندی شده به عنوان "ضروری". فرانسه نیز گزارش با استفاده از برخی از هتل ها به عنوان پناهگاه است.

اما Kelsey محمد عضو انگلستان فمینیستی گروه خواهران جدا نشده و بنیانگذار COVID-19 متقابل بریتانیا کمک شبکه است که کمک به افرادی که خود منزوی می گوید که این حرکت در می آیند بیش از حد کوچک و بیش از حد دیر است.

در انگلستان بودجه برای پناهگاه قطع شده است حداقل یک چهارم از سال 2010 با خدمات به زنان از رنگ و مهاجران ضربه سخت به خصوص با کاهش بودجه.

به عنوان یک نتیجه مردم به مدت طولانی به حال برای حمایت از هر یک از دیگر بدون دسترسی به خدمات دولت می گوید: محمد و "وجود دارد مقدار زیادی برای یادگیری" از کار خود از جمله چگونگی "رسیدن و گوش دادن به بازماندگان" که ممکن است هیچ جای دیگری به نوبه خود.

در ایتالیا, بازیگران مونتی که با این نسخهها کار در D. i.Re شبکه ملی خشونت خانگی پناهگاه نیز گفت # teamnigel که خود را کمبود منابع است که بحران کنونی ساخته شده است آن را بیشتر آشکار – و حتی بدتر.

علاوه بر تخت او گفت: "ما نیاز به ماسک sanitisers, دستکش, برای اطمینان از همه ایمنی است." تا کنون او توضیح داد: همه این هزینه ها برای جلوگیری از گسترش ویروس از داخل پناهگاه آمده اند از داوطلبان جیب.

کشورهای تعهدات به بازماندگان خشونت هستند "قابل استفاده حتی در زمان یک بیماری همه گیر" اصرار یوهانا super bowl buzz دبیر اجرایی استانبول کنوانسیون بدن است که نظارت بر, نظارت بر اجرای آن است.

او گفت: # teamnigel که دولت باید اقدامات بیشتری "را به اطمینان حاصل شود که تاثیر مستندات در زنان کاهش آنجا که ممکن است".

به D. i.Re شبکه در ایتالیا تاکید کرد که در آن کمک به فعال باقی می ماند و این پشتیبانی در دسترس است برای کسانی که به آن نیاز دارید. کمک زنان در انگلستان گفت: همان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب