بریتانیا 'پرش سیک' اهدا شد برای جمع آوری کمک های مردمی تلاش

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 5:20:27 pm این جایزه در به رسمیت شناختن سینگ اعا

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 5:20:27 pm
Coronavirus, coronavirus lockdown, India lockdown, coronavirus doctors, UK’s Covid battle, Coronavirus london, coronavirus pandemic, NHS workforce, Indian express news این جایزه در به رسمیت شناختن سینگ اعانه و پخش پیام ساده از "سلامت ثروت است" و "فعال ماندن و ماندن مبارک" نشانه 1,410 هفتم چنین جایزه. (عکس: رویترز)

یک سیک شد که رسانه های اجتماعی آمار به عنوان "پرش سیک" پس از او در پرش و جمع آوری کمک مالی برای دولت-بودجه خدمات بهداشت ملی (NHS) در coronavirus مستند اعطا شده است امتیاز از نور افتخار توسط نخست وزیر بوریس جانسون.

Rajinder سینگ 73 از Harlington در غرب لندن شروع فیلمبرداری فیلم ورزش در اوایل سال جاری گرد هم آوردن بیش از 250000 نفر بیننده در یوتیوب تشویق مردم به فعال باقی می ماند و جمع آوری کمک های مردمی بیش از 12000 پوند برای بیمه خدمات درمانی خیریه.

"خود را " پرش سیک' تناسب اندام ویدئوها داده اند یک آسانسور به هزاران نفر از مردم در سراسر جهان که به تماشای آنلاین و گرفته شده با شما در ورزش روزانه خود و ارائه یک راه هوشمندانه گرد هم آوردن و تقویت کننده جامعه سیک در زمانی که معابد بسته شده اند" گفت: جانسون شخصی در یک نامه خطاب به سینگ این هفته است.

"من می خواستم برای نوشتن شخصا با تشکر از شما برای همه است که شما در حال انجام برای حمایت از ما فوق العاده بیمه خدمات درمانی و تشویق ملت به خود را انتخاب کنید تا پرش طناب و حفظ روحیه خود را بالا توسط مصرف خود را مستند پرش چالش" او گفت:.

این جایزه در به رسمیت شناختن سینگ اعانه و پخش پیام ساده از "سلامت ثروت است" و "فعال ماندن و ماندن مبارک" نشانه 1,410 هفتم چنین جایزه.

نقاط نور برجسته فردی داوطلبان و مردم ایجاد تغییر در جامعه خود افتخار هر هفته توسط انگلستان PM به تشخیص خود داوطلب الهام بخش کار می کنند.

"Waheguru ji ka khalsa waheguru ji ki fateh. من واقعا فروتنی برای اعطا امتیاز از نور جایزه. من عشق به خدمت به دیگران, آن بخشی که من به عنوان یک سیک و من عشق را به انجام sewa (به پشت)" گفت: سینگ در پاسخ او.

"من هرگز فکر نمی کردم چیزی شبیه به پرش را الهام بخش جهان و گسترش لبخند می زند. من واقعا سپاسگزار برای حمایت و حال با توجه به این شناخت. با تشکر از شما به ما PM بوریس جانسون خدا شما را برکت دهد و هر کس من با تشکر از همه برای حمایت و عشق و همه من را تشویق به عضویت در پرش چالش و برچسب من در @SikhSkipping" او گفت:.

گم شده مصرف روزانه خود را به ورزش و مواد غذایی و نماز با دیگران از جامعه سیک در gurdwara در طول مستند سینگ تصمیم گرفت برای به اشتراک گذاری فیلم های آنلاین از پرش تناسب اندام روال و الهام بخشیدن به دیگران برای فعال نگه داشتن با او به خصوص کسانی که منزوی در خانه با توجه به شرایط بهداشتی اساسی.

او آموزش را پس از تبدیل شدن به یک پدیده در سراسر جهان و تشویق مردم در سراسر جهان برای پیوستن به او در مستند پرش چالش و کمک به بیمه خدمات درمانی خیریه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن