برزیل پتروبراس شد استخدام نفتکش که بازدید ونزوئلا

توسط: رویترز | ریو دو ژانیرو | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 4:11:57 pm پتروبراس اضافه کرده است ز

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399
توسط: رویترز | ریو دو ژانیرو | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 4:11:57 pm
Petrobras unit head removed amid bribery allegations: report پتروبراس اضافه کرده است زبان خاص خود قرارداد حمل و نقل برای جلوگیری از استخدام کشتی های خارج از انطباق با وزارت خزانه داری ایالات متحده دفتر کنترل داراییهای خارجی (OFAC) مقررات پتروبراس در بیانیه ای گفت:. رویترز/سرجیو Moraes

برزیل Petroleo Brasileiro SA گفته است که شرکت های باربری آن را نمی خواهد در استخدام هر تانکر که بازدید کرده اند ونزوئلا در 12 ماه گذشته دولت در کنترل شرکت نفت گفت: در روز جمعه نشان می دهد پایبندی به تحریم های ایالات متحده در آمریکای لاتین ملت است.

ایالات متحده در این سال در لیست سیاه نفتکش و شرکت های حمل و نقل بیش از روابط خود با ونزوئلا به دنبال تخلیه درآمدهای نفتی است که حفظ حکومت رئیس جمهور ونزوئلا, نیکولا Maduro. واشنگتن گفته است که می تواند اضافه کردن به لیست تحریم یک حرکت است که می تواند مختل دریا منتقله از راه تجارت به شدت افزایش تانکر نرخ.

"ما اخیرا تقویت شده به ما تامین کنندگان ما نمی خواهد قبول ارائه می دهد از کشتی است که تا به حال عمل در ونزوئلا در طول دوره تحریم (12 ماه)" شرکت گفت: در یک ایمیل و پاسخ به مهر. پتروبراس اضافه کرده است زبان خاص خود قرارداد حمل و نقل برای جلوگیری از استخدام کشتی های خارج از انطباق با وزارت خزانه داری ایالات متحده دفتر کنترل داراییهای خارجی (OFAC) مقررات پتروبراس در بیانیه ای گفت:.

تحت ریاست جمهوری Jair Bolsonaro که توصیف خود را به عنوان یک تحسین رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برزیل و دولت خود را کنترل تولید کننده نفت باید فاصله خود را از ونزوئلا است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب