برزیل Bolsonaro سرفصل های ضد دموکراتیک رالی در میان زنگ بیش از دست زدن به کروناویروس

توسط: رویترز | ریو دو ژانیرو/برازیلیا | به روز شده: مارس 4, 2020 8:39:03 am دادگاه برزیل مسدود Bolso

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | ریو دو ژانیرو/برازیلیا | به روز شده: مارس 4, 2020 8:39:03 am
Where could Brazil's criminal investigation of Jair Bolsonaro lead? دادگاه برزیل مسدود Bolsonaro را برای انتخاب یک رئیس جدید در روز چهارشنبه enraging رئیس جمهور.(فایل)

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro حمله به کنگره و دادگاه در یک سخنرانی برای صدها نفر از هواداران در روز یکشنبه به عنوان تعدادی از coronavirus موارد منفجر گذشته 100,000 در برزیل کرسی سابق ارتش کاپیتان افزایش انزوای او درصدد اثرات این بیماری همه گیر.

جناح راست Bolsonaro کشیده شده انتقاد از سراسر طیف سیاسی برای برکناری تهدید ویروس در برزیل است که ثبت نام 101,147 مورد تأیید و 7,025 مرگ و میر با توجه به داده های اخیر از وزارت بهداشت.

روز یکشنبه ده ها تن از چهره های عمومی امضا نامه ای سرگشاده به دولت برزیل با دعوت از مقامات برای حفاظت از ملت و مردم بومی که اغلب زندگی در مکان های از راه دور با دسترسی محدود به مراقبت های بهداشتی.

در همان زمان Bolsonaro چهره جدی ترین بحران سیاسی خود را از قیمومیت و پس از آن وزیر دادگستری سرجیو مرو ترک هفته گذشته و متهم به رئیس جمهور شلیک پلیس فدرال ارشد در تلاش برای تعیین شخصی متحد به پست و دخالت در حساس تحقیقات.

دادگاه برزیل مسدود Bolsonaro را برای انتخاب یک رئیس جدید در روز چهارشنبه enraging رئیس جمهور.

در شنبه مرو در میان برزیل محبوب ترین چهره های عمومی به دلیل موضع سخت در فساد ارائه شهادت در مورد امکان انسداد عدالت توسط Bolsonaro. ساعت قبل از رئیس جمهور به نام مرو "یهودا" در توییتر با اشاره به رسول که خیانت عیسی.

به عنوان Bolsonaro رابطه با قانون گذاران و دادگاه سرد است او را تبدیل به طور فزاینده ای وابسته به یک کادر مشاور در دولت او که فعال هستند یا نظامی سابق.

به عنوان در مارس تجمع نیز حضور داشتند Bolsonaro, به نام تظاهر کنندگان در روز یکشنبه برای بسته شدن دیوان عالی کشور و کنگره و بازگشت به دیکتاتوری اقدامات مورد استفاده در برزیل 1964-1985 دولت نظامی.

"ما باید نیروهای مسلح در مردم سمت: سمت نظم دموکراسی آزادی" Bolsonaro گفت: در یک سخنرانی منتقل live on Facebook.

"به اندازه کافی دخالت. ما اجازه می دهد نه هر بیشتر دخالت. صبر ما به پایان رسیده است."

Coronavirus نقطه داغ

Bolsonaro نیست برای آمریکا در این تجمع در برازیلیا و چنین وقوع است به طور گسترده ای در نظر گرفته بعید است در برزیل که در آن کنگره دادگاه مطبوعات و جامعه مدنی خوب بکار بردن قدرت قابل توجهی.

اما رهبران سیاسی را به نام Bolsonaro مشارکت در ضد دموکراتیک تظاهرات غیر مسئولانه به خصوص به عنوان او صحبت کرده است approvingly ملت سابق دیکتاتوری نظامی بود که مسئول صدها نفر از اعدام های فراقضایی.

Bolsonaro حضور نیز جلب انتقاد به عنوان کشور مهم coronavirus نقطه داغ.

Bolsonaro که نمی پوشیدن ماسک روز یکشنبه رد کرده است coronavirus به عنوان یک "کمی آنفولانزا" گفت: اقتصادی خرید اینترنتی از quarantining اقدامات خواهد بود مرگبارتر از ویروس خود را.

این نامه روز یکشنبه هشدار داد که که وبلاگ نویس و دامداران می تواند در معرفی این ویروس به جوامع بومی در توسعه معادل "نسل کشی" به امضا رسید مشاهیر اعم از آمریکا شخصیت تلویزیونی اپرا وینفری به برزیل سوپر Gisele Bundchen.

دولت ممنوع اعلام کرده است مردم از ورود بومی ذخایر در طول بیماری همه گیر. آن را نیز کاهش اما در اجرای قانون در برابر غیر قانونی وبلاگ نویس و معدن در مناطق دور افتاده به عنوان یک اندازه گیری ایمنی.

در یکشنبه رالی حداقل سه عکاسان بودند مورد حمله تظاهر کنندگان با توجه به رویترز شاهد – به طور فزاینده ای معمول اتفاق در برزیل که در آن Bolsonaro به طور معمول تماس کار روزنامه "خبر جعلی."

رویترز شاهد شاهد یک عکاس از سائو پائولو, روزنامه O Estado de S. Paulo کشیده کردن یک نردبان و بارها و بارها با لگد در دنده ها.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن