دولت برزیل اهدا قرارداد به شرکت در کار برده کثیف لیست

توسط: رویترز | ریو دو ژانیرو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 1:52:39 pm لیست سیاه کسب و کار نمی ت

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399
توسط: رویترز | ریو دو ژانیرو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 1:52:39 pm
brazil company slave, brazil black list company, construction company brazil لیست سیاه کسب و کار نمی تواند دریافت وام دولتی و محدودیت های قرار داده شده در خرید و فروش خود را. (AP Photo/Felipe دانا)

یک برزیلی ساخت و ساز شرکت برنده قرارداد دولت با وجود اینکه در لیست سیاه این کشور به کار برده "کثیف لیست" که Thomson Reuters Foundation, می, نشان می دهد, بارگیری خواستار قوانین برای اطمینان از کسب و کار نمی تواند دور زدن ثبت نام کنید.

به عنوان یکی از برزیل قدرتمند ترین ضد برده داری ابزار کثیف لیست امکانات حدود 180 شرکت هایی که داشت توسط بازرسان کار به مشغول کار برده است.

لیست سیاه کسب و کار نمی تواند دریافت وام دولتی و محدودیت های قرار داده شده در خرید و فروش خود را در حالی که لیست – تاسیس در سال 2004 نیز استفاده می شود توسط بانک های خصوصی برای ارزیابی ریسک اعتباری و خریداران بین المللی در مورد زنجیره تامین خود را.

در عین حال تجزیه و تحلیل مبتنی بر به طور انحصاری به دست آمده از سوابق Emae یک شرکت متعلق به سائو پائولو دولت اعطا قرارداد به Soebe Construçao e Pavimentaçao در ماه جولای سال 2019 حدود نه ماه پس از شرکت به لیست اضافه شد برای بردگی 10 کارگران است.

در حالی که آن را غیر قانونی نیست برای دولت به استخدام در لیست سیاه شرکت های بازرسان کار و دادستان گفت: این یک مثال دیگر از لیست محدودیت ها و نیاز متحده به تصویب قوانین به ثبت نام بیش از یک "شفافیت ابزار".

"دولت باید به قانون است که شرکت (کثیف لیست) را نمی توان استخدام کرد گفت: برزیل بالا ضد برده داری دادستان Lys Sobral Cardoso. وزارت اقتصاد که منتشر, لیست کاهش یافته است برای پاسخ به سوالات از تامسون رویترز پایه و اساس است.

"(دولت) و گفت که آن را نمی خواهد نگاه در این لیست که با استخدام" گفت: بازرس کار لیانه Durao."این است که ... تشویق (بیگاری)" اضافه شده Durao یکی از بازرسان که Soebe کارگران را بدون پرداخت هزینه و زندگی در شرایط نامطلوب بدون تخت یا آب در حال اجرا.

هیچ غیر قانونی "هیچ برده داری"

Emae دولت متعلق به شرکت است که مدیریت نیروگاه های برق آبی و سد گفت: این امر شروع نیاز به پتانسیل پیمانکاران فرعی برای نشان دادن آنها در لیست سیاه قبل از مناقصه برای عقد قرارداد.

در عین حال آن گفت: Soebe پیشنهاد بود نه غیر قانونی و سخنگوی سائو پائولو گفت: این شرکت هنوز قرارداد توسط دولت است. Soebe که برنده R 13 میلیون دلار (2.4 میلیون دلار) پیشنهاد در همکاری با یک شرکت دیگر به تمیز کردن پینهیرس رودخانه, را تکذیب کرد, استفاده از نیروی کار برده و گفت: نجات کارگران تا به حال به کار گرفته شده توسط یکی از پیمانکاران فرعی.

"گنجاندن Soebe ... بود ناعادلانه اشتباه و قانون اساسی تضمین دلیل قانونی و متناقض روند مشاهده نشد" شرکت گفت: در ایمیل و نظرات. این شرکت حذف شد از لیست در ماه فوریه هنگامی که آن را برنده دادگاه دستور واژگون گنجاندن آن توسط بازرسان کار.

می تواند آن را دوباره اضافه شده به ثبت نام اگر آن را از دست می دهد آینده دادگاه درخواست تجدید نظر در برابر بازرسان نتايج کار برده است. "این است که هیچ استفاده ای برای ما به انجام این همه کار و دیدن یک دستور رفتن و حذف آن گفت:" بازرس کار Durao."این کار تقریبا از دست می دهد و معنای آن است."

در سال گذشته 1,054 کارگران در برزیل یافت شد در برده داری مانند شرایط را از 2,775 در سال 2012 به دولت داده یافت نشد. از سال 1995 در مورد 54,000 کشف شده است توسط بازرسان کار. 2018 جهانی برده داری شاخص تخمین زده است که 369,000 نفر در برده داری در میان برزیل جمعیت از 205 میلیون.

دستور دادگاه جنجال

اطلاعات به دست آمده از طریق برزیل دسترسی به اطلاعات از قانون همچنین نشان داد که حدود 130 شرکت از جمله Soebe استفاده کرده بودند دادگاه دستورات از سال 2004 یا توقف گنجاندن آنها در لیست انتظار تجدید نظر و یا نام خود را حذف.

کسب و کار توسط دولت استفاده کرده اند کار برده قرار داده شده در لیست برای دو سال پس از آن زمان آنها حذف شده اگر نه بیشتر موارد از برده داری مدرن در حال کشف.

بسیاری از شرکت هایی که گرفته بودند در سال های اخیر گفت: آنها را به خاطر آنها شده بود و قادر به چالش تصمیم گیری اولیه و نگران بودند در مورد مالی fallout بودن به لیست اضافه و بدون تشریفات.

گفت: برخی از شرایط کار نمی کند مقدار به برده داری; دیگران که آنها نباید برگزار شده است مسئول به عنوان کارگران نمی شد به طور مستقیم در استخدام آنها اما توسط پیمانکاران فرعی. در برزیل برده داری تعریف شده است به عنوان بیگاری – اما این نیز پوشش می دهد بدهی بندگی, اهانت آمیز, شرایط کار, ساعت های طولانی که خطر سلامت مطرح و کار است که نقض کرامت انسانی است.

در حالی که وجود دارد این است که هیچ پیشنهاد از تخلف در مورد استفاده از دستورات دادستان و قضات گفت: این عمل تضعیف لیست به عنوان برخی از شرکت های جلوگیری از قرار گرفتن در معرض بیش کار برده یافته.

"تضعیف"

برزیل بالا ضد برده داری دادستان Lys Sobral Cardoso گفت: قضات اغلب "بسیار سریع" به اعطای چنین بوده است. "ما شگفت زده شده توسط طبیعت, برخی از تصمیمات," او گفت:.

"از کسانی که من پس از من با آن موافق نیست هر." از 130-عجیب و غریب شرکت اعطا دستورات حداقل 23 بعدها در بر داشت توسط دادگاه ها به استفاده نمی شود کار برده – واژگون یافته های اولیه از بازرسان کار.

بسیاری از برزیلی قضات فقدان دانش در مورد این لیست و در نهایت حکم به نفع شرکت بیش از بازرسان کار با دستور برنامه گفت: پائولا Nunes, یک وکیل برای ضد برده داری غیر انتفاعی Conectas حقوق بشر است.

"شرکت های فایل دعاوی ادعا که آنها حق خود را در مورد زمانی که آن درست نیست" گفت: Nunes."

(این است که) ... تضعیف این بسیار مهم است ابزار.

شورای ملی عدالت (CNJ) او را در پاسخ به یک درخواست برای نظر. دولت بدن در سال گذشته گفت: همه جدید کار قضات باید با شرکت در کلاس های کار برده به عنوان بخشی از یک درایو به منظور بالا بردن آگاهی در مورد این موضوع و این لیست.

سناتور پائولو Paim که به پیشنهاد لایحه ای را برای ممنوعیت قرارداد با توجه به لیست سیاه شرکت هایی که کنار گذاشته شد در سال 2018 خواست Emae به تجدید رابطه آن با Soebe.

و Paim رئیس مجلس سنا کمیسیون حقوق بشر گفت که او می ترسید کمی می تواند انجام شود برای جلوگیری از استفاده از دستورات.

"ما در حال صحبت کردن در مورد میلیونرهای اینجا که می توانید فرار از (قرار گرفتن در معرض بیش از) جرم و جنایت و برده داری" Paim اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن