برزیل تاپ 1 میلیون نفر به کروناویروس گسترش داخلی

توسط: AP | سائو پائولو | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 8:04:39 am بسیاری از شهرهای کوچکتر در برز

توسط NEWSATROPAT در 31 خرداد 1399
توسط: AP | سائو پائولو | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 8:04:39 am
Coronavirus, Brazil coronavirus cases, brazil coronavirus deaths, Brazil coronavirus data, brazil covid website, jair bolsanaro بسیاری از شهرهای کوچکتر در برزیل ضعیف تر سیستم مراقبت های بهداشتی و اساسی بهداشت که کافی برای جلوگیری از سرایت. (AP Photo/لئو کوریا)

دولت برزیل روز جمعه تایید کرد که این کشور افزایش یافته است بالاتر از 1 میلیون تایید coronavirus مورد دوم تنها به ایالات متحده است.

کشور وزارت بهداشت گفت: در مجموع در حال حاضر در ایستاده بود 1,032,913 تا بیش از 50000 از پنج شنبه. وزارت گفت: افزایش شدید شد و با توجه به اصلاحات از روز گذشته' underreported اعداد.

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro هنوز هم درصدد خطرات ناشی از این ویروس پس از نزدیک به 50 ، 000 مرگ و میر ناشی از COVID-19 در سه ماه گفت: تاثیر انزوای اجتماعی اقدامات در اقتصاد می تواند بدتر از خود بیماری.

بخوانید| Coronavirus همه گیر در برزیل است که بسیاری از فجایع در بازی

متخصصان بر این باورند که تعداد واقعی موارد در برزیل می تواند تا هفت برابر بیشتر از آمار رسمی. دانشگاه جانز هاپکینز می گوید برزیل انجام شده است به طور متوسط 14 آزمون در هر 100000 نفر در هر روز و کارشناسان بهداشت می گویند که تعداد تا 20 برابر کمتر از مورد نیاز برای ردیابی ویروس.

داده های رسمی نشان می دهد یک روند رو به پایین از این ویروس در برزیل شمالی از جمله سخت-آمار منطقه آمازون فلات در موارد و مرگ و میر در کشورهای بزرگترین شهرستانها در نزدیکی سواحل اقیانوس اطلس اما افزایش منحنی در جنوب.

در این روستا که بسیار کمتر آماده مسئولیت رسیدگی به یک بحران همه گیر است که به وضوح در حال رشد است. بسیاری از شهرهای کوچکتر را ضعیف تر سیستم مراقبت های بهداشتی و اساسی بهداشت که کافی برای جلوگیری از سرایت.

"وجود دارد بسیاری از نابرابری منطقه ای در نظام سلامت و کمبود متخصصان در داخل کشور گفت:" میگوئل لاگو, مدیر اجرایی برزیل, موسسه مطالعات سیاستگذاری سلامت که توصیه مقامات بهداشت عمومی. "است که باعث ایجاد بسیاری از مراقبت های بهداشتی بیابان با مردم رفتن در مسافت های طولانی برای دریافت توجه است. هنگام ترک بیمارستان ویروس می توانید با آنها."

بخوانید| برزیل به ایتالیا با وجود رکورد coronavirus مرگ و میر

گاو-تولید ایالت ماتو گروسو بود به سختی لمس توسط این ویروس زمانی که آن را ضربه زدن به ملت بزرگترین شهرستانها در ماه مارس است. نشسته دور از ساحل بین مرز بولیوی و برزیل برازیلیا پایتخت آن 3.3 میلیون نفر از ساکنان رهبری بیشتر زندگی عادی تا زمانی که ممکن است. اما در حال حاضر آن مردم زندگی می کنند تحت مستند و تولید گوشت ده ها تن از آلوده کارگران است.

در تنگرا دا سررا شهر 103,000 مردم در ماتو گروسو, شهردار تصمیم جمعه برای منع فروش مشروبات الکلی به مدت دو هفته به عنوان انگیزه ای برای مردم به ماندن در خانه. فابیو Junqueira گفت: اندازه گیری مورد نیاز بود پس از یک سنبله در COVID-19 موارد که پر از 80 درصد از این شهر را 54 تخت های مراقبت ويژه. این شهرستان دارای حدود 300 مورد از این بیماری به علاوه سه مرگ و میر.

در Rondonópolis تنها 300 مایل دور از تنگرا دا سررا به یک اقتصاد پر رونق مقامات بهداشت و درمان بسته به محلی بسته بندی گوشت می آمد صنعت پس از 92 مورد تایید شدند وجود دارد. شهر 144,000 ساکنان شمارش 21 مرگ و میر ناشی از این ویروس و بیش از 600 نفر. شهردار نیز تصمیم به محدود کردن فروش مشروبات الکلی.

حتی مناطق هنگامی که به عنوان نمونه از اقدامات موفق در برابر این ویروس در حال حاضر در حال مبارزه.

پورتو الگره صفحه اصلی به حدود 1.4 میلیون نفر تا به حال موفقیت در کاهش ویروس' گسترش بیش از سه ماه گذشته. اما در حال حاضر آن شهردار است و با توجه به افزایش انزوای اجتماعی اقدامات پس از ICU اشغال در شهر شروع به پریدن کرد به 80% این ماه است.

"ما در حال حاضر در حال ساخت بینی برای مدارس به" شهردار نلسون Marchezan جونیور آسوشیتدپرس گفت. "در حال حاضر روند به اعمال محدودیت."

خارج از سائو پائولو شهر پنج منطقه از حومه دولت را مجبور به بستن مغازه ها شروع شنبه به دلیل افزایش coronavirus موارد است. رژیم صهیونیستی. João Doria اعلام کرد تصمیم جمعه.

دکتر مایک رایان, سازمان جهانی بهداشت, مدیر اجرایی گفت: در یک کنفرانس خبری که برزیل نیاز به افزایش تلاش های خود برای جلوگیری از گسترش عفونت است.

"این بیماری همه گیر است که هنوز هم بسیار شدید در برزیل. من معتقدم که سلامت کارگران در حال کار بسیار سخت و تحت فشار قادر به مقابله با تعدادی از موارد است که آنها بر اساس یک روزانه" رایان گفت. "قطعا افزایش است که به عنوان نمایی می دهد که وجود دارد برخی از نشانه هایی که وضعیت ثبات است. اما ما قبل از این دیده ام در دیگر شیوع در کشورهای دیگر است."

Margareth Dalcolmo بالینی محقق و استاد پزشکی تنفسی در دولت-بودجه اسوالدو کروز بنیاد در ریو دو ژانیرو معتقد است بازگشایی در شهرهای بزرگ و ویروس سفر توسط جاده به برزیل افزوده را حفظ فشار بر این کشور و نظام سلامت است.

"خطر در داخل کشور در حال حاضر بسیار بزرگ است," او گفت:. "ما در نظام سلامت فقط نمی تواند حل جدی ترین موارد COVID در بسیاری از مکان های روستا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن