برزیل: سقوط یک کشور شناخته شده برای آن نوآورانه سیاست های بهداشت

این تصمیم در میان تعداد بسیار شایع رسوایی مربوط به موارد counterfeited داروهای جعلی از جمله قرص های کنترل تولد

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399

این تصمیم در میان تعداد بسیار شایع رسوایی مربوط به موارد counterfeited داروهای جعلی از جمله قرص های کنترل تولد است که منجر به اجتماعی بسیج از بیمار, سازمان حمایت از گروه ها و رسانه ها برای بهبود ایمنی و کیفیت دارو.

تا سال 2016 ژنریک دارو شد قیمت به طور متوسط 40 درصد پایین تر از خود را مبتکر هستند. در این مقدمه از سال 1999 Generics قانون همچنین کمک به رشد داخلی صنعت داروسازی.

تهدیدات آینده

یکی از جنبه های این دستاوردهای مشترک است که آنها اجرا شده در دولت های مختلف تحت مختلف leaderships احزاب سیاسی و ایدئولوژی است. برنامه ها و استراتژی های انجام شده بیش از یک دولت به بعد از حصول اطمینان از ادامه برنامه و توسعه بیشتر است.

دولت فعلی با Bolsonaro در راس آورده تهاجمی "اخلاقی دستور کار" بر اساس به اصطلاح سنتی و ارزش های خانواده به دولت است. با قرار دادن سکولاریسم دولت در بررسی Bolsonaro اتحاد سیاسی مفاهیمی است که ثابت کرد در مبارزه با ایدز است. برخی از نمونه ها عبارتند از: کاهش دسترسی به آموزش و پرورش بی توجهی به مسائل مربوط به جامعه و جوامع در آن سیاست های عمومی و علاقه اصطلاح "پرهیز" در محل "کاهش آسیب" در آن ملی و سیاست مواد مخدر اسناد و مدارک.

به عنوان این دموکراسی جوان هنوز فاقد قوی نهادهای مورد نیاز برای جلوگیری از به طور بالقوه جبران ناپذیر اقدامات پوپولیستی رهبر سیاسی مراقبت های بهداشتی در برزیل دارای پتانسیل برای خنثیسازی موفقیت های ساخته شده از اواسط 1980s. امروز در سیاسی سناریو برزیل باید هوشیار باشند در آن جدایی علم و سیاست است. در غیر این صورت حتی این کشور در دهه مبارزه علیه اچ آی وی/ایدز می تواند به خطر افتاده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب