برزیل گروه فشار به شکایت Prez Bolsonaro برای از بین بردن, ماسک, در حالی که اعلام کرد او Covid-19 مثبت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 4:06:46 pm Brazillian جمهور Jair Bolsonar

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 4:06:46 pm
Brazillian جمهور Jair Bolsonaro (AP Photo/Eraldo پرز فایل)

برزیل را انجمن مطبوعات خواهد شد پر کردن طرح دعوی در دادگاه در برابر رئیس جمهور Jair Bolsonaro به صورت بالقوه با به خطر انداختن زندگی یک گروه از روزنامه نگاران با برداشتن ماسک صورت در حالی که آنها مصاحبه او را در مورد خود COVID-19 تشخيص چند روز پیش.

این کشور را انجمن مطبوعات همچنین به عنوان شناخته شده ABI منتشر شد یک بیانیه رسمی که در آن ادعا کرد که Bolsonaro تا به حال نگهداری می شود کافی فاصله اجتماعی در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه که در آن او اعلام کرد که او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. در حالی که در حال مصاحبه Bolsonaro دیده می شد پشتوانه دور از خبرنگاران به حذف ماسک خود رادر تلاش برای نشان می دهد که او انجام شده بود خوب است.

"با وجود دانستن او آلوده با COVID-19 رئیس Jair Bolsonaro همچنان به عمل در یک جنایی شیوه ای و به خطر انداختن جان دیگران" ابی جمهور پائولو Jeronimo ده سوسا در بیانیه ای گفت. "در این کشور نمی تواند تماشای ادامه داد: رفتار است که فراتر از غیر مسئولانه و به منزله روشن جنایت علیه بهداشت عمومی, بدون واکنش."

همچنین به عنوان خوانده شده | Bolsonaro می شود پوستر پسر بچه برای اثبات نشده درمان ویروس

با توجه به آبی Bolsonaro نقض کرده چند بخش از کشور, قانون مجازات اسلامی, که منع هر کسی که مبتلا به یک بیماری جدی آگاهانه از انتقال این بیماری به افراد دیگر.

بلافاصله پس از کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه کنگره Marcelo Freixo هم اعلام کرد که از پر کردن طرح دعوی در دادگاه در برابر رئیس جمهور برزیل با این کشور فدرال دفتر دادستان. "رئیس جمهور نقض مقالات 131 و 132 قانون مجازات با از بین بردن و ماسک خود را در طول مصاحبه که در آن او اعلام کرد که او coronavirus" Freixo توییتی.

خبرنگاران حاضر در کنفرانس مطبوعاتی که قرار است در قرنطینه هستند و در حال آزمایش برای COVID-19 طبق گزارش. چندین وزیر که به تازگی ملاقات با Bolsonaro نیز تست شده طی چند روز گذشته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن