رئیس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro تست مثبت برای Covid-19

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: جولای 7, 2020 9:22:01 pm رئیس جمهور برزیل Jair Bolson

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: جولای 7, 2020 9:22:01 pm
رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro روز سه شنبه آزمایش مثبت برای Covid-19.

او تایید کرد که نتایج آزمون در حالی که با پوشیدن یک ماسک و صحبت با خبرنگاران در کابل در برازیلیا. "من خوب طبیعی است. من حتی می خواهم به راه رفتن در اطراف در اینجا, اما من می توانم با توجه به توصیه های پزشکی," Bolsonaro گفت: همانطور که به نقل از AP.

با توجه به بیانیه ای از ریاست جمهوری Bolsonaro در زمان این آزمون در روز دوشنبه. رسانه های محلی گزارش شده بود که او تا به حال علائم کروناویروس مانند یک تب.

Bolsonaro بارها بازی کردن تاثیر این ویروس حتی به عنوان برزیل دچار یکی از بدترین شیوع بیماری با بیش از 1.6 میلیون مورد تأیید و 65,000 مربوط به مرگ و میر با توجه به داده های رسمی در روز دوشنبه. او همچنین بارها و بارها گفت که هیچ راهی برای جلوگیری از 70 درصد از جمعیت سقوط بیمار با COVID-19 و مقامات محلی' اقدامات به تعطیل کردن فعالیت های اقتصادی در نهایت باعث بیشتر مشکلات از اجازه می دهد این ویروس به اجرای آن دارد.

برزیل و در جهان ششم پرجمعیت ترین کشور با بیش از 210 میلیون نفر است که یکی از نقاط درگیری این بیماری همه گیر.

بیش از آخر هفته به برزیل رهبر جشن ما روز استقلال این کشور سفیر ایران در برزیل و سپس به اشتراک گذاشته تصاویر در رسانه های اجتماعی نشان او را با بازوی خود را در اطراف سفیر در کنار چند تن از وزیران و مشاوران. هیچ یک ماسک عینک با وجود اینکه در محله های نزدیک.

Bolsonaro قبل از آزمایش منفی سه بار برای coronavirus پس از چند مشاوران تشخیص داده شد پس از مراجعه به رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن Mar-a-Lago, فلوریدا املاک و مارس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب