برزیل و Covid-19 فاجعه: زمان ناکجاآباد باید غلبه بر

آن را حمله یک قدرت مستقل. آنها تا به حال باز درب به گوش فشار و بی احترامی بود که به رهبری رئیس جمهور است که گف

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

آن را حمله یک قدرت مستقل. آنها تا به حال باز درب به گوش فشار و بی احترامی بود که به رهبری رئیس جمهور است که گفت: "من می توانم آن را ندارد" "من قانون اساسی". او به نظر می رسد مانند یک کاملا نامتعادل و ناسالم مرد در تلاش برای جلوگیری از یک مستند. تا به حال او را نه خطاب به هزاران نفر از خانواده هایی که از دست عزیزان خود به این ویروس. "چه شما می خواهید کاری انجام دهید ؟" او پاسخ داد. "من یک قبرکن" او گفت:.

وزیر بهداشت نلسون Teich بود بیشتر درگیر در سلامت کسب و کار از کار او به عنوان یک دکتر پزشکی. مدت کوتاهی پس از مصرف اتاق کار وزیر جدید را رد کرد و مقامات ارشد و منصوب هفت افسران نظامی به موقعیت های استراتژیک در وزارت. همان وزیر آموخته در یک کنفرانس مطبوعاتی که رئیس جمهور را امضا کرده بود حکم بدون مشورت با او که اعلام صنعتی و فعالیت های ساخت و ساز به عنوان اساسی به عنوان به خوبی به عنوان آرایشگری, آرایشگری و سالن های ورزشی.

به عبارت دیگر وزیر نبود اداره بیماری همه گیر. Teich به طول انجامید کمتر از یک ماه در دفتر. وجود دارد در حال حاضر 12 خدمت پرسنل نظامی در وزارت بهداشت و درمان و هشت انتظار می رود بیشتر به منصوب شود; به طور کلی ادواردو Pazuello یک مرد نظامی با تجربه در منطقه به عنوان سرپرست. Bolsonaro با استفاده از قدرت خود برای تحریم فرمانداران سیاست این استدلال که برزیل "به رشد" بر میدارد دعوا در رسانه های اجتماعی حضور anti-مستند تظاهرات روزانه بیشتر از زمان بدون ماسک و بدون احترام اجتماعی فاصله اقدامات توهین مطبوعات و فریاد در روزنامه نگاران گفتن آنها را به نگه داشتن دهان خود را بسته است. وجود دارد یک روند ثابت و بی ثباتی نهادهای دموکراتیک در کشور است. هرگز شده است وجود دارد بسیار ابتذال خشونت و پرخاشگری.

در همان زمان Bolsonaro فاصله خود را از این حزب را که او را به قدرت اجتماعی حزب لیبرال (PSL) و تلاش برای ایجاد یک حزب جدید. از آنجا که او نمی باید خود را اکثریت در کنگره او متفقین خود را با فاسد ترین بخش از به اصطلاح centrão (مرکز) که مردم او را همیشه محکوم کرد به عنوان بسیاری از "فاسد" بخش از برزیل برد.

او در حال حاضر مذاکره با دفتر موقعیت با سیاستمدارانی که در زندان بودند تا زمانی که به تازگی یک عمل آورده به نور زمانی که سرجیو مرو چپ دولت در ماه آوریل است. استعفای سابق گدازه Jato قاضی منجر به تحقیق و تفحص از Bolsonaro توسط دیوان عالی کشور: مرو متهم Bolsonaro از بین بردن رئیس پلیس فدرال به منظور به دست آوردن دسترسی به موارد مربوط به افراد نزدیک به او از جمله فرزندان خود را.

در حال حاضر آینده Bolsonaro در دست قوه قضائیه و مقننه بنابراین ما به احتمال زیاد برای دیدن یک قطبش Bolsonaro با این دو قدرت. هر روز در برازیلیا, Bolsonaro سازماندهی تظاهرات کوچک که افزایش حضور و غیاب در روزهای یکشنبه برای درخواست بسته شدن کنگره و دیوان عالی کشور است.

PS: چگونه می توانم شما ببینید برزیل باقی مانده است ؟ Lula da Silva است به طور موقت از زندان بدون رهبری جدید پدید آمده...

سمت چپ شده است بسیار تقسیم شده و برای مدت زمان طولانی در حال حاضر. ما حتی می توان گفت که دموکراتیک اردوگاه تقسیم شده است. این آشکار بود در دور دوم انتخابات که Bolsonaro مواجه حداد. وجود دارد چندین نامزدها از اولین دور مانند چیرو گومز دموکراتیک حزب کارگر [PDT] که را پشتیبانی نمی کند و حداد. یا (رئیس جمهور سابق) Fernando Henrique Cardoso.

از لحظه ای که در سمت چپ نمی تواند پیدا کردن راه خود را. وجود احزاب در واقع بیشتر به سمت چپ مانند سوسیالیسم و حزب آزادی (PSOL) است که بسیار خوب مجلس و عملکرد و همچنین برزیل حزب سوسیالیست است که سازماندهی مجدد خود در مقیاس ملی است. در میان بهترین congresspeople امروز مارسلو Freixo از PSOL که مبارزه با شبه نظامیان در ریو دو ژانیرو و الساندرو مولون که در سمت چپ حزب کارگران به دلیل عدم انتقاد از خود. این چپ است که هنوز هم بسیار تقسیم شده است.

برای مثال امروز وجود دارد 36 درخواست برای استیضاح در برابر Bolsonaro برای جنایات مسئولیت و انسداد عدالت; هیچ یک از آنها ثبت شده توسط حزب کارگران. در همان زمان آن است که درست است که بسیاری از تحلیلگران و نمایندگان مجلس می گویند حذف او از دفتر امروز بسیار بعید است. اما مرو خروج و اتهامات علیه رئیس جمهور پشتیبانی تماس بگیرید برای استیضاح که به تدریج به دست آوردن حمایت بیشتر.

پس گفت که امروز برزیل تقسیم شده است در سراسر سه خطوط مختلف: یک سوم است که bolsonaristaیک سوم است که lulista و یک سوم آن را شناسایی نمی کند و با هر کدام به شیوه ای سازگار. لولا در این لحظه باید محتاط خود را با اظهارات اما روشن است که او نه حمایت از وحدت چپ.

به تازگی او آمد به می گویند که Bolsonaro "است و نه واجد شرایط به عنوان یک انسان به ریاست یک کشور" اگر چه او قبلا تاسف بیانیه ای که Bolsonaro حق تغییر رئیس پلیس و دخالت در پلیس فدرال است که در قانون اساسی حق رئیس جمهوری.

PS: چگونه است Bolsonaro در میان بحران با توجه به استعفای Sergio مرو?

مرو استعفای شد یک ضربه به Bolsonaro. او از دست داده پشتیبانی از بیشتر تحصیل کرده و ثروتمند بخش است. که گفت: او را حفظ بسیار وفادار پایه 20 ٪ تا 25 ٪ از جمعیت که آماده هستند تا به خیابان برای دفاع از او "در برابر کمونیسم". و ما همچنین باید به یاد داشته باشید که او به حمایت از نیروهای مسلح.

در گذشته چند هفته Bolsonaro به خیابان ها ریختند و چندین بار گفت که "کنگره باید تعطیل," که "STF باید تعطیل," "نیروهای مسلح ما از طرف" "آنها با مردم" و غیره. در هفته اول ماه مارس وزیر دفاع منتشر شده گفت: توجه داشته باشید که "نیروهای مسلح در دفاع از حاکمیت قانون و قانون اساسی".

اما با توجه به حدی است که نظامی بخشی از دولت آن را یا مجبور به ترک دولت و یا دفاع از آن است. با وجود درخواست های متعدد برای استیضاح, Bolsonaro همچنان به یک پایه محکم در رسانه های عمومی و در میان پایین رتبه بندی اعضای مسلح و نیروهای امنیتی. بخش بزرگی از این نیروها انجیلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب