برینرد مرد به اتهام کمک به شروع مینیاپولیس پلیس ایستگاه آتش در طول شورش

آمریکا وکیل اریکا H. MacDonald سه شنبه 16 ژوئن اعلام کرد در انتشار اخبار از اتهامات عنوان شده علیه دیلن شکسپیر

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399

آمریکا وکیل اریکا H. MacDonald سه شنبه 16 ژوئن اعلام کرد در انتشار اخبار از اتهامات عنوان شده علیه دیلن شکسپیر رابینسون. رابینسون دستگیر شد یکشنبه در کلرادو ساخته شده و ظاهر اولیه خود بعد از ظهر سه شنبه قبل از دادرس قاضی N. رید Neureiter در ایالات متحده دادگاه منطقه در دنور.

با توجه به اتهامات در این شکایت در شب 28 مارس در مینیاپولیس اداره پلیس 3rd حوزه تاخت و تاز کردن شد و به شدت آسیب دیده و با توجه به خرابکاری و آتش سوزی. محققان شناسایی متعدد جداگانه, آتش سوزی آغاز شده در ساختمان است. نظارت تصویری و فیلم از 3 حوزه را نشان می دهد دو نفر روشنایی یک بطری آتش زا و پرتاب آن را در ساختمان است. یکی از افراد دیده می شود پرتاب دوم کوکتل مولوتف در ساختمان. محققان با اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره را شناسایی رابینسون در نظارت تصویری.

با توجه به شکایت ع محققان بررسی تصویری ارسال شده در رابینسون حساب اسنپ چت است که نشان می دهد حداقل یک فرد ظاهر می شود برای ایجاد یک کوکتل مولوتف در حالی که چند ناشناس صدای ارائه دستورالعمل در مورد چگونگی ساخت این دستگاه است. در این ویدئو رابینسون تایپ نظرات متعدد از جمله "این بچه ها هرگز ساخته شده مولوتف... Rookies" و "ما نیاز به بنزین است." محققان به بررسی یکی دیگر از اسنپ چت تصویری است که در آن رابینسون می توان تنظیم یک آتش سوزی در یک پله داخل سوم حوزه.

Dylan S. Robinson (left), appears to light an incendiary device in this image taken from the Minneapolis Police Department third precinct surveillance video from May 28, the U.S. Attorney's Office alleges in the complaint filed against Robinson. The image was submitted in the criminal complaint filed against Robinson. The U.S. District Court in Minnesota is prosecuting the case.

دیلن S. رابینسون (سمت چپ) به نظر می رسد به نور آتش زا دستگاه در این تصویر گرفته شده از مینیاپولیس پلیس بخش سوم حوزه نظارت تصویری از مارس 28 ایالات متحده دفتر دادستان مدعی در شکایت علیه رابینسون. تصویر ارسال شده بود در شکایت کیفری علیه رابینسون. ایالات متحده دادگاه منطقه ای در مینه سوتا است و پیگرد قانونی در این مورد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در 10 ژوئن یک ایمیل فرستاده ع و گفت: فرد در این عکس که مقامات فرستاده بود در آتش سوزی شد رابینسون. او توضیح داد رابینسون بود از برینرد منطقه و با او آشنا شد و با او در این شکایت اعلام کرد. او نخواست نامش فاش شود گفت رابینسون حذف تصاویر از Facebook account. او گفت: رابینسون همچنین به نوشته او "هم AutoZone" و تا به حال نوشته شده فیلم در اسنپ چت. در طول شورش در مه 27, the AutoZone ساختمان سراسر از مینیاپولیس حوزه به زمین سوخته بود.

با توجه به شکایت رابینسون با حضور Pillager منطقه مدرسه منشور در Pillager, Minn., برای یک زمان کوتاه.

در شب 12 ژوئن محققان واقع رابینسون در منطقه دنور و او را دستگیر کردند یکشنبه در کلرادو.

با توجه به سوابق دادگاه رابینسون در حال حاضر در مشروط شدن در Crow Wing County برای چهارم-در اختیار داشتن درجه یک phencyclidine/توهم زا محکومیت. رابینسون نیز محکوم شده است از خرده بزه و بزه ترافیک و پارکینگ نقض حقوق بشر در, Crow Wing, رامزی و Hennepin شهرستان.

در اشاره به رابینسون زمان آزادی مشروط خود را مشروط عامل از محققان گفت: او قرار است به متن او هر شنبه برای تایید محل سکونت خود را و است که او در حال تحصیل در درمان مواد مخدر. آخرین باری که عامل صحبت با رابینسون مارس 20. در طول تبدیل رابینسون عامل پرسید: در مورد عواقب بالقوه اگر او متوقف شد, حضور در, دارو و درمان, و او می خواست به حرکت به دنور شکایت کیفری اعلام کرد.

از ع و اف بی آی اصرار به گزارش مشکوک آتش سوزی, استفاده از مواد منفجره و یا خشونت اعمال مخرب در ارتباط با ناآرامی های اخیر. هر کسی با اطلاعات به طور خاص مربوط به سومین حوزه آتش و یا کسب و کار دیگر آتش سوزی در شهرهای دوقلو می توانید تماس بگیرید 888-ع-راهنمایی و یا 888-283-8477 ایمیل ATFTips@atf.gov و یا ارسال اطلاعات به صورت ناشناس از طریق ReportIt.com. علاوه بر آتش سوزی, FBI است که به دنبال افرادی که ممکن است تحریک و یا ترویج خشونت از هر نوع. هر کسی که با مواد دیجیتال و یا راهنمایی می توانید تماس بگیرید 800-CALLFBI یا 800-225-5324 و یا ارسال تصاویر و یا فیلم ها در FBI.gov/violence.

This Facebook video allegedly shows Dylan S. Robinson setting a fire inside the Minneapolis Police Department third precinct May 28. During the course of the investigation, law enforcement reviewed publicly available social media accounts including YouTube, Facebook, Instagram, Snapchat and TikTok.

این Facebook تصویری گفته می دیلن S. رابینسون تنظیم یک آتش سوزی در داخل مینیاپولیس پلیس بخش سوم حوزه مارس 28. در طول دوره بررسی اجرای قانون بررسی در دسترس عموم حساب های رسانه های اجتماعی از جمله YouTube, Facebook, Instagram, Snapchat و Infinite.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب