براد Dokken ستون: روسو نوجوانان را سرگرم کننده به اشتراک گذاری اشتیاق خود را برای خارج از منزل با چهار در خارج از منزل در Instagram و یوتیوب

چهار منزل – به عنوان آنها تماس بگیرید و آن این است که "چهار دوستان در خارج از منزل": تاکر Lundgren, 17; گرم Lo

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399

چهار منزل – به عنوان آنها تماس بگیرید و آن این است که "چهار دوستان در خارج از منزل": تاکر Lundgren, 17; گرم Lovgren, 16; جیک Wensloff, 16; و آدم Weiland, 15. به تاریخ آنها نزدیک به 830 followers on Instagram و 217 پیروان در یوتیوب.

در طول سال های اخیر, چت تصویری, Lundgren, Lovgren و Wensloff صحبت در مورد چهار در خارج از منزل آغاز شد که در سال 2017 به عنوان یک پیام به گروه آنها به نام "ماهی خدمه."

"سپس ما همه با هم و شروع به ماهیگیری و چهار منزل آمد در اطراف" Lovgren گفت.

Jake Wensloff (from left), Tucker Lundgren and Gram Lovgren of Roseau, Minn., talk about their social media venture, Quad Outdoors, during a recent video chat. Not pictured is the fourth member, Adam Weiland. (Photo/ Brad Dokken, Grand Forks Herald)

جیک Wensloff (از سمت چپ) تاکر لاندگرن و گرم Lovgren از روسو, Minn., بحث در مورد رسانه های اجتماعی خود را سرمایه گذاری, چهار, خارج از منزل, در طول سال های اخیر, چت تصویری. نه در تصویر چهارم, عضو, آدم Weiland. (عکس/ براد Dokken, چنگال بزرگ هرالد)

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در بخشی از مینه سوتا که در آن شکار و ماهیگیری یک راه زندگی, خارج از منزل چهار خدمه فراوانی از خارج از منزل فرصت در دست است و آن را منعکس شده در یوتیوب و Instagram photos.

دریاچه جنگل ویژگی های برجسته در محتوای خود را به عنوان نشانی از روسو رودخانه انشعاب از رودخانه که جریان را از طریق روسو. چهار در خارج از منزل در حال حاضر دارای 24 ویدئوها در یوتیوب آن کانال و هدف این تابستان به پست بیشتر به طور منظم Lundgren می گوید شاید به عنوان اغلب به عنوان یک بار در هفته "اگر ماهیگیری خوب است."

به عنوان قدیمی ترین عضو خدمه و برای اولین بار به یک گواهینامه Lundgren شد و راننده برای شاخه های ویدئویی که در زمان آنها را خارج روسو محدوده شهر در تابستان گذشته; Lovgren و Wensloff کردم مجوز خود را در ماه ژانویه است.

"در تابستان گذشته بود که نوع سخت برای به دست آوردن و به طور منظم پست به دلیل تنها یک از ما تا به حال ما مجوز این نوع سخت رفتن از جایی به جای دیگر اگر او نمی تواند آن را" Wensloff گفت. "ما فقط شروع به دوچرخه سواری در اطراف شهر با میله های ما و رفتن به ماهیگیری."

به لطف گوشی های هوشمند و دوربین های GoPro همیشه وجود دارد یک راه برای شلیک تصویری وقتی که فرصت ناشی میشود. پسران نیز یک هواپیمای بدون سرنشین است که می افزاید: حتی بیشتر دیدگاه خود را به هوای آزاد, ماجراهای.

بدون شک کار خود را تحت تاثیر قرار است توسط یوتیوب ماهیگیری ستاره مانند هارون Wiebe از "جدا نشده ماهیگیری" شهرت و جی زیمنس کانادا ماهیگیران تفننی که در واقع مجموعه ای از استاندارد طلا برای کیفیت ماهیگیری خود را محتوا است.

"هر زمان که ما یک فرصت برای خارج شدن و رفتن به ماهیگیری ما را به دوربین و ضبط یک کمی" گفت: Wensloff که ویرایش فیلم خام با استفاده از iMovie به ویرایشگر ویدئو در مک بوک خود را.

این ویدئو با این اردک که فرود در قایق خود را در حالی که آنها شکار آب گرفتگی زمین های کشاورزی در پاییز گذشته در مورد آنها می گویند. دیگر misadventures شامل گیر شدن با ستاره قطبی رنجر و از دست دادن یک میله ماهیگیری که مگس ها از قایق بیرون.

شاید به یاد ماندنی ترین لحظه هر چند رخ داده است در ماه فوریه در یک پیک ماهیگیری شلیک در دریاچه جنگل در نزدیکی Warroad, Minn., هنگامی که کسب و کار از یون باتری یخ دیلم آمد کردن قدرت سر و چرخید به پایین دریاچه در حالی که Wensloff حفاری شد.

به عنوان شانس آن را داشته باشد, دیگر, دوست, دوست Skylar Thingvold فقط اتفاق افتاده به تیراندازی تصویری که اشتباه رخ داده است.

دیدن است که قطعا باور.

"من حفاری کردن این سوراخ و پیچ باید محروم کردن به نحوی که آن را نگه می دارد به تیغه" Wensloff می گوید در این ویدئو. "چگونه است که حتی اتفاق می افتد ؟ من قسم می خورم این است که در صحنه."

تراژدی تبدیل می شود به پیروزی بعد از آن در فیلم زمانی که لاندگرن و Thingvold یک سفر سریع به ساحل و در نزدیکی ماروین صفحه اصلی مرکز برای خرید یک طول طناب و سنگین آهنربا است که اجازه می دهد تا آنها را برای بازیابی مته تیغه از ته دریاچه.

چگونه می توانم یک 4 پا دیلم سانتا از طریق 8 اینچ سوراخ در یخ ؟

با دقت بسیار به عنوان این ویدئو را نشان می دهد.

شما می توانید این مسائل.

های اخیر خود تصویری ثبت شد در مینه سوتا, ماهیگیری, درب بازکن, زمانی که Lovgren گره خورده است به یک ماهیان خاویاری در حالی که ماهیگیری walleyes با Wensloff و لاندگرن در Rainy River. آنها می خواهم تلاش برای ماهیان خاویاری زودتر و زننده با موفقیت و به طوری که آنها تغییر به خود سبکتر انواع مختلف اردک ماهی دنده Lovgren گفت.

"ما تا به حال داده شده به صورت روز و تا به حال کاهش یافته است ما انواع مختلف اردک ماهی jigs و شاید امیدوار بودند برای ابتلا به یک مکنده و یا انواع مختلف اردک ماهی," او گفت:. "من فقط آنجا نشسته بودم روی گوشی من میله در یک دست. ما در ابتلا به, خورد دیک در هر حال حاضر و پس از آن ما تا به حال گرفتار یکی از انواع مختلف اردک ماهی.

"من فقط قدم زدن از طریق Instagram در گوشی من و من کردم یکی دیگر از نیش می زنند. من مجموعه ای از قلاب و میله تقریبا پرواز کرد از دست من و آن را مانند, 'اوه این یکی از بزرگ است.' "

کرگدن اندازه گیری 59 اینچ و آنها موفق به زمین آن را در قایق های کوچک – بدون خالص کمتر – پس از یک نبرد است که به طول انجامید 15 تا 20 دقیقه.

"جیک (Wensloff) بود شانه عمیق در تلاش برای خرس آغوش گرفتن چیزی و آن را به بیرون از آب" Lovgren گفت. "من تا به حال کشیدن مجموعه ای بسیار سست چون من فقط عصبی است."

با تعطیلات تابستان در دست مطالب در شیر شامل سفرهای کمپینگ و شاید برخی از چند قسمت فیلم Lundgren می گوید.

در نهایت آنها می خواهم به زمین برخی از حامیان مالی مانند کالاهای ورزشی فروشگاه ها و یا مقابله با تولید کنندگان برای حمایت از سرمایه گذاری خود را.

"ما به آن نگاه کرد کمی, اما ما واقعا نمی دانند که چگونه به آن را انجام دهد, من حدس می زنم" Lundgren گفت.

در حال حاضر آن را همه چیز در مورد داشتن سرگرم کننده و بیشتر از تابستان تعطیلات و مشاغل به حمایت های خود عادت. وجود دارد مقدار زیادی از زمان به نگرانی در مورد کسب و کار دارد.

Lovgren مادر جنی هانسون می گوید او نمی تواند "بسیار شگفت زده" برای دیدن آنها را در نهایت به عنوان راهنما و یا با شبیه مشاغل خارج از منزل. در حال حاضر او می گوید: آنها چاپ صفحه خط خود را از محصولات از جمله کن و لباس است که در دسترس از طریق خود Instagram صفحه و همه آنها را نجات داد تا خود را به خرید و قایق های ماهیگیری.

محلی آنها ایجاد کرده ایم کاملا زیر.

"من واقعا تحت تاثیر قرار با عزم و شکیبایی" هانسون گفت. "من یک مادر هستم, بنابراین من باید به افتخار, اما من فکر می کنم آنها انجام داده ایم بسیار خوبی برای نوجوانان است."

  • در وب:

Youtube.com (جستجو برای چهار, خارج از منزل).

Instagram.com/quad.outdoors.

Dokken گزارش در خارج از منزل. او را در (701) 780-1148, (800) 477-6572 ext. 1148 و یا ارسال ایمیل به bdokken@gfherald.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن