شکارچیان فضل ممکن است نیاز به پیگیری کردن راننده با متهم در حال اجرا بیش از فارگو آشپز

FARGO — یک زن متهم در حال اجرا بیش از یک آشپز محلی در مرکز شهر فارگو شکست خورده به نظر می رسد در دادگاه دوشنب

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399

FARGO — یک زن متهم در حال اجرا بیش از یک آشپز محلی در مرکز شهر فارگو شکست خورده به نظر می رسد در دادگاه دوشنبه, جولای 13, و در حال حاضر پیدا کردن او ممکن است از چپ به فضل شکارچیان با توجه به Cass County وکیل دولت ،

Pryscilla Shantyl Littleswallow, 31, بنا به گزارش ها بیش از زد جو Swegarden در حدود 2 a. m. Aug. 12, 2018, با توجه به اسناد دادگاه. او التماس کرد گناه نیست به اتهام بزه از تشدید رانندگی بی پروا اما برنامه ریزی شده بود به تغییر تقاضای دوشنبه.

Littleswallow 10000 $پول نقد وثیقه لغو شده است و Cass County وکیل دولت و حتی خود او وکیل علامت Beauchene نمی دانم که در آن او است.

"بدون شک به قید وثیقه ضامن ارسال خواهد شد خود مردم و یا قرارداد با یک شکارچی فضل را امتحان کنید و او پیگیری کردن. و ما می دانیم که از سوابق عمومی است که او موفق به نشان می دهد تا در دادگاه قبل از" دستیار Cass County وکیل دولت Ryan Younggren گفت: پس از شنیدن.

با توجه به 2019 حادثه گزارش "شاهدان اظهار داشت: راننده شتاب زده جو باعث او را به سقوط و رفتن زیر خودرو. شاهدان اظهار داشت: راننده معکوس بیش جو کردم از وسیله نقلیه خود را و نگاه در جو در زمین است. چندین شاهد اعلام مشکوک گفت: "این تقصیر من نیست" و سپس رو به عقب به وسیله نقلیه خود را و فرار کرد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب