بوتسوانا بررسی مرگ مرموز از بیش از 350 فیل مانع COVID-19

توسط: PTI | ژوهانسبورگ | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 6:22:22 pm ناگهانی مرگ و میر دسته جمعی از فیل ها

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399
توسط: PTI | ژوهانسبورگ | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 6:22:22 pm
Chhattisgrah elephant death, Pregnant elephant dead, Chhattisgrah news, Indian express ناگهانی مرگ و میر دسته جمعی از فیل ها که دانشمندان به نام حفاظت از فاجعه بودند خال خال در طی یک نظر سنجی های هوایی در اوایل ممکن است. (بازنمودی)

آفریقای جنوبی کشور بوتسوانا است که در تلاش برای بررسی دلایل مرگ و میر مرموز از بیش از 350 فیل ها در دلتای اوکاوانگو طبیعت رزرو.

مقامات در بوتسوانا در صفحه اصلی به یک سوم از آفریقا رو به کاهش جمعیت فیل در حال تلاش برای ارسال نمونه ها برای تجزیه و تحلیل به سازمان های بین المللی برای تعیین علت مرگ و میر به دلیل عدم پرواز به دلیل COVID-19 مستند در منطقه است.

ناگهانی مرگ و میر دسته جمعی از فیل ها که دانشمندان به نام حفاظت از فاجعه بودند خال خال در طی یک نظر سنجی های هوایی در اوایل ممکن است.

تعداد فیل مرده را پس از افزایش به بیش از 350 بسیاری از آنها نزدیک به حفره های آب که باعث شد پیشنهادات خود را که آنها ممکن است فوت کرده اند از مسمومیت. اما دانشمندان دیگر اشاره کرد که اگر آب بود و در واقع مسموم را کشته اند و دیگر حیوانات به عنوان به خوبی.

کارشناسان محلی در حال حاضر حکومت سياه زخم به عنوان یک علت احتمالی پس از حدود 100 فیل در اثر بیماری که سال گذشته است.

"برخی از فیل های ما مشاهده در حال حرکت بودند مورد در محافل در یک نوع از نیمه آگاهانه راه فقط قبل از سقوط و نابودی فورا" یک ناشناس خلبان درگیر در نظرسنجی های هوایی در رسانه های محلی گفت.

دانشمندان بر این باورند که ممکن است عصبی علت مرگ و میر به دلیل این.

مقامات همچنین حکومت غیر قانونی شکار توسط شکارچیان عاج چیزی است که دلیلی برای نگرانی در منطقه به عنوان لاشه به حال خود tusks دست نخورده زمانی که آنها حذف شده توسط مقامات دولتی.

اياد در همسایه نامیبیا و آفریقای جنوبی که هر دو نیز قابل ملاحظه فیل جمعیت در ذخایر مرز بوتسوانا اند اشاره کرد هر گونه شبیه مرگ.

بوتسوانا دارای بزرگترین فیل جمعیت گفته می شود که بیش از 130,000.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن