بوریس جانسون می گوید بریتانیا تظاهرات 'ربوده شده توسط افراطیون'

توسط: | به روز شده: 13 ژوئن 2020 2:44:53 pm یک قاره به شمار, در مقابل جنگ جهانی دوم زنان یادبود برگ

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399
توسط: | به روز شده: 13 ژوئن 2020 2:44:53 pm
george floyd protests, UK protests, george floyd protests london, george floyd protests UK, boris johnson یک قاره به شمار, در مقابل جنگ جهانی دوم زنان یادبود برگزاری یک پلاکارد در طول یک زندگی ماده تظاهرات در لندن در روز جمعه. (AP)

چندین مجسمه در لندن سوار شد تا روز جمعه به عنوان انتظار می رود مقامات ضد نژادپرستی تظاهرات را بیش از آخر هفته. تظاهرات در انگلستان بخشی از یک واکنش جهانی به مرگ جورج فلوید, گزارشی مرد در حالی که در بازداشت پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیس.

مقامات حصار چندین مجسمه در میدان پارلمان از جمله بنای یادبود نلسون ماندلا و آبراهام لینکلن و همچنین نزدیکی تهی گور یک بنای یادبود برای بریتانیا در جنگ مرده است.

معترضان در انگلستان به نام برای بررسی مجدد به چه تاریخی این کشور میراث نژادپرستی شده است مشخص شده در فضاهای عمومی.

این امر منجر به تماس برای حذف مجسمه بناهای تاریخی خیابان و ساختمان نام بزرگداشت شخصیت های تاریخی از بریتانیا استعمار.

این نیز منجر به خرابکاری چندین مجسمه ها و بناهای تاریخی از جمله این که از سابق در جنگ جهانی دوم نخست وزیر وینستون چرچیل.

پلیس نگرانی در مورد امکان ضد نژادپرستانه و راست معترضان جمع آوری و احتمالا برخورد. مقامات قول داده اند که یک "قوی" پاسخ به خرابکاری و خشونت نیز از مردم خواست در خانه بمانند.

"افراطی راست گروه که مدافع نفرت و بخش در حال برنامه ریزی ضد تظاهرات که بدان معنی است که خطر ابتلا به اختلال بالا است" شهردار لندن صادق خان گفت.

جانسون: 'ما نمی توانیم ویرایش گذشته'

نخست وزیر بوریس جانسون در روز جمعه شدت انتقاد کرد و در برابر خرابکاری در نقاشی مجسمه و گفت: جنبش اعتراضی شده بود "متاسفانه ربوده شده توسط افراط گرایان قصد خشونت است."

"این است که پوچ و شرم آور است که این بنای یادبود ملی باید امروز در خطر حمله خشونت آمیز معترضان" جانسون در توییتر نوشت.

"ما نمی توانیم در حال حاضر سعی کنید برای ویرایش یا سانسور گذشته ما است. ما نمی توانیم وانمود به تاریخ های مختلف," او گفت:.

جانسون نوشت که یک بیوگرافی در چرچیل اعتراف کرد که در زمان جنگ نخست وزیر "گاهی اوقات بیان نظرات که بودند و هستند و ما قبول نداریم امروز." اما او افزود که چرچیل "یک قهرمان بود و او به طور کامل سزاوار امید او."

چرچیل است که احترام بسیاری را در انگلستان به عنوان مردی که به رهبری این کشور به پیروزی در برابر آلمان نازی است.

اما او همچنین ابراز نژادپرستانه و ضد یهودی انداز و منتقدان را سرزنش او برای انکار مواد غذایی به هند در طول سال 1943 قحطی که در آن بیش از 2million نفر کشته شدند.

نه فقط چرچیل

بحث بر سر مجسمه در انگلستان لگد پس از معترضان در بریستول پاره کردن و پرتاب به رودخانه مجسمه ادوارد Colston که ثروت در قرن 17 از تجارت برده.

در بننککبورن مرکزی اسکاتلند معترضان نیز مخدوش یک مجسمه به پادشاه رابرت بروس متهم مردی که چراغ اسکاتلندی به پیروزی در برابر زبان انگلیسی در 1314 نژادپرست بودن.

ساکنان در لیورپول پنی لین بود که جاودانه در بیتلز 1967 آهنگ پاک گرافیتی daubed در خیابان نشانه هایی است که آن را پس از نام یک تاجر برده.

در دانشگاه کمبریج محیط زیست و مخالفان تخریب یک بنای یادبود پنجره تجلیل ژنتیک و آمار رونالد فیشر که او نیز طرفدار اصلاح نژاد.

در پاسخ به این داد و بیداد, لندن گای و سنت توماس " بیمارستان اعلام کردند که با حذف دو مجسمه در محل خود از جمله که آن بانی خیر توماس مرد چون از لینک های خود را به برده داری.

فعالان گفت: به جمعیت منابع لیست از بیش از 60 مجسمه ها و بناهای تاریخی در سراسر بریتانیا است که آنها می گویند "جشن برده داری و نژاد پرستی" و باید حذف شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب