بوریس جانسون ممکن است یاد بگیرند که جنگ همیشه نمی توان رهبران محبوب

خیلی بیشتر اخیر عراق جنگ بود قابل اهمیت سیاسی در هر دو بریتانیا و ایالات متحده. در انگلستان یکی از نشانه های ج

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399

خیلی بیشتر اخیر عراق جنگ بود قابل اهمیت سیاسی در هر دو بریتانیا و ایالات متحده. در انگلستان یکی از نشانه های جنگ شد و در مراسم تشییع جنازه corteges رانده شده از راف لینهم از طریق ووتن بست حمل اجساد زنان و مردان جوان کشته کل غمگین صفوف نشان داده شده است پس هر هفته در تلویزیون ملی. تعداد کشته در هشت سال انگلیسی, درگیری کوچک بودند 182 در همه, اما تاثیر بر خلق و خوی عمومی همراه با شدید سیاسی اختلاف نظر داشتند یک اثر ماندگار.

در ایالات متحده از آن بسیار متفاوت بود. تقریبا از شروع دولت جورج دبلیو بوش انجام بهترین خود را برای به حداقل رساندن این گزارش از مرگ و میر با رسانه ها نگه داشته و به دور از ورود مکرر از تابوت در پایگاه نیروی هوایی اندروز. به جای تاثیر افزایشی بود. در طول جنگ به عنوان یک کل ما از دست داده 4,200 سربازان اما دیدم برخی از 30000 نفر به طور جدی زخمی شدند. به دلیل زره بدن, میدان جنگ تروما کنترل و سریع مصدوم تخلیه برای هر زندگی از دست داده و حداقل هفت نفر را زنده بماند; اما بسیاری از بازماندگان در حال تغییر زندگی صدمات از جمله از دست دادن اندام و شدید گلو, چهره, گلو, روده و دستگاه تناسلی آسیب های برخی از نیاز های زندگی 24/7 مراقبت.

در سال 2008 و پایان بوش در انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد, دانش شخصی از مردم کشته و یا زخمی حق در سراسر کشور است. این یکی از دلایلی است که چرا باراک اوباما می تواند در مبارزه انتخابات ریاست جمهوری در عراق به عنوان یک بد 'جنگ' نیاز به خروج زود هنگام.

تلخی

یا نه انگلستان می شود و دوم (و سوم) COVID-19 موج مرگ و میر در حال حاضر راه فراتر از رقم رسمی از 40,000 و به خوبی می تواند در نهایت دو برابر آن خواهد بود که بیش از دو برابر تعداد غیرنظامیان کشته شده در انگلستان در کل شش سال از جنگ جهانی دوم است. غلیان احساسات جامعه اقدام و همکاری و پشتیبانی شده است فوق العاده ای برای دیدن, اما نیز وجود خواهد داشت یک احساس تلخ از یک دولت است که اجازه دهید این کشور و یک حس است که بسیاری از هزاران نفر از مردم هنوز هم با ما بود اما برای دولت بی کفایتی و سوء مدیریت.

علاوه بر این که موقعیت قبل از فوق العاده رفتار Dominic کامینگز آمد به نور و همچنین واکنش قابل توجه از بوریس جانسون. این منجر به خشم و خشم حق در سراسر طیف سیاسی کشور و در نتیجه درک " یک قانون برای نخبگان و دیگری برای بقیه از ما. "آیا من می گویم نه به عنوان من" خطرناک است سرود در بهترین زمان اما آن را مناسب ارزیابی است که آن را طولانی عمر فوری رسانه های طوفان. با این همه مرگ و میر و عزادار آن خواهد شد که تاثیر ماندگار است که جانسون نمی شود قادر به لرزش خاموش است. خود را 'جنگ' ممکن است به نوبه خود قطعا شمشیر دو لبه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن