پاداش برای داکوتای شمالی کارکنان دولت آمار رکورد با وجود فرماندار تماس برای کمربند سفت

سازمان های دولتی پرداخت بیش از $625,000 از طریق یک "عملکرد پاداش" برنامه بیش از که به تازگی پایان سال مالی به

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399

سازمان های دولتی پرداخت بیش از $625,000 از طریق یک "عملکرد پاداش" برنامه بیش از که به تازگی پایان سال مالی به یک انتخاب بخشی از کارکنان دولت با توجه به سوابق به دست آمده توسط انجمن اخبار سرویس. کل پرداخت پاداش در اصل گزارش آسوشیتد پرس شامل پرداخت از $20,000 بیش از سال گذشته است.

پاداش بخشی از شایستگی مبتنی بر برنامه است که قدمت آن 20 سال است. فردی سازمان داده می شود و تشخیص اینکه آیا در این برنامه شرکت کنند و کسی که به پاداش. بسیاری از سازمان ها توسط آن قسم می خورم اما دیگران آن را به عنوان ناعادلانه است.

دفتر مدیریت و بودجه مدیر جو Morrissette در دفاع از برنامه جایزه در مصاحبه. "اگر این حفظ یک کارمند آن را احتمالا برای خود پرداخت می شود," او گفت:. و در حالی که آخرین جایزه پرداخت شد بزرگترین در برنامه تاریخ Morrissette اشاره کرد که این یک انتظار دست انداز از دولت و قوه مقننه مطرح فرد پاداش کلاه از $1000 به $1500 در طول سال 2019 جلسه.

Morrissette همچنین استدلال کرد که "این یک کمی از تاسف و تاب" به کراوات این پاداش برای آینده قانونگذاری دوساله. "ما بزرگترین بودجه موضوع است که واقعا بلندی برای آینده دوساله," او گفت:, و اضافه کرد که "این پاداش ندارد و هیچ گونه تاثیری بر روی آن است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در میان این دفاتر که توزیع پاداش پرداخت در این سال شد و دفتر مدیریت و بودجه که به 48; نیروی کار ایمنی و بیمه که به 83; بخش حمل و نقل که به 97; و فرمانداری که به تنها سه.

در مجموع از 25 سازمان های شرکت کننده در این برنامه در این سال ارزش 6 درصد از دولت بیش از 9,100 کارکنان با توجه به آسوشیتد پرس. اما برخی از سازمان های دولتی را انتخاب کرده اند نه به اتخاذ برنامه را از نگرانی برای خود انصاف.

"ما می خواهیم که حقوق و دستمزد به منعکس کننده که آنها برای ما مهم است. این است که تنها راه برای انجام آن است" گفت: جان Bjornson یک وکیل برای قوه مقننه و رئیس دولت حزبی شورای قانونگذاری که کار می کند با استفاده از این برنامه است.

"این نوع از تبعیضات" Bjornson گفت. "یکی این که آن را ناعادلانه به کارمند .... آن را کمک نمی کند آنها را در دراز مدت به اندازه. و سپس در مرحله دوم کارکنان دیگر سوال " چه کرده اند که من انجام نداده اند به deserve this?'"

تخصیص بودجه سنا رئیس Ray Holmberg R-چنگال بزرگ نیز استدلال برای بالا بردن حقوق و دستمزد بیش از توزیع پاداش و اشاره کرد که این جایزه برنامه می آید با اپتیک مسائل در وسط یک رکود است. "با همه این اوضاع و با تمام آشفتگی در اقتصاد و در دولت و در جامعه این پاداش فقط لازم نیست که یک نگاه خوبی در مورد آنها," او گفت:.

مایک Nowatzki, بورگوم سخنگوی که دریافت یکی از جوایز ساده بود در دفاع از خود برنامه است. "این یک ابزار است که مجاز توسط قوه مقننه و در دسترس ساخته شده به آژانس دولتی مدیران به پاداش و حفظ بالا انجام کارمندان دولت," او گفت:, و اضافه کرد که در برخی موارد به عنوان با دفتر فرماندار پاداش توزیع شد قبل از شروع این بیماری همه گیر.

دولت قوه مقننه است و به سمت یک جلسه مهم در ابتدای سال آینده و بودجه خواهد بود غیر منتظره ای تنگ است. Holmberg پیشنهاد کرد که این زمان در اطراف, جایزه برنامه می تواند در بلوک سفت.

"قوه مقننه است که به دنبال در تمام مکان های که در آن پول صرف شده است," او گفت:.

خوانندگان می توانند در رسیدن به فروم سرویس خبری خبرنگار آدم ویلیس, گزارش, امریکا, سپاه, عضو, در awillis@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب