Bolsonaro پایان بازی

رئیس جمهور به نظر می رسد گانینگ برای دومین سناریو در حالی که آماده شدن برای سومین. و نه بدون دلیل خوب است. به

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

رئیس جمهور به نظر می رسد گانینگ برای دومین سناریو در حالی که آماده شدن برای سومین. و نه بدون دلیل خوب است. به اصطلاح Bolsonaristas - نظامی تندروها که فرم خود را از پایه خود را به عقب. آنها حتی ایجاد هشتگ #intervencaomilitarcombolsonaro (#militaryinterventionwithbolsonaro) - به تجمع نیروهای نظامی. جلا ویدئوها در حال گردش در رسانه های اجتماعی و واتساپ گروه اندرز مسلح از شهروندان به اصلاح حقوق خود و اقدام علیه "دشمنان" این دولت از جمله چپ, بیخدا, همجنسگرایان و اقلیت ها ، در به تازگی منتشر شده ضبط جلسه کابینه رئیس جمهور insinuated که خود را حامیان مسلح را دفاع از او به پایان رسید.

زمانی که هجوم COVID-19 مستند سفارشات خوشحالم که به دست هواداران خود Bolsonaro در گردش است پیام به آنها را به خیابان به اعتراض خود دولت قفل کردن اقدامات است. از اوایل سال 2019 او با عجله از طریق کمتر از 10 احکام و صورتحساب برای نرم کردن تفنگ در دسترس بودن با صدها نفر از هزاران نفر از سلاح گرم در حال حاضر در حال گردش در آنچه که در حال حاضر جهان خشن ترین کشور است. رئیس جمهور اخیرا با عزل وزیر دادگستری سرجیو مرو تایید کرد که این اقدامات می تواند مشوق "شورش مسلحانه" در برابر مستند اقدامات پیشنهاد شده توسط مقامات محلی است.

Bolsonaro اخیرا در توییتی یک ویدئو کلیپ از چارلتون هستون را بدنام "از من سرد دست مرده" سخنرانی. این یک چیز است برای پژمرده بازیگر هالیوود به موج مشت خود را در سرپیچی از آن است که کاملا به دیگری هنگامی که رسول رئیس جمهور جهان چهارم بزرگترین دموکراسی است.

خطر برزیل نزولی به ناآرامی های خشونت آمیز است که هنوز هم دور است اما در حال رشد است. در این کشور دموکراسی است که تحت فشار قرار دادند به نقطه شکستن. اگر Bolsonaro و قبیله خود آویزان در آنها به عنوان ممکن است به خوبی انجام دهد, آن می تواند نکته آن بیش از لبه. برزیل را به توجه داشته باشید و اقدام قبل از آن خیلی دیر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب