Bolsonaro می شود پوستر پسر بچه برای اثبات نشده درمان ویروس

توسط: AP | ریو Dejaneiro | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 2:23:09 pm رئیس جمهور ایالات متحده دونالد

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399
توسط: AP | ریو Dejaneiro | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 2:23:09 pm
Jair Bolsonaro, Jair Bolsonaro coronavirus, Jair Bolsonaro covid positive, Jair Bolsonaro hcq, Jair Bolsonaro hydroxychloriquine, brazil coronavirus cases رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ترویج هیدروکسی کلروکین به عنوان یک درمان برای COVID-19 اما کلروکين "بیشتر سمی نسخه از مواد مخدر تولید شده در برزیل" بوده و حتی با شوق و ذوق بیشتر ترویج شده توسط Bolsonaro که معتقد ویروس تا حد زیادی اجتناب ناپذیر و چه تر است, نه یک مشکل پزشکی جدی. (AP Photo/Eraldo پرز فایل)

پس از ماه ها از شعار یک اثبات نشده ضد مالاریا دارو به عنوان یک درمان جدید coronavirus رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro است تبدیل خود را به یک آزمون مورد زندگی قبل از میلیون ها نفر از مردم به عنوان او چلچله قرص هیدروکسی کلروکین در رسانه های اجتماعی و تشویق دیگران برای انجام همان.

Bolsonaro این هفته گفت که او آزمایش مثبت برای این ویروس است اما در حال حاضر احساس بهتر با تشکر هیدروکسی کلروکین. ساعت بعد او به اشتراک گذاشته شده یک ویدیو از خود gulping او گفت: سومین دوز. "من اعتماد هیدروکسی کلروکین", او گفت:, خندان. "و شما؟"

روز چهارشنبه او دوباره ستایش مواد مخدر مزایای در Facebook و ادعا کرد که مخالفان سیاسی خود را ریشه کن شد در برابر آن.

یک رشته از مطالعات انجام شده در بریتانیا و ایالات متحده و همچنین توسط سازمان جهانی بهداشت طب و کلروکين و هیدروکسی کلروکین بی اثر در برابر COVID-19 و گاهی اوقات مرگبار خود را به دلیل عوارض جانبی بر روی قلب. مطالعات متعددی لغو شد اوایل به دلیل عوارض جانبی.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ترویج هیدروکسی کلروکین به عنوان یک درمان برای COVID-19 اما کلروکين "بیشتر سمی نسخه از مواد مخدر تولید شده در برزیل" بوده و حتی با شوق و ذوق بیشتر ترویج شده توسط Bolsonaro که معتقد ویروس تا حد زیادی اجتناب ناپذیر و چه تر است, نه یک مشکل پزشکی جدی.

"او تبدیل به پوستر پسر بچه برای درمان COVID با هیدروکسی کلروکین" گفت: پائولو کلمن, یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه برازیلیا. "کلروکين موسیقی بخشی از denialist استراتژی سیاسی با هدف متقاعد کردن رای دهندگان است که همه گیر است اثرات را می توان به راحتی کنترل می شود."

مغلوب ساختن پیشی جستن اول ذکر شده هیدروکسی کلروکین در 19 مارس در طول یک بیماری همه گیر جلسه. دو روز بعد و یک ماه پس از برزیل برای اولین بار تایید کرد مورد Bolsonaro در زمان یکی از تنها بزرگ اقدامات برای مبارزه با کروناویروس. او اعلام کرد او در کارگردانی برزیل ارتش به سطح شیب دار بالا خروجی از کلروکين.

ارتش نوتبوک بیش از 2 میلیون قرص "18 بار در این کشور عادی سالانه تولید" حتی به عنوان برزیل مراقبتهای ویژه پزشکی انجمن توصیه می شود آن را نمی تواند تجویز شود و پزشکان بیشتر پیروی.

کاخ سفید در مه 31 در گفت و گو با اهدا 2 میلیون قرص هیدروکسی کلروکین به برزیل. دو هفته بعد U. s. غذا و داروی آمریکا لغو مجوز برای آن اضطراری استفاده با استناد به عوارض جانبی و گفت: بعید است موثر باشد.

برزیل حسابرسی دادگاه در ژوئن 18 درخواست رسیدگی به اتهام overbilling از تولید داخلی از کلروکين که از آن به نام بی دلیل با توجه به مواد مخدر را ناکارآمدی و ذکر FDA تصمیم گیری است. ضمن سهام از آرام بخش ها و داروهای دیگر استفاده می شود در بخش مراقبت های ویژه بیرون زد و در سه متحده با توجه به اواخر ماه ژوئن گزارش از برزیل شورای بهداشت استان secretariats.

سابق وزیر دفاع آلدو Rebelo گفت: آسوشیتد پرس که او نگران است ارتش خواهد بود به اشتباه سرزنش خود را برای مشارکت در تولید مواد مخدر است که اکثر کارشناسان بی اثر در برابر coronavirus. "همه آنها به دنبال یک نظم قانونی و تولید قرص" گفت: Rebelo. "مشکل این است که وزارت بهداشت و درمان و تصمیم گیری است که رئیس جمهور ساخته شده است."

برزیل موقت, وزیر بهداشت, یک ژنرال ارتش با سلامت تجربه قبل از آوریل تایید کلروکين به عنوان یک COVID-19 روز پس از درمان با فرض پست در ماه مه. سلف او یک پزشک و سلامت, مشاور ترک به جای انجام این کار است.

به عنوان برزیل تلفات همچنان به صعود "نزدیک 68,000 در چهارشنبه دوم-ترین در جهان" وزارت بهداشت توزیع میلیون ها نفر از کلروکين قرص در سراسر برزیل قلمرو وسیع. آنها را به شهرهای کوچک با کمی و یا بدون زیرساخت های بهداشت و درمان برای رسیدگی به همه گیر و حتی پرت و دور افتاده بومی سرزمین است.

"آنها در حال تلاش برای استفاده از مردم بومی به عنوان خوکچه هندی به آزمون کلروکين استفاده از بومی برای تبلیغ کلروکين مانند Bolsonaro انجام داده است در پخش برنامه های زنده مانند یک پوستر برای کلروکين", Kret Kaingang های اجرایی هماهنگ کننده بومی سازمان APIB گفت: از طریق تلفن از پایتخت برزیل, Brasilia.

در برزیل و بزرگترین شهر سائو پائولو, سه پزشک درمان COVID-19 در بیمارستان های مختلف به اسوشیتد پرس گفت که بیماران به طور معمول درخواست کلروکين به عنوان اپیدمی گسترش اغلب با استناد به Bolsonaro. در هفته های اخیر, سوالات در مورد مواد مخدر کمتر مکرر پس از علمی شک و تردید به وجود آمد در مورد اثربخشی آن دو پزشکان گفت.

همه می گویند که آنها نگران Bolsonaro را cheerleading خار موج جدیدی از جان بیماران و بستگان تقاضاهای مصرانه برای کلروکين.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن